Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 01 Februarie 2008
„Astazi, circa un miliard de oameni au un PC. Numarul este mare, dar nu e decat o fractiune din cele 6,6 miliarde de oameni ai lumii”, spune Bill Gates, fondator al imperiului Microsoft, in excusivitate...
Miercuri, 23 Ianuarie 2008
Competitia internationala ce premiaza cele mai bune website-uri, lucrari de advertising interactiv, web mobile, online film si video, si-a extins inscrierile pana vineri, 25 ianuarie.
Vineri, 18 Ianuarie 2008
Premiat cu 3100 EUR, concursul de film de scurt metraj pe tema discriminarii romilor, “Doi pe un balansoar” este organizat de Secretariatul General al Guvernului si Agentia Nationala pentru Romi si este...
Luni, 10 Decembrie 2007
„Noi am ajuns in alt punct al dezvoltarii companiei, in care competentele noastre sunt mult mai mari”, spune Marcel Straut, General Manager Bigger Group, viitorul nume al companiei, desi in urma unui rebranding international Starlink a devenit Spark
Joi, 29 Noiembrie 2007
Concursul de scurt metraje va fi premiat cu o pelicula color in valoare de 3100 de Euro (taxe incluse).
Miercuri, 21 Noiembrie 2007
Mediaedge:cia Romania a fost desemnata agentia care se va ocupa de comunicarea si implementarea media a clientului Cinema City Romania, parte a grupului Cinema City International
Luni, 19 Noiembrie 2007
Parteneriatul pentru vanzare de spatii publicitare in Romania are loc in urma unei licitatii
Luni, 12 Noiembrie 2007
Cu o experienta de „5 ani in presa si aproape 5 pe internet” dupa cum spune chiar Ionut Oprea in dreptul la replica pe AdPlayers, fostul piarist de ieri, actualul director executiv al asociatiei IAB si membru in juriul Internetics de azi, ne sfatuia in urma cu 3 luni cand inca nu avea o agentie sa „Nu lasati pe umerii agentiei de publicitate, sau, mai rau, a celei de media,...
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Drept la replica Opinii Internetics - Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv Asociatia IAB, membru in Juriul Internetics 2007
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Festivalul de comunicare digitala spune, ca a „revizuit” clasamentul vechi al web agentiilor ca urmare a aparitiei unei erori, in alcatuirea acestuia, in fapt, dupa ce a scos agentia de pe locul 2 care nici nu participase in concurs
Joi, 08 Noiembrie 2007
Invitat sa isi spuna opiniile referitoare la Internetics in AdPlayers, Ionut Oprea/clickio si, in viata profesionala, partener al Blog Agency (Blogvertising), Director Executiv al Asociatiei IAB si membru in juriul Internetics, a preferat sa "nu comenteze", insa dupa o noapte de neliniste a varsat calimara de cerneala cu opinii, pe propriul blog
Marti, 06 Noiembrie 2007
„Ce am vazut insa si ce poate caracteriza aproape toate lucrarile inscrise...este o descriere foarte simplista, in unele cazuri inexistenta”, este de parere Andrei Georgescu, Manging Partner la White Image, si membru in juriul festivalului de comunicare digitala
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Duminca, 04 Noiembrie 2007
„Internetics 2007 a fost editie foarte slaba, cu lucrari de mana a doua, ghosturi produse cu o seara inainte de deadline si mai ales o jurizare de domeniul stintifico- fantasticului”, a afirmat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache, General Manager la Ninespices, agentie care a castigat 6 trofee Internetics din 2004 pana la editia din acest an
Vineri, 02 Noiembrie 2007
Webstyler este Agentia Anului urmata, cu un punctaj mai mic de o treime din cel al primei agentii din competitie, de iLeo, Ninespices, GreenPixel, Babel Communications, MRM Partners. Publisherul Anului a fost desemnat MediaPro Interactiv, urmatorii editori online clasati fiind Sanoma Hearst Romania, Grup Realitatea Catavencu, Mediafax, Unlimited Sport Media
Vineri, 02 Noiembrie 2007
“Internetics va fi mai important ca AdOr-ul peste 5 ani, cand va aparea iAd’Or si il va castiga iLeo”, a afirmat pentru AdPlayers, Bradut Florescu, Director Executiv la DDB Bucuresti
Joi, 01 Noiembrie 2007
Potrivit unor surse apropiate festivalului digital, in urma jurizarii de la sfarsitul saptamanii trecute Webstyler este Agentia Anului la Internetics 2007, urmata de iLeo, probabil marea surpriza a festivalului de comunicare digitala
Miercuri, 31 Octombrie 2007
„Am apreciat deschiderea juriului spre inovativ (vezi campania anti SIDA). Au fost punctate lucrari foarte bune gen BMW cu o executie exceptionala, sau creativitatea si interactivitatea”, mai spune seful Webstyler, legat de modul in care s-a jurizat, insa adauga faptul ca i s-a parut ciudat ca in festival nu a putut fi inscrisa si o campanie integrata online
Joi, 18 Octombrie 2007
Magazinul online Redatronic al carui buton de cumparare era identic cu cel de la Emag.ro a fost descalificat de organizatorii Internetics datorita neindeplinirii tuturor conditiilor de inscriere
Marti, 16 Octombrie 2007
Compania tinteste trei obiective importante: clasarea „Epee Romania” pe primul loc in topul distribuitorilor de jucarii din Romania, construirea notorietatii in randul consumatorilor, precum si asumarea rolului de formator pe piata de specialitate
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: