Rezultatele cautarii dupa : "dorinta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 11 »
Nu va fie frica sa mergeti la Antipa. Proiect de Halloween, semnat de Armada pentru Muzeul National de Istorie Naturala.
Marti, 31 Octombrie 2017
 Agentia de publicitate Armada impreuna cu Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, ii indeamna pe tineri sa nu le fie frica sa mearga la muzeu! Un simplu selfie cu Girafantoma le va asigura intrare gratuita la “Antipa”!
Advertising Age rebranding. The new Ad Age for a new advertising age.
Miercuri, 27 Septembrie 2017
 Fondata in 1930, revista de publicitate, marketing si media Advertising Age prezinta noua imagine de brand, noul AdAge.
Colectie de designer roman la Alianta Awards Gala, United States Institute of Peace, Washington
Miercuri, 27 Septembrie 2017
Colectia de gala semnata de designerul roman Andra Turcanu a stralucit in lumina reflectoarelor in cadrul evenimentului Alianta Awards Gala de la Washington care a avut loc vineri, 22 septembrie, la United States Institute of Peace, la invitatia si initiativa ambasadorului Mark Gitenstein.
Lectia de comunicare individuala de la Inspectorat. Imagine cu filtru - fara filtru de Inspector ISJ Arad
Marti, 26 Septembrie 2017
Editorii Special Arad arata ca „In fisa postului, se stipuleaza ca doamna Varga va trebui sa asigure un mediu educational pacifist in randul elevilor, fara violenta, fara droguri, sa sprijine si indrume viata asociativa a elevilor (Consiliul Scolar al Elevilor, Consiliul Judetean al Elevilor), sa coordoneze activitatea directorilor...
36 case in doar 5 zile. Familii cu venituri mici - beneficiari si voluntari in constructia Big Build
Miercuri, 23 August 2017
 Kaufland Romania, partenerul strategic BIG BUILD, a suplimentat donatia pentru proiect astfel incat familiile beneficiare sa plateasca o rata mai mica pentru locuinte cu pana la 100 de lei lunar, pentru o perioada de 20 de ani
Suntem ceea ce mancam. Cu 55% din populatie supraponderala, obezitatea in Romania este cu 14% mai mare decat in 1990
Marti, 01 August 2017
 Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti. 
Fosta GDF SUEZ pana la rebranding in 2015, ENGIE lanseaza campania Tu de unde iti iei energie?
Luni, 31 Iulie 2017
 Campania „Tu de unde iti iei energie?” a fost realizata de McCann PR impreuna cu Studioset, iar spotul a fost regizat de Zak Emerson, cel care a semnat si campania globala prin care GDF SUEZ anunta rebrandingul ENGIE in urma cu doi ani
23 de elevi din Irlanda de Nord, pe santier pentru 200 de tineri din grupuri vulnerabile din Romania
Vineri, 14 Iulie 2017
 Scopul proiectului este crearea de  sanse pentru o viata normala, independenta pentru 200 de tineri cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani expusi excluziunii din cauza vulnerabilitatii datorate lipsei scolarizarii, saraciei extreme, etniei sau dizabilitatilor.
Marketing cu burse pentru absolventii de BAC. De la cei care n-au avut 10, dar au fost buni in afaceri
Miercuri, 12 Iulie 2017
Calin Biris, Eliade Rotariu, Lorand Soares Szasz, Eusebiu Burcas, Andrei Tiganas, Ovidiu Oltean si Zoltan Veres au dezvoltat platforme de invatare online, iar impreuna, in cadrul proiectului #nuamfostde10, ofera gratuit cursuri practice in valoare totala de peste 51.000 de euro absolventilor de liceu din 2017, care nu au fost de 10 la BAC.
Parenting Ads da start PADS MasterClasses. Workshop-uri dedicate creatorilor de continut.
