Rezultatele cautarii dupa : "dolce"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Ce publicitate vrea sa vanda Romtelecom?
Vineri, 29 Ianuarie 2010
 Regia de vanzari care ar urma sa fie selectata in curand va avea de vandut publicitate TV pe Romtelecom Dolce, publicitate OOH pe cladiri sau pe noi cabine telefonice cu panouri...
Nestle vrea cofee shop, din fiecare casa
Marti, 22 Septembrie 2009
 NESCAFÉ Dolce Gusto prepara Espresso, Caffe Lungo, Cappuccino, Latte Macchiato sau Chococino si vrea sa transforme fiecare casa intr-un cofee shop
Campania Peroni Blue Ribbon, si in Romania
Joi, 12 Februarie 2009
 Aflata in plina desfasurare, noua campanie de comunicare tematica Peroni “Blue Ribbon”, poate fi urmarita pe TV, si in print (reviste glossy pentru barbati, femei si...
Romtelecom ar putea face reduceri de personal la Grey
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Agentia performeaza pe BAT si P&G, insa compania de publicitate a pierdut in ultima vreme doi dintre cei mai importanti clienti din istoria recenta: Heineken  in 2008, si Romtelecom din 2009
Noi nu am mai fost la licitatii mari de nu mai tin minte, pentru ca nu am avut nevoie, Serban Alexandrescu (Headvertising) despre licitatia Romtelecom
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
 Serban Alexandrescu, Managing Partner la Headvertising, una din companiile de publicitate finaliste in licitatia pentru contul de strategie si creatie Romtelecom, spune ca agentia nu a mai fost la licitatii mari de multa vreme, pentru ca nu a avut nevoie, insa este impacat cu rezultatul si ii felicita pe castigatori.
Final de licitatie Romtelecom: Creatia si Strategia a plecat de la Grey si Headvertising la Graffiti BBDO
Joi, 08 Ianuarie 2009
 Agentia de publicitate Graffiti BBDO a castigat contul pentru doi ani ( 2009-2010), dupa o finala Graffiti BBDO cu Headvertising
Licitatia Romtelecom a intrat in evaluarile finale
Luni, 22 Decembrie 2008
 "La acest moment ne aflam in faza finala cu evaluarea competitorilor pentru licitatia privind serviciile de creatie, initiata de Romtelecom", a afirmat, pentru...
Alfred Borcan (Romtelecom): Nu consideram ca acest termen a pus vreo problema agentiilor invitate
Luni, 10 Noiembrie 2008
Fara sa deconspire numele agentiilor, Alfred Borcan, Director Coordonator Comunicare Marketing, Segment Rezidential, Romtelecom confirma pentru AdPlayers un numar de 11 agentii in...
Licitatie de creatie fulger Romtelecom, de azi pe maine la ora 10:00
Luni, 10 Noiembrie 2008
Potrivit unor surse din piata, pe langa cele doua agentii de publicitate titulare de cont, Grey Bucuresti (Romtelecom si Clicknet) si Headvertising (Dolce), la sedinta de...
Romtelecom – 448.000 utilizatori Clicknet si 484.000 – Dolce
Vineri, 30 Mai 2008
Potrivit raportului pe priumul trimestru al operatorului, veniturile corespunzatoare trimestrului intai 2008 sunt stabile in comparatie cu aceeasi perioada a anului anterior, atingand aproximativ 219 milioane...
Castigatorii Effie Awards Romania 2008
Joi, 15 Mai 2008

Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008

Contul de media Romtelecom, la United Media, dupa o licitatie cu Mediacom, Starcom si Media Direction
Marti, 11 Martie 2008
Contul de media Romtelecom intra incepand cu luna aprilie 2008 in portofoliul agentiei United Media, a afirmat, pentru AdPlayers, Alfred Borcan, Director de Marketing si Comunicare la Romtelecom
Rezultatul licitatiei media Romtelecom: sfarsitul lui februarie
Luni, 18 Februarie 2008
Castigatorul pitch-ului de media al unui dintre cei mai mari operatori de telefonie si date va fi cunoscut la sfarsitul lunii februarie
Câstigatorii Effie Awards România 2007
Vineri, 30 Martie 2007
Effie Awards Romania 2007 si-a desemnat aseara, la clubul Bamboo din Bucuresti, castigatorii si finalistii festivalului de eficienta in publicitate din acest an
Topul premiatilor la Effie România 2007
Vineri, 30 Martie 2007
Din cele 71 de campanii de publicitate inscrise in festival, Effie Awards Romania 2007 a adus pe lista nominalizarilor 54 de finaliste si a acordat 37 de premii (1 Grand Effie, 14 Gold Effie, 12 Silver  Effie, 10 Bronze Effie)
Dolce: 3 luni pe toate canalele media
Luni, 18 Decembrie 2006
Comunicarea Dolce a vizat toate canalele de comunicare: TV, radio, print, Internet si outdoor. Pentru derularea acesteia au fost alocate fonduri necesare pentru o perioada de aproximativ 3 luni
Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Mass-Media are 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români, peste 500 milioane USD
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Sorin Ovidiu Vântu cu 850-900 milioane USD, Familia Paunescu cu 830-850 milioane USD, Fratii Micula cu 750-790 milioane USD, Dinu Patriciu cu 550-600 milioane USD si Familia Voiculescu - 500 milioane USD sunt 5 din primii 9 Cei Mai Bogati Români cu peste 500 milioane USD în Top300 Capital, care au investitii în Mass-Media
Vel Pitar calda, de la Media Direction
Vineri, 20 Octombrie 2006
Media Direction a fost desemnata agentia ce se va ocupa cu derularea activitatilor de media ale companiei Vel Pitar, dupa o licitatie care a avut loc în luna septembrie si la care s-au prezentat, potrivit companiei de media, agentii ca Initiative Media, Starcom,Tempo, Grey sau Odyssey
La Dolce Vita ruleaza si în România
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro  lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata româneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
« 1 2 3 »