Rezultatele cautarii dupa : "diviziile"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 »
Ex GM si director de dezvoltare, Sorin Danilescu s-a despartit de Intact Interactive
Miercuri, 02 Iunie 2010
 Fostul oficial de la Intact Interactive nu exclude sa mai aiba colaborari punctuale cu grupul condus de Camelia Voiculescu
MEDIA AdPlayersREPORT: Raportul Agentiilor de Media
Marti, 29 Septembrie 2009
 22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR 
Clasamentul agentiilor de media – publicitate din Romania?
Vineri, 25 Septembrie 2009
 AdPlayers lanseaza din ultima saptamana a lunii septembrie AdPlayersREPORT seria de rapoarte anuale pe expertize de comunicare
Realitatea Catavencu renunta la DBV Media House pentru vanzarile Publishing si Radio
Joi, 07 Mai 2009
 La nici sase luni de administrare a publicitatii prin regia DBV Media House, potrivit unor surse din piata, board-ul Realitatea Catavencu ar fi votat deja marti, 6 mai,...
Cristian Moanta este noul Director de Marketing si Achizitii al grupului Altex Romania
Luni, 04 Mai 2009
 Din pozitia de Director de Marketing si Achizitii al grupului Altex Romania, Cristian Moanta va coordona diviziile de Marketing – Comunicare si Achizitii pentru toate companiile grupului.
Partener Bigger Group, Stefan Voloaca a cesionat 35% in favoarea Bigger Media
Luni, 16 Martie 2009
In Bigger Group, Stefan Voloaca avea 35% alaturi de Bigger Media, companie controlata de Marcel Straut, fondatorul...
Straut a vandut Bigger, dar angajatii nu-si cunosc noii sefi
Luni, 16 Martie 2009
 Cu o echipa de 85 de oameni si sase divizii de comunicare - Bigger Media, Bigger Creative, Bigger Events, Bigger PR, Bigger Production si Bigger BTLpotrivit unor surse apropiate companiei, Bigger Group a trecut in ultimul an...
In licitatii cu Ogilvy Group, Senior Interactive va merge cu Ogilvy Interactive
Luni, 19 Ianuarie 2009
 “Parteneriatul pe care l-am semnat pentru Ogilvy Interactive implica o sinergie intre o serie de competente complementare pe care le aveau companiile din cadrul Ogilvy Group si agentia Senior Interactive”, a afirmat pentru AdPlayers, Manuela Necula, CEO Ogilvy Group Romania
Grey a pierdut Robert Bosch, care se intoarce la Notorious
Marti, 16 Decembrie 2008
 La Grey Bucuresti, contul de creatie si strategie Bosch a facut o pauza de un an, dupa aproape 10 ani de Notorious 
Sorel Radu a achizitionat majoritatea eResearch Corp
Marti, 02 Decembrie 2008
 Director de vanzari Print, Radio si Online pana la sfarsitul lunii decembrie a.c., Sorel Radu a devenit actionarul majoritar al eResearch Corp, companie care a lansat de curand serviciul eWatch de monitorizare a publicitatii si comunicarii online ale unei marci

 

Ex Leo Burnett, contul Chevrolet CEE trece la Grey din octombrie
Luni, 20 Octombrie 2008

Reteaua Grey va fi responsabila de comunicarea ATL pentru Chevrolet in Europa Centrala si de Est

Sorel Radu se desparte de Realitatea Catavencu
Vineri, 10 Octombrie 2008

Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu de la formarea departamentului de vanzari de publicitate, Sorel Radu se va desparti de trustul de media din ianuarie 2009

11 agentii de media au sefi noi, in mai putin de 4 ani
Luni, 09 Iunie 2008
Numai in ultimii 4 ani, un numar de 11 agentii de media relevante pe piata au fie manageri noi: Initiative, MindShare, Optimedia, Media Direction, Mediacom, OMD, fie sunt chiar ele noi companii relevante pe piata cu...
Sorel Radu: ‚Site-urile Realitatea Catavencu (.. ) vor fi vandute catre intreaga piata exclusiv prin departamentul intern de vanzari’
Joi, 29 Mai 2008

„Ceea ce, la inceput, parea a fi o idee buna, s-a dovedit in timp destul de dificil de administrat”, a afirmat vorbind despre parteneriatul online cu Adevolution, Sorel Radu - Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu

Realitatea Catavencu se desparte de AdEvolution
Marti, 27 Mai 2008

Parteneriatul online pus pe picioare la inceputul acestui an era estimat la o treime din piata: 4,5 – 5 Milioane EUR

Dragos Grigoriu (Tempo): ''Vrem sa luam premii si sa facem campanii de succes''
Marti, 22 Aprilie 2008
Venirea celor doi oameni de creatie este o oportunitate pe care am calculat-o in raport cu parcursul agentiei si planurile noastre imediate. Nu este vreo decizie care sa...
Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda pleaca la Tempo
Marti, 22 Aprilie 2008

Tempo i-a numit pe Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda in functia de Chief Creative Partners, cel mai probabil din a doua jumatate a lunii mai

BCR pleaca de la Media Investment la Mediaedge:cia (MEC)
Joi, 17 Aprilie 2008

Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...

Deutsche Client Service Direktor, für GAV Scholz&Friends Bukarest
Joi, 20 Martie 2008
In varsta de 32 de ani, berlinezul Sven Sochaczewsky a lucrat pe conturi internationale in cadrul retelei Scholz&Friends, diviziile Paris (Client Service) si Berlin (Art Director)
4,5 - 5 Milioane EUR: Tinta pachetului online Realitatea – Catavencu si Adevolution
Miercuri, 20 Februarie 2008
Sorel Radu, Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet din grupul Realitatea Catavencu, raspunde intrebarilor AdPlayers privind influenta noii structuri de business a grupului in vanzarile de...
« 1 2 3 »