Rezultatele cautarii dupa : "divertisment"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Antenna Group, care detine prin Antenna Entertainment marcile AXN in Romania, il numeste pe Henning Tewes Director General al Grupului
Joi, 19 Decembrie 2024
 In calitate de CEO al Grupului, Henning Tewes va coordona portofoliul variat al Antenna, care include televiziune gratuita si cu plata, streaming, stiri, cinematografe, evenimente live, educatie, continut, productie, publishing, media digitala, e-commerce, radio si muzica.
The Macallan a colaborat cu Cirque du Soleil pentru a sarbatori 200 de ani de existenta a brandului
Joi, 20 Iunie 2024
 Renumit pentru whisky-urile single-malt, The Macallan a demarat colaborarea, care se va derula pe parcursul mai multor ani, cu o experienta senzoriala de neuitat la domeniul la domeniul care ii poarta numele – casa brandului din Speyside, Scotia
Seniorii din Bucuresti si alte 10 localitati, invitati la ateliere practice de acces in lumea digitala
Miercuri, 13 Martie 2024
 Un proiect pilot initiat si sustinut de Fundatia Vodafone prin programul Hi Digital si derulat de Fundatia Regala Margareta a Romaniei, Conectam Generatii in lumea digitala constituie o serie de ateliere care vor avea loc in Bucuresti si localitatile Arad, Baia Mare, Marasesti, Odorheiu Secuiesc, Pitesti, Rovinari,...
11,5 Miliarde de euro, piata locala de e-commerce. Cu un avans de 16% pe an, Romania poate deveni a doua piata in CEE. Estimare PayU GPO.
Marti, 27 Februarie 2024
 Desi plata cu cardul - si in special platile cu cardul salvat (Google Pay, Apple Pay si alte portofele digitale) – isi vor mentine cresterea constanta de 15%-20%, anul acesta vom asista cu siguranta la folosirea in e-Commerce a optiunilor de plata Account-to-Account, cum sunt Open Banking sau Instant...
Drogheriile si parfumeriile au inregistrat cel mai mare volum de publicitate, 149 de reclame, de Valentine's Day in Romania
Marti, 20 Februarie 2024
 In monitorizarea MediaTRUST pentru 1-14 februarie, in topul reclamelor urmeaza categoriile Vanzari online (73 de reclame), Divertisment (67 de reclame), Legume si fructe (64 reclame) si Electrocasnice (61 reclame).: Impactul si prezenta in media, 1-14 februarie.
Alegerile si fricile la romani. Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research, explica alegerile romanilor
Miercuri, 17 Ianuarie 2024
 Fricile romanilor au radacini adanci in istoria tumultoasa a tarii. Instabilitatea economica si politica, diversele presiuni sociale sau stirile panicarde au contribuit la formarea unui teren fertil pentru dezvoltarea unei angoase persistente legate de viitor.
Primul roman responsabil de cel mai mare Smart City din lume. Eduard Dumitrascu (ARSC) in dezvoltarea proiectului de 500 miliarde dolari, din Arabia Saudita
Vineri, 17 Noiembrie 2023
 Romanul va fi implicat in dezvoltarea orasului-viitorului, complet sustenabil, cu facilitati futuristice si 170 km de pereti din sticla.
6 din 10 romani admit ca deciziile de consum si cumparare le sunt influentate de cei apropiati. Reveal Marketing Research.
Vineri, 25 August 2023
 Timp liber. Principalele activitati sunt plimbarile in parc (66%), cumparaturile (63%), mersul in vizita (55%) si iesirile in oras in locatii Horeca (40%). 4 din 10 romani resimt in prezent schimbari ale comportamentelor si obiceiurilor lor sociale, pe care le atribuie perioadei Covid-19
Romanii acceseaza, pentru divertisment si relaxare, platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) si televiziunea (41%). Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Iulie 2023
 Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Prezent in Romania cu Unibet si Vlad Cazino, Kindred Group este in topul celor mai doriti angajatori de tinerii din domeniul tehnologiei in Suedia
Marti, 10 Ianuarie 2023
 Potrivit cercetarii, Kindred Group s-a clasat pe locul 5 din 173. Sondajul a fost realizat intre mai si iulie 2022, iar rezultatul bun obtinut de Kindred vine sa arate imaginea excelenta pe care o are in numeroase colturi ale lumii.
Romanii prefera vacantele in Romania, in detrimentul celor din strainatate. Studiu Reveal Marketing Research
Marti, 13 Decembrie 2022
 Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Noua oferta de toamna Vodafone. Campanie pentru buget de 200 de euro in beneficii, la alegere
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Noii abonati pot opta pentru reducere la factura, extra-optiuni sau dispositive. Oferta Vodafone de toamna aduce in prim plan diversitatea familiilor din Romania si pasiunile diferite ale acestora, fie ca e vorba de seriale, tehnologie, sport sau cumparaturi.
Recrutare prin Gaming. Kaufland si v8 au creat proiectul Grand Job Experience pentru Gen Z
Vineri, 16 Septembrie 2022
 Experienta virtuala le ofera acestora un spatiu in care sa practice job-uri si task-uri reale, in mediul lor preferat: un joc online.
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
2 milioane de clienti in Romania. 1 din 3 bucuresteni din populatia activa este client Revolut.
Joi, 07 Iulie 2022
,,Revolut in Romania a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienti noi inclusi anual, consolidandu-si pozitia pe piata locala prin lansarile de noi produse financiare" Gabriela...
Platforma Disney+ vine in Romania cu peste 700 de filme si 900 de seriale de portofoliu, plus alte 150 de titluri originale de la Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic si Star
Miercuri, 08 Iunie 2022
Disponibila pana pe 13 iunie la miezul noptii, inainte de lansarea Disney+, oferta este echivalenta cu 12 luni de abonament lunar standard la pretul de 8 luni. Pretul standard al abonamentului lunar va fi de 29,99 de lei, iar al abonamentului anual de 299,90 de lei.
Recrutare provocatoare. Cum este sa lucrezi la Playtika? O campanie cu Ionut Rusu
Miercuri, 16 Februarie 2022
 ,,Try before you apply” este o campanie care depaseste zona videoclipurilor clasice, creand engagement si continut printr-o experienta online interactiva, abordare diferita de cea cu care este obisnuit publicul. Astfel, candidatul devine personajul principal al povestii, avand posibilitatea de a alege modul...
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers si fenomenul incluziunii
Vineri, 28 Ianuarie 2022
 In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
Baneasa Shopping City a ales OXYGEN pentru PR si consultanta strategica in comunicare
Marti, 18 Ianuarie 2022
“Succesul unui proiect este garantat de eforturile si expertiza unei echipe pasionate, care rezoneaza cu valorile si universul brandului. Pentru OXYGEN, Baneasa Shopping City este un perfect-match, un brand cu care ne-am identificat inca de la primul contact si care, de-a lungul timpului, s-a diferentiat in...
De Craciun, clientii Vodafone primesc cadou tablete, casti wireless si Internet nelimitat, vouchere si Vodafone TV
Vineri, 26 Noiembrie 2021
 La Vodafone, Craciunul vine cu daruri pentru clientii sai: tablete, vouchere pentru achizitia de telefoane smart, gadgeturi, internet nelimitat, dar si cea mai buna experienta de vizionare TV de pe piata, prin platforma Vodafone TV. Oferta este disponibila pana in luna ianuarie.
1 2 3 4 5 »