Rezultatele cautarii dupa : "digital"
Ordonare dupa: data / relevanta  
130 de expozanti la Print & Sign si Gifts Show, la Romaero Baneasa
Vineri, 02 Septembrie 2011

„Locurile de parcare de la Romaero, accesul imediat in spatiul de expunere atat din zona Herastrau - Floreasca cat si apropierea de iesirea spre DN1 – Bucuresti – Ploiesti vor incuraja doritorii sa viziteze cele doua expozitii”, afirma Daniela Tarsay, despre cele doua expozitii care vor avea loc la Romaero Baneasa pe 9.000 mp intre 21 si 24...

PR: 40 - 50 Mii EUR Kika la GolinHarris
Marti, 30 August 2011
Contul de media Kika este administrat de Initiative, agentia de media sora din grupul Lowe Romania, iar creatia de Draftfcb
Steve Dallas pleaca de la Initiative. Alexandra Olteanu va fi noul MD.
Joi, 25 August 2011

Steve Dallas isi incheie mandatul de MD la Initiative. Alexandra Olteanu va fi Managing Director al agentiei de media din 15 septembrie

Trilulilu apasa acceleratia la vanzari de publicitate
Miercuri, 24 August 2011

Iulia Serbulea se alatura echipei Trilulilu in functia de Business Development Manager, pozitie din care va conduce departamentul de vanzari din Bucuresti, format in prezent din patru persoane

1-1,5 Mil. EUR Jack Daniel’s (Brown Forman), la Wunderman.
Joi, 18 August 2011

Ileana Badiu, Managing Partner al agentiei Wunderman, nu a dezvaluit bugetul investitorului, dar a precizat ca este vorba de toate serviciile, mai putin cele de media: “Wunderman administreaza practic toate serviciile de comunicare, mai putin contul de media. Este vorba de o declinare 360 de grade a comunicarii. Serviciile de media buying si planning sunt administrate de...

Cont nou de 30-40 Mii EUR la GolinHarris
Marti, 16 August 2011

Agentia de relatii publice Golin Harris lucreaza pentru producatorul german de baterii de bucatarie Kludi o platforma integrata de comunicare, care include servicii de media relations, comunicare corporate si de brand, comunicare business-to-business si digital PR

“Pretul distruge productia OOH Geo Baraian, GM, Impression Group
Marti, 02 August 2011

Cu un business de 1,1 Mil. EUR pe prima jumatate din 2011, dupa ce pe intreg anul 2010 a depasit 2 Mil. EUR, omul numarul 1 al companiei de productie Impression Group este de parere ca “Desi este greu de spus cand, in 2-3 ani am putea sa avem o industrie de productie OOH din care a ramas doar faima calitatii de altadata. Iar cel care o va distruge este doar...

Draftfcb a pierdut bugetul S.C. Johnson. Contul global, la BBDO si Ogilvy & Mather
Luni, 01 August 2011
Cu vanzari anuale de 8 Miliarde USD, SC Johnson opereaza in Stale Unite branduri precum GLADE®, OFF!®, PLEDGE®, RAID®, SCRUBBING BUBBLES®,...
Fabrica Flash (Grup): 1,2 Mil EUR pe 6 luni din 2011, dupa un an intreg cu 2 Mil. EUR in 2010
Luni, 11 Iulie 2011
 Specializata in productie publicitara, Fabrica Flash (Grup) estimeaza la jumatatea anului in curs un business de 1,2 Mil. EUR din tipar de mari dimensiuni, POSM si standuri expozitionale, dupa ce in 2010 a avut o cifra de afaceri de 2 Mil. EUR (8,29 Mil. Lei).
7 Nominalizari McCann Erickson si una GMP (actualizare) dupa anuntarea finalistilor a 7 sectiuni Cannes Lions
Luni, 20 Iunie 2011
 McCann Erickson si GMP (update) au spart deja gheata nominalizarilor romanesti la Cannes Lions, dupa anuntarea finalistilor a 7 dintre sectiunile de concurs ce reunesc pana acum aproape 70 de executii din Romania inscrise in festival (69): DIRECT, PROMO & ACTIVATION, PR, MEDIA, OUTDOOR, RADIO, PRESS

Print&Sign si Gifts Show au zburat la Romaero. Cine a confirmat aterizarea pe Baneasa?
Vineri, 17 Iunie 2011
Daniela Tarsay, Deputy GM, Euroexpo, estimeaza peste 6000 de participanti. Ce expozanti au confirmat? Konica Minolta, Mozaik Consulting, Mons Medius, Geko,...
Raluca Negoita, numita Group Marketing Director al grupului Lowe
Joi, 12 Mai 2011
 Negoita coordoneaza echipa de marketing a sase companii cu servicii de comunicare: Lowe & Partners (publicitate, comunicare integrata),...
Trade Ads a oprit bannerele BCR si Romtelecom. Beyond & AllianzDirect love clicks.
Luni, 28 Martie 2011
 Brokerul de media Trade Ads a oprit campaniile online ale BCR si Romtelecom langa promo-urile de filme pentru adulti. Regia Beyond considera ca site-ul este bun pentru asigurarile AllianzDirect (AllianzTiriac )

300.000 EUR in promotie Milli cu Momentum, Starcom, Syscom Digital si Senior Interactive
Marti, 08 Martie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)

Mobile marketing cu iPhone versus Hanvon Hpad (China)
Marti, 01 Martie 2011
 In timp ce iPhone a fost numit cel mai bun mobile device la MOBILE WORLD CONGRESS 2011, firma chineza Hanvon a lansat un performant si cost-effectiv Pad numit, cum credeti? HPad!
350 - 400 Mii EUR Nescafe, cu McCann Erickson, MRM Worldwide, Zenith Media si Syscom Digital
Joi, 24 Februarie 2011
 Administrata de agentiile McCann Erickson (agentie de brand), MRM Worldwide Romania (Creatie, strategie &  comunicare online), Zenith Media (servicii media) si Syscom Digital (mobile), comunicarea integrata Nescafe Voteaza Antiplictiseala dureaza aproximativ 10 saptamani
Razboi Mobile Marketing cu Apple si Android. MOBILE WORLD CONGRESS 2011 (I)
Marti, 22 Februarie 2011
 Deschis de presedinti sau directori generali de la Google, Twitter, AT&T sau China Mobile, MOBILE WORLD CONGRESS desfasurat intre 14-18 februarie 2011 este cel mai mare...
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Avem start-upuri in sertar si cautam oameni care sa le preia Eliza Rogalski, Tempo Creative Group (I)
Vineri, 04 Februarie 2011
 „Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
50.000 EUR in campania B2B Intreaba la Antalis
Luni, 31 Ianuarie 2011
 Cu un buget pe piata romaneasca aproximat de AdPlayers la 50.000 EUