Rezultatele cautarii dupa : "direct0"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 »
Varabiescu va fi Director Executiv la Splendid Media?
Vineri, 20 Octombrie 2006
"Suntem īn discutii extrem de avansate pentru postul de director executiv, cu focus principal pe coordonarea vānzarilor pe toata compania (TV, print, radio, indoor, outdoor si internet)", a declarat pentru AdPlayers, Catalin Sandulache, Managing Partner al regiei Splendid Media, care nu face īnca vreo precizare legata de numele noului executiv de vānzari
Libertatea are un nou Redactor Sef
Joi, 19 Octombrie 2006
Thomas Landolt (foto) spune ca Ana Nita a fost "prima optiune din planurile succesorale ale companiei Ringier pentru ziarul Libertatea", dupa ce, potrivit trustul de media, Adrian Halpert, fostul Redactor-Sef al ziarului, a decis sa paraseasca Ringier Romānia
Starcom face media inovativa la Avon
Marti, 03 Octombrie 2006
Campania de comunicare integrata 1 din 8 femei pentru Avon Cosmetics, dedicata luptei īmpotriva cancerului la sān a fost declinata īn presa scrisa, televiziune, internet, indoor, outdoor si cinematografe si o componenta BTL
Sensiblu se muta de la Saatchi&Saatchi la OgilvyOne Romānia
Marti, 26 Septembrie 2006
Decizia de alegere a OgilvyOne a fost luata īn urma unei licitatii, contul fiind anterior īn portofoliul Saatchi&Saatchi si primul job īn publicitate al sefului de creatie al agentiei
141 Romania a cāstigat al treilea brand integral de la BAT
Luni, 18 Septembrie 2006
"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care īl gestionam integral, īncepānd din acest an", spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director la 141, vorbind de noua campanie 100% “made in Romania” pentru Vogue Arome L’Adoration
Nu este vorba de retragere, Dan Moraru, CEO, BBDO Romānia
Miercuri, 30 August 2006
"Am decis ca este momentul ca oameni experimentati din echipa deja existenta sa īsi asume provocari noi, iar Catalina Cernica este unul dintre ei", afirma presedintele grupului de comunicare BBDO Romānia care spune ca va pastra rolul si responsabilitatile de CEO dupa numirea noului MD al agentiei de publicitate
United īn prima integrata Dial Telecom
Joi, 10 August 2006
Reprezentantii agentiei conduse de Dan Cīrstea (foto) semneza prima campanie integrata pentru promovarea serviciilor de comunicatii de la Dial telecom, campania fiind derulata īn presa economica si IT&C, outdoor, internet si BTL
Peroni, īn Summer Ambientalia
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamāni, la Mamaia, contul de comunicare fiind īn portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media -  serviciile de media
Discovery Channel Romania versus National Geographic Romania
Luni, 24 Iulie 2006
Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania a oferit agentiilor si o confruntare intre performantele de audienta Discovery Channel versus National Geographic 
Cohn&Jansen Ashley&Holmes si Zero Production pe Plaja Cosmote
Vineri, 21 Iulie 2006
Cu o intindere pe 4.500 metri patrati langa Hotel Iaki din Mamaia, oficialii companiei spun ca Plaja Cosmote aduna, la toate evenimentele organizate, peste 10.000 de persoane, in fiecare saptamana
Caroli Foods preia mezelurile Maestro
Joi, 06 Iulie 2006
Consiliul Concurentei si-a dat ieri avizul pentru preluarea Maetro Industries de catre Caroli Foods, fiind de asteptat ca, dupa preluarea operationala, marca de mezeluri sa intre in portofoliul companiilor active in comunicarea Caroli, care sunt acum, pe ATL: Saatchi & Saatchi, pe BTL: Saatchi & Saatchi si BrandsOn, Media: Zenith Media si PR: DC Communication
Metro la HDH, ACME si THOR Systems
Marti, 04 Iulie 2006
Noua campanie "METRO. Furnizorul tau de incredere" vrea sa faca trecerea, pentru prima data, la o campania de imagine emotionala, propunandu-si sa explice conceptul si beneficiile unui cash & carry, dupa o comunicare low profile  in care, cel mai important rol in economia brandului era jucat de logo-ul si legatura cu semnalizarile din magazine
SUA schimba pe Fotbal European?
Duminca, 02 Iulie 2006
Aproximativ 4 milioane de iubitori ai fotbalului din SUA au urmarit cu interes primele 29 de transmisii ale Cupei Mondiale 2006, in crestere de la cei 2 milioane de telespectatori din 2002 si aproape la nivelul din Marea Britanie, cu o audienta medie pe meci de 4,3 milioane
Ronaldinho joaca la OgilvyOne
Marti, 27 Iunie 2006
Biroul de la Barcelona al OgilvyOne a inceput lucrul la site-ul oficial al lui Ronaldinho (www.ronaldinhogaucho.com ) dupa negocieri care au durat timp de doi ani, programul de comunicare fiind planificat sa includa activitati de PR, buzz marketing si viral marketing, precum si improspatarea constanta a website-ului
MPG
Sportul nu mai inseamna doar fotbal
Luni, 19 Iunie 2006
In urma unui studiu efectuat de divizia Havas Sport, una dintre cele mai importante retele de media din lume - Media Planning Group (MPG), prezenta pe 91 de piete, mai arata ca publicitatea se va orienta in viitor catre sanatate si mediu
Campanie MIE anti-spaga
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
Diana Graepel, Funky Business: Totul porneste de la proprietarul brandului Ad’Or
Marti, 23 Mai 2006
10 Q&A pentru Ad’Or cu Diana Graepel (foto), Director General si Partener, Funky Business
Ninespices crediteaza Easybanking.ro
Vineri, 12 Mai 2006
Lansat de compania romaneasca de marketing online si design interactiv Ninespices, easybanking.ro are legatura directa la 30 de banci si este cel mai nou serviciu de intermediere si consultanta online gratuita pentru cautarea unui produs bancar
141 si Mindshare relanseaza Pall Mall
Joi, 23 Martie 2006
Pall Mall are din luna februarie a acestui an o noua identitate vizuala, dezvoltata la nivel international de 141 Worldwide si transpusa intr-o campanie la nivel local de 141 si Mindshare
IAA recunoaste AdPrint Festival
Luni, 23 Ianuarie 2006
Miscarea ar putea da de gandit unor oficiali de la cateva agentii membre IAA, care nu au onorat editia precedenta a festivalului cu prezenta publicitatii lor
« 7 8 9 10 »