Campania este semnata de Ogilvy Romania, si derulata in media de MindShare
Compania lucra cu agentia MediaVest, parte a Starcom Media Vest Group, la care se adauga Spoon Media, United Media Services si Poster Publicity pentru serviciile de planning si buying outdoor
Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet la Realitatea Catavencu de la formarea departamentului de vanzari de publicitate, Sorel Radu se va desparti de trustul de media din ianuarie 2009
Dupa ce a venit in 2001 cu 1.000 de EUR de acasa, presedintele companiei - Alexandru Copaci afirma ca a investit in Coza peste 1 Milion de EUR, si ca va mai adauga inca 1 Milion in viitoarele 12 luni
Levintza Stettler va fi Marketing & PR Director la Antena 2
Campania este declinata OOH, in presa scrisa si pe Internet
Compania de publicitate indoor condusa de Laurentiu Jiga a inregistrat la sfarsitul anului 2007 o cifra de afaceri de 1,1 Milioane EUR
Campania “Orasul de nisip” ce a avut loc in vara anului 2007 a fost premiata de catre International Council of Shopping Centers (ICSC) cu “Solal Silver 2008” la categoria Relatii Publice.
Pe langa componenta ATL (spot, outdoor), campania cuprinde diverse actiuni BTL de sampling in campusuri, dar si o importanta parte de Internet