Miercuri, 21 Iunie 2017
 Proiectul PADS MasterClasses are si o componenta sociala, toate incasarile generate in urma inscrierilor participantilor din afara portofoliului Parenting Ads, vor fi donate catre Asociatia Unu si Unu, asociatie ce apara drepturile copiilor din sarcini multiple, prematuri si bebelusi spitalizati si ale familiei acestora.
INOVEO semneaza procesul de rebranding BRUNTEK
Luni, 19 Iunie 2017
 Potrivit Inoveo, procesul de rebranding a durat doua luni si a cuprins analiza categoriei, definirea platformei de brand, dezvoltarea numelui, dezvoltarea identitatii vizuale si implementarea brandului in mediile offline si online.
De Ziua Copilului, Orchestra Nationala Radio urca micii spectatori pe scena alaturi de muzicieni
Miercuri, 24 Mai 2017
 Noutatea absoluta a concertului dedicat de Orchestra Nationala Radio Zilei Internationale a Copilului este latura sa neconventionala si interactiva: micii spectatori vor putea sa urce pe scena alaturi de muzicieni, din dorinta orchestrei de a oferi copiilor bucuria contactului prietenos si natural cu universul muzicii.
Cooperativa Agricola Carrefour produce 5.000 tone de legume cu 80 de familii. Lansare, McCann PR.
Vineri, 07 Aprilie 2017
 Lansata la 30km de Bucurestil, prima cooperativa agricola fondata alaturi de un retailereste dezvoltata la Varasti si produce 5.000 de tone de legume
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Surse adplayers: Print Magazin si Usign impreuna pentru continut mai bogat si mai multi cititori
Luni, 27 Februarie 2017
 Contactati de catre adplayers, managerii celor doua reviste au confirmat planul de alaturare a celor doua titluri, motivand decizia comuna de dorinta de a imbogati continutul si de a avea mai multi cititori din piata furnizorilor de servicii in domeniul tiparului si productiei publicitare.
Dero intra partener in economia sociala si doneaza 1% din vanzari in oportunitati pentru femei.
Vineri, 17 Februarie 2017
 Dezvoltata impreuna cu agentiile Engines (Creatie), Kubis interactive (Social media), Mindshare (Media) si Image PR (Relatii publice si comunicare), campania „DERO sustine visurile romancelor” include spot TV dedicat, comunicare in-store si outdoor, comunicare online prin canale de social media (pagina de Facebook DERO, canalul de Youtube DERO), platforma online dedicata...
600.000 euro pentru ingrijirea bolnavilor, dupa campania Hospice de redirectionare a 20% din impozitul pe profit
Joi, 26 Ianuarie 2017
 In perioada noiembrie – decembrie 2016, HOSPICE Casa Sperantei a colectat 2.645.941 de lei, in cadrul campaniei „Dorinta de Craciun”, de directionare a pana la 20% din impozitul pe profit al companiilor
Patinaj la capacitatea maxima in prima zi de functionare Telekom Arena. 600 de persoane.
Luni, 09 Ianuarie 2017
Aproximativ 600 de persoane au fost prezente pe gheata si in tribunele celui mai modern patinoar national, dezvoltat la initiativa lui Ion Tiriac, in seara de 2 ianuarie 2017 - prima zi de functionare a arenei proaspat lansata la sfarsitul anului 2016.
Patinoarul Telekom Arena si-a deschis portile pentru publicul larg. Gratuit la hochei si patinaj pentru copii.
Marti, 03 Ianuarie 2017
 Grupurile organizate de copii si elevi, cat si juniorii care practica hochei sau patinaj beneficiaza de acces gratuit la Telekom Arena pentru sesiunile de antrenament pe intreg parcursul anului.
Telekom Romania, Allianz-Tiriac, Dedeman si Skoda sustin Patinoarul Telekom Arena din Otopeni
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Pe langa sponsori, Patinoarul Telekom Arena a beneficiat de o campanie media pro-bono, dezvoltata de McCann Worldgroup pe suport media oferit de patru companii media outdoor: Spectacular, Phoenix Media, Blitz TV si Mistic Media.
« 7 8 9 10 11 »