Rezultatele cautarii dupa : "director marketing"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Miercuri, 08 Februarie 2023
ING Bank Romania devine unul dintre partenerii principali ai festivalului de muzica alternativa Summer Well, care va avea loc in weekendul 11-13 august, pe Domeniul Stirbey din Buftea.
Joi, 31 Mai 2007
Campania "Da, e gratis!" ce promoveaza pentru abonamente Romtelecom oricate minute gratis intre 6 seara si 8 dimineata si in weekend, se desfasoara pe principalele canale de comunicare pe parcursul a doua luni, incepand cu 28 Mai
Vineri, 16 Septembrie 2016
In perioada 15 septembrie – 15 octombrie, clientii din cele 30 de hipermarketuri Carrefour din intreaga tara pot alege sa doneze 1 leu la casa de marcat si sa ajute astfel copiii din mediile defavorizate sa mearga la scoala si sa beneficieze de educatie incluziva de calitate.
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Campaniile de imagine, de produs precum si ofertele speciale de retail sunt realizate si implementate de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Miercuri, 15 Mai 2024
Campania de comunicare 360⁰ isi propune sa consolideze pozitia de lider de piata in segmentul carnatilor cabanos
Miercuri, 08 Decembrie 2010
Dupa merchandising cu promotionale, clubul Steaua a intrat pe piata de produse alimentare cu Vin, Cola, Ciocolata si mai nou Bere. Tinta: 2 Milioane litri cola si 600.000 de doze de bere.
Vineri, 22 Iulie 2022
Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans: ”Rezultatele acestui sondaj independent arata foarte clar o preocupare a tinerilor, viitorilor proprietari de locuinte din Romania, pentru siguranta la incendiu. Este o schimbare de mentalitate, rezultata din realitatea imediata legata de incendiile...
Luni, 22 Ianuarie 2018
Noul supliment alimentar pentru ficat SteaBlock de la Hyllan Pharma deruleaza campania sub titlul „Alearga, Inoata, Fii activ
Vineri, 26 Iulie 2019
Din echipa de campanie fac parte agentiile: Publicis Dialog – lead agency, Infinit Solutions – digital agency, image PR - relatii publice si comunicare si Stereotip – productie video, avandu-l pe Andrei Tanase in rolul de regizor.
Joi, 12 Mai 2005
Campania pentru electrocasnice Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii cuprinde spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs si POSM
Luni, 05 Ianuarie 2015
Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Miercuri, 29 Iunie 2005
Promotia "Da cheie bestiei" de la Coty Romania are acoperire nationala si se desfasoara in perioada 15 iunie - 31 august impreuna cu agentia Propaganda Advertising
Marti, 10 Decembrie 2024
Toate cele cinci sortimente Humus Maestro sunt realizate dupa retete fara conservanti, coloranti artificiali, arome sau organisme modificate genetic.
Joi, 03 Noiembrie 2005
Campania "exchange" de promovare pentru extensia gamei Chio Chips de la Intersnack Romania se desfasoara pe media prin Media Investment si cuprinde campanie tv si o componenta la raft
Miercuri, 05 Iunie 2024
Nextbase iQ a fost numit, la CES 2024, cel mai bun si inovativ sistem de securitate pentru vehicule, fiind inclus si in lista TIME Best Inventions. Aceasta reprezinta prima si singura platforma aftermarket din lume pentru vehicule conectate.
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
Vineri, 13 Octombrie 2006
Concluzia apartine Media Fact Book, ghidul anual realizat de Initiative Romnia, potrivit caruia anul trecut Televiziunea a crescut cu 37%, Presa Scrisa cu 10%, Radio cu 15%, Outdoor cu 25% iar Internetul cu 53%, Octav Popescu, seful agentiei, estimnd n 2006 o crestere a pietei cu 30%, la 320 milioane EUR
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: