Rezultatele cautarii dupa : "director marketing"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Schimbari la varful sistemului Coca-Cola. Director de marketing si manager cheie ocupa cea mai inalta pozitie pe Romania si Moldova
Marti, 14 Februarie 2017
Director de Marketing si manager-cheie in cadrul Sistemului Coca-Cola, Nicoleta Eftimiu, promovata Franchise Country Manager pe Romania si Moldova..
 Amigo se asociaza cu sportul. Fii energie, nu vorbe cu Horia Tecau, de McCann, MRM, McCann PR, Starcom
Marti, 07 Februarie 2017
 Campania pentru marca de cafea din portofoliul Strauss Romania este dezvoltata de agentiile McCann Bucharest, MRM Worldwide Romania, McCann PR si Starcom MediaVest
Zero Based Budgeting. Bugetarea pe baza zero. Mai mult inspre viitorul marketingului. Raluca Kisescu.
Marti, 24 Ianuarie 2017
 
Tendinte in marketing si comunicare, la Seara IAA Young Professionals
Luni, 23 Ianuarie 2017
 Editia a doua ii are ca invitati pe Emilia Branzan, Industry Manager at Google; Dan Benzakein, ‎Founder Realities, the Romanian VR & AR Think Tank; Daniel Matei, Director at Impact Hub Bucharest & Online Marketing Trainer/Consultant; Costin Radu, Managing Director, Saatchi & Saatchi + The Geeks;
Statistici de marketing ingrijoratoare. Doar 12% din firmele romanesti si-au facut publicitate online
Miercuri, 04 Ianuarie 2017
Potrivit reprezentantilor agentiei de marketing Perceptum, mai putin de jumatate dintre IMM-urile din Romania (42%) au o pagina de Internet, o cifra ingrijoratoare in privinta utilizarii celei mai eficiente metode de promovare a afacerii de catre antreprenorii romani.
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Banca de Alimente a ajutat 18.000 de familii. Programul Carrefour si Crucea Rosie este reluat.
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
 Pana acum, clientii  Carrefour Romania au donat in cadrul programului Banca de Alimente aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate judetele tarii.
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
“Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul Milton Glaser, designer poster Bob Dylan
Marti, 18 Octombrie 2016
 “Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul” spune Milton Glaser binecunoscut prin logo-ul sau  I ♥ NY si pentru poster-ul sau Bob Dylan din 1967 - probabil, cel mai cunoscut designer grafic din Statele Unite ale Americii, unul dintre cei 12...
Peste 35% dintre elevii de clasa a IV-a cu probleme serioase la citit. Caravana Pofta de Carte vrea sa schimbe ceva cu 10.000 de copii
Luni, 10 Octombrie 2016
 Pe langa acestea, 1.000 de ,,Carti mari ilustrate’’ vor ajunge la educatorii din gradinite in campania 
American Advertising Federation isi alege liderii din generatia 40 si mai tineri cu cele mai mari realizari
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
Doctor Vitamin este castigatorul programului de branding de 10.000 EUR pus in joc de Brandathlon
Miercuri, 05 Octombrie 2016
 Castigatorul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat marti, 4 octombrie, in parteneriat cu Kaufland Romania, Alpha Bank, HP, Antalis si Graphtec Design la la Athenee Palace Hilton.
Managerul de comunicare Pro Tv paraseste televiziunea pentru antreprenoriat
Vineri, 30 Septembrie 2016
In perioada urmatoare, echipa de relatii publice si comunicare Pro TV va fi coordonata de Ioana Plopeanu, care va face echipa cu Lucia Antal, Director de Marketing Pro TV.
 TEX merge pe tinuta Danei Rogoz. Buget de zeci de mii de euro pe celebritatea vedetei de televiziune.
Vineri, 23 Septembrie 2016
 „Modul in care ea gandeste fiecare tinuta se identifica cu spiritul Carrefour, fun si inovator” motiveaza reprezentantii de marketing ai lantului de magazine, pentru adplayers, colaborarea celebrei realizatoare tv cu noul Catalog de toamna TEX 2016.
Campanie de responsabilitate sociala Carrefour si UNICEF in sprijinul copiilor din medii defavorizate
Vineri, 16 Septembrie 2016
 In perioada 15 septembrie – 15 octombrie, clientii din cele 30 de hipermarketuri Carrefour din intreaga tara pot alege sa doneze 1 leu la casa de marcat si sa ajute astfel copiii din mediile defavorizate sa mearga la scoala si sa beneficieze de educatie incluziva de calitate.
Bugetul de comunicare Nokian Tyres la McCann PR
Luni, 08 August 2016
 Cu vanzari de aproximativ 1,4 miliarde de euro si 4,400 de angajati, Nokian Tyres produce anvelope auto, anvelope pentru vehicule si utilaje grele si materiale de resapare pentru anvelope de camion
 Un publicitar roman a vazut moartea cu ochii la Nisa
Vineri, 15 Iulie 2016
 Director in cadrul unui important grup de marketing si comunicare din Romania, Oana Cociasu a impartasit prietenilor de pe o retea sociala scenele de cosmar ale atentatului care a avut loc aseara in Franta, la scurt timp dupa ce a realizat aceasta fotografie
Brand nou si parteneri noi pentru Cupa Romaniei: UPC si Kaufland.
Miercuri, 18 Mai 2016
 Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016,  de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal,  odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
Emoji inspira DDB Romania. Noua identitate vizuala si packaging Boodink pentru Coseli.
Marti, 03 Mai 2016
 Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
Nou packaging design Fanta. Campanie integrata cu activari inedite si panouri stradale inovative.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
« 5 6 7 8 9 »