Buturuga mica de 3% din piata de media, internetul dovedeste inca o data ca stirea in timp real este mai influenta intr-un business de 20 Mil.Eur, decat carul mare al pietei media, de 600 Mil. EUR
Adrian Botan (CEE Creative Director, McCann Erickson) si Ramona Patrascanu, Account Manager la WEBSTYLER, vorbitori in doua dintre conferintele festivalului ce vor avea loc in perioada 5-10 octombrie
Cu 7 ani copywriter in publicitate si realizator de emisiuni radio si TV, Filip Stoler a semnat cea mai recenta campanie a programului de radio „Marele mic dejun”, matinalul de la National FM
George Iliescu, Director General Adjunct, Operatiuni Tehnice Pro TV, a incetat din viata duminica dimineata in urma unui stop cardiac
Potrivit reprezentantilor de vanzari Splendid Thematics, pe acelasi target postul a fost urmat de Cartoon Network (2.0%) si Minimax (1.5%).
Comunicarea a fost adjudecata de cele doua agentii in urma unui pitch castigat in luna februarie a acestui an.
Petrecerea Itsy Bitsy FM a strans mii de de copii in cursul zilei de ieri, in parcul Alexandru Ioan Cuza, din sectorul 3 al Capitalei
Contactati de catre AdPlayers in aceasta dimineata, reprezentantii de comunicare Lowe au evitat sa faca vreun comentariu legat de filmele virale
Potrivit datelor prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan pe targetul comercial 18-49 ani, urban, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%