Rezultatele cautarii dupa : "dimineata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Julius Meinl investeste aproximativ 100.000 euro in poezia din Romania
Marti, 26 Noiembrie 2013
 Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, Katharina Bartas -  International Brand Manager Julius Meinl vede vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea

Itsy Bitsy vrea doar parintii intre 9 si 17
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
 Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.

 

Radioul Public a atras publicitate de 2,5 Milioane Lei (600.000 euro)
Vineri, 01 Februarie 2013
Cu o audienta matinala nationala de aproximativ 700.000 de ascultatori, reprezentantii canalului public de radio estimeaza in acest an venituri de 3,2 Milioane de lei, dupa cum apreciaza specialistii de vanzari (peste 710.000 euro, aproximare adplayers).
Nou in emisie: Domo arunca in media 250.000 EUR in campania Cumpara Destept. Exclusiv adplayers.
Joi, 15 Noiembrie 2012
 Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
KFC: Kid Food Captivant. Sau Intruziv?
Vineri, 19 Octombrie 2012
 Un target ca oricare altul pentru marketingul direct. Liceul din vecini a fost aproape luat cu asalt de cativa agenti de impartit pliante pentru lantul de restaurante Kid Food Captivant (KFC) al caror scop este unul singur: distributia noii oferte de meniuri. Pentru copii bineinteles, ca doar vorbim de o scoala.
Cel mai greu pitch in 5 ani. 2 luni de munca la un proiect anulat si reactivat la jumatate de an.
Luni, 15 Octombrie 2012
 „Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
De la angajat Tiriac la antreprenor de 700-800 Mii EUR cu propria agentie. Perceptum.
Joi, 04 Octombrie 2012
 Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an

 

Premiera adplayers: “B1 TV continua cu Clir Media Events Sorin Oancea.
Miercuri, 14 Martie 2012
 “Nu se schimba nimic. Este o informatie chiar in premiera pentru o publicatie. In urma cu cateva zile, am luat o decizie impreuna cu Bobby Paunescu de a continua vanzarile cu Clir Media Events”, a afirmat pentru adplayers Sorin Oancea, Director General B1 TV.

Pitch The Group - OMG. Cine intra? Cine sta acasa?
Vineri, 24 Februarie 2012
„La momentul potrivit, se va decide cine va merge”, este una dintre hotararile luate de Zoltan Szigeti, artizanul parteneriatului The Group –...
The Group s-a suparat. Dezvaluirea parteneriatului cu Omnicom trimite adplayers la agentii de stiri
Marti, 21 Februarie 2012
 Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Divort de 500.000 eur pe an. Andras Kovacs incheie love story-ul Sapte Seri cu Midas Media.
Luni, 06 Februarie 2012

"Nu putem astepta 2 zile un control BRAT", a declarat pentru adplayers Andras Kovacs, directorul Sapte Nopti, editorul publicatiei Sapte Seri, care crede ca daca ar fi fost probleme cu controlul tirajelor ar fi trebuit sa le afle de la regia cu care a reziliat contractul de curand. Pe 30 ianuarie Sapte Seri a reziliat reprezentarea pe piata de...

Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
7 Nominalizari McCann Erickson si una GMP (actualizare) dupa anuntarea finalistilor a 7 sectiuni Cannes Lions
Luni, 20 Iunie 2011
 McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS

Bomba la alegerile IAA: Felix Tataru nu mai vrea Presedinte
Joi, 16 Iunie 2011
 Despre un business de aproape 500.000 EUR pe an fara profit, ce problemele are agenda asociatiei in urmatoarea perioada si cum vede Tataru...
Castigatorii Effie in lume: 4, 5 sau 6 agentii. Romania: 1 agentie.
Marti, 14 Iunie 2011
 Daca in majoritatea cazurilor, castigatorul Effie Awards Romania este doar o agentie de publicitate, americanii nominalizeaza langa trofeele de eficienta...
Accident sau fericire Coca-Cola in Evenimentul Zilei? Google gaseste continutul in evz.ro
Luni, 16 Mai 2011
 Un articol intitulat „Contemporani cu Google” este de negasit arhiva online evz. Nu si de motoarele de cautare online. Google ne spune si adresa exacta, deocamdata nedisponibila. www.evz.ro/stiri/contemporani-cu-coca-cola-930345.html
Pretul care zboara OOH-ul. Productie de 25 Mil. EUR in bataia vantului.
Luni, 21 Martie 2011
 O mega-oferta pusa pe unipol care promite preturi de la 2,9 la 3,5 eur/mp, un mash Sun Plaza lipit - desi putea fi tras dintr-o bucata, si un print rupt al Magic FM surprins azi dimineata spun de la sine ca prima cerinta a productiei OOH este bataia in preturi si nu durabilitatea

Savoria iubeste audienta online sanatoasa si gustoasa
Luni, 28 Februarie 2011
 Afisarile cu mare audienta la public aduc o savoare speciala unui nou brand de produse din categoria panificatie
Fructe si legume la pahar de 300.000 EUR. Marketing Fitto Cafe.
Miercuri, 23 Februarie 2011
 Cu o cifra de afaceri de 300.000 EUR pe an, si avand sloganul „The Sportish Healthy Way”, marketingul cafenelei Fitto Cafe de pe Calea Floreasca din Bucuresti vinde  racoritoare din fructe si legume, intampinand din partea casei clientii cu un sfert de tona de morcovi la pahar.
Grup Sapte: BTL de 6,5 Milioane EUR in 2010
Joi, 10 Februarie 2011
 Repozitionata in 2010 BTL full service si avand peste 2500 de merchandiseri si promoteri colaboratori in 90 de orase, agentia Grup Sapte a incheiat anul trecut cu 6,5 Milioane EUR (27,43 Milioane lei), in crestere cu 18% comparativ cu anul precedent, cand tragea linie sub 5,5  mil. EUR
« 2 3 4 5 6 »