Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 30 Iunie 2009
Asociatia Romana de Marketing Direct ii aduce pe John Griffiths si Mark Earls la cea de-a 4-a Editie a Conferintei Internationale de Marketing Direct, pe 9 septembrie
Marti, 09 Iunie 2009
Administrata de agentia Cohn & Jansen, comunicarea Gindi Investments pentru un complex rezidential de 324 de apartamente sfideaza criza din piata imobiliara investind intr-un...
Luni, 23 Martie 2009
Sealed Air a inregistrat in 2008 un venit de 4,8 miliarde de dolari, cifra cu care este in topul producatorilor mondiali de ambalaje...
Marti, 10 Februarie 2009
Procesul de restructurare prin care Interpublic Group of Companies a devenit actionar majoritar in cadrul diviziilor locale MRM Worldwide si Momentum, prin preluarea de actiuni de la...
Miercuri, 21 Ianuarie 2009
Intamplator sau nu, anuntul desparitii sale de Ogilvy One vine insa odata cu aparitia in structura Ogilvy Group a noii divizii Ogilvy Interactive, care preia practic o parte din activitatile lui Alexandrescu in cadrul grupului
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Calitatea de membru al juriului se dobandeste pe sistemul "member get member", adica prin recomandarea membrilor din juriile anilor precedenti
Luni, 13 Octombrie 2008
Ex Vodafone, Bianca Dordea este noul director de comunicare al BRD-Groupe Société Générale
Miercuri, 04 Iunie 2008
Agentia de publicitate semneaza o campanie de lansare “acidulata” pentru sucurile Life
Joi, 15 Mai 2008
Evenimentul are loc astazi si maine (15 si 16 mai) la Crowne Plaza din Bucuresti si are printre invitati nume sonore din industria internationala de marketing direct.
Miercuri, 14 Mai 2008
Sustinuta media si de AdPlayers, conferinta Internationala de Marketing Direct - RoDirect 2008 are loc pe 15 si 16 mai la hotelul Crowne Plaza
Miercuri, 16 Aprilie 2008
David Ogilvy spunea despre Drayton Bird ca "stie mai multe despre marketing-ul direct decat oricine altcineva pe lume" si ca "prezentarile sale sunt deosebit de informative si foarte amuzante, iar Andy Owen este unul dintre speakerii favoriti in intreaga lume, fiind invitat la conferinte, seminarii si workshop
Luni, 25 Februarie 2008
Cu 7 ani in media si publicitate, Stefan Stroe paraseste grupul Leo Burnett Romania dupa 4 ani, timp in care a lucrat mai intai pentru agentia de publicitate cu acelasi nume, si mai apoi pentru Starcom
Luni, 18 Februarie 2008
Senior Interactive gestioneaza comunicarea online pentru Philip Morris in Romania pentru portofoliul de branduri prezente pe piata locala: Marlboro, Parliament, L&M, Virginia Slims
Luni, 21 Ianuarie 2008
Grey a castigat strategia si creatia Bosch, cont care a fost gestionat pana la sfarsitul anului 2007 de catre Notorious Advertising, anunta agentia de publicitate care a preluat contul
Marti, 27 Noiembrie 2007
Intr-un top realizat de Adevolution in luna Noiembrie, un numar de 363 de companii mari si mijlocii insumeaza cheltuieli media online de 14,7 Milioane EUR net
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Lucian Chipuc (36 de ani) este noul Client Service Director al agentiei Proximity
Marti, 13 Noiembrie 2007
Condusa de Bogdan Vasile, divizia de marketing direct a companiei Starcom Romania are deja printre clienti Philip Morris, Dacia si Renault (cu toate brandurile), dar si clientii Starcom si Leo Burnett activi pe partea de comunicare directa
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Marti, 23 Octombrie 2007
”Am demarat proiectul “Sameday” anul acesta si speram sa atingem intr-un an de zile o CA de 100.000 Euro, contribuind cu o cincime la CA a grupului”, spune Octavian Badescu, Managing Partner la Active Business Solutions
Luni, 24 Septembrie 2007
Agentia Starcom Romania va gestiona contul de marketing direct pentru companiile Dacia si Renault, avand in sarcina atat strategia si implementarea programelor de comunicare directa, cat si strategia de dezvoltare si utilizare a bazelor de date
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: