Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 05 Ianuarie 2017
Pentru operatiunile din Romania, grupul international de companii cu activitate in industria digitala estimeaza o crestere de aproximativ 40%, a afirmat pentru adplayers Dragos Stanca, Managing Partner, ThinkDigital Romania, oficialul de business TDG de la Bucuresti.
Vineri, 09 Decembrie 2016
Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
Joi, 01 Decembrie 2016
Agentie: Infinit Agency. Produs: VW mai vechi de 5 ani, Client: Porsche Romania. 70.000 de interactiuni, 37 mln. afisari, 7.5 mln. unici, 2 mln. in teasing, in campania „Volkswagen Direct Express”
Luni, 31 Octombrie 2016
Potrivit raportului Zenith Mobile Advertising Forecasts, rata de utilizare a internetului mobil acrescut rapid, de la 40% in 2012 la 68% in 2016, cu o estimare de 79% pentru 2018.
Sambata, 22 Octombrie 2016
Agentia condusa de Teddy Dumitrescu a castigat cel mai mare trofeu al festivalui de publicitate din Europa Centrala si de Est
Vineri, 21 Octombrie 2016
Documentarul "Un an. Un minut si o secunda" va fi difuzat la Digi 24 marti, 25 octombrie, de la ora 21.00 apoi va putea fi din nou vizionat la exact un an de la tragicul eveniment pe 30 octombrie, de la ora 22.00.
Marti, 18 Octombrie 2016
“Atunci cand vine vorba de hartie, oamenii asociaza ideea de autenticitate cu tactilul” spune Milton Glaser binecunoscut prin logo-ul sau I ♥ NY si pentru poster-ul sau Bob Dylan din 1967 - probabil, cel mai cunoscut designer grafic din Statele Unite ale Americii, unul dintre cei 12...
Miercuri, 05 Octombrie 2016
The Advertising Hall of Achievement (AHOA) este cea mai importanta distinctie pentru realizari deosebite in industria de publicitate americana pentru liderii din generatia de 40 de ani sau mai tineri.
Sambata, 01 Octombrie 2016
Rogalski Damaschin si Therme Bucuresti au castigat aur pentru flashmob-ul #cultureofhealth la cea mai importanta competitie de comunicare digitala din Europa, Digital Communication Awards.
Marti, 20 Septembrie 2016
Instrumentele financiare din cadrul Programului Operational Competitivitate (POC), in valoare de 59,3 milioane euro, raspund nevoii de finantare a intreprinderilor mici si mijlocii (IMM) care se confrunta cu un risc crescut de creditare atunci cand apeleaza la credite bancare.
Vineri, 02 Septembrie 2016
Pe langa o noua identitate vizuala, preluarea stirilor si emisiunilor Digi24, www.digi24.ro a publicat din ce in ce mai multe articole concepute pentru mediul online, spune Dan Turturica, Redactor-sef www.digi24.ro.
Joi, 04 August 2016
Școlile castigatoareau fost selectate prin concurs de o comisie formata din reprezentanti ai Fundatiei Orange si ai echipei de proiect. Peste 80 de scoli gimnaziale din mediul rural s-au inscris in competitie in perioada 1 martie – 25 mai 2016.
Miercuri, 20 Iulie 2016
Potrivit bucatarilor McDonald’s Romania, agentiile Tribal Worldwide Romania si OMD au adus Pokémon Go in restaurantele din Piata Victoriei si Piata Unirii, in Bucuresti.
Marti, 19 Iulie 2016
Trainingul intensiv Infinit Academy face parte dintr-o serie de cursuri de digital marketing si online media ce va debuta in luna august si care variaza intre 150 si 250 euro pe zi pentru fiecare persoana ( +TVA )
Miercuri, 06 Iulie 2016
Regia care vinde site-urile de autor scrise de Lucian Mandruta, Emma Zeicescu si Marina Almasan - Tarsago Romania, Digital Contact devine reprezentantul exclusiv de vanzari a publicitatii pe site-ul pressalert.ro incepand cu 1 iulie 2016.
Vineri, 24 Iunie 2016
Contactat de catre adplayers, Vlad Popovici, Managing Director, Kubis Interactive, nu a dezvaluit valoarea bugetului, motivand ca acesta va depinde nu doar de un pachet de servicii constant livrate ci si de proiecte noi care ar putea fi adaugate in perioada colaborarii.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete.
Vineri, 03 Iunie 2016
Campanii-pilot si teste sunt realizate deja cu unele dintre cele mai mari companii la nivel mondial, inclusiv Beiersdorf (Nivea), Deutsche Post DHL Group (SIMSme) si Ernst & Young
Vineri, 20 Mai 2016
ThinkDigital Romania a fost alegerea WWF pentru a dezvolta campania ”Turn up the volume of nature” / „Da natura mai tare”, o „simfonie digitala” cu sunete din natura, prin care autorii declanseaza o actiune de constientizare a necesitatii protejarii naturii.
Miercuri, 18 Mai 2016
Parteneriatul a fost anuntat in cadrul unui eveniment organizat inaintea finalei Cupei Romaniei 2015/2016, de catre presedintele Federatiei Romane de Fotbal, odata cu lansarea noului brand Cupa Romaniei.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: