Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006 la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Luni, 19 Iunie 2006
Inceputa in luna mai, campania pentru BOOM Tv se deruleaza prin agentia de publicitate GMP si agentia de media Media Investment, dupa un proiect care a inceput cu o licitatie DTH Television Grup la care "au mai participat alte 4 agentii mari de pe piata"
Luni, 08 Mai 2006
Regia de media condusa de Vlad Tudosie (foto) reprezinta exclusiv vanzarile de publicitate ale editiei in limba romana ale revistei Time Out, contractul fiind valabil pe 2 ani
Miercuri, 02 Noiembrie 2005
Vazut ca alternativa la banii cu imprumut luati de la prieteni, colegi sau neamuri, campania derulata prin OMD Romania promoveaza pe televiziune, presa scrisa si radio creditul pentru nevoi personale de pana la 50.000 EUR
Vineri, 13 Mai 2005
Campania "Intelegi mai mult" este construita de agentia condusa de Bogdan Enoiu dupa campania de lansare de la sfarsitul anului trecut semnata Leo Burnett si de o licitatie avand lista scurta cu ceeasi agentie
Joi, 12 Mai 2005
Campania “Vrei sa fii mereu primul” pentru bilunarul de la Business Media Group va rula timp de 2 luni de zile pe majoritatea canalelor media – TV, radio, presa, outdoor si Internet
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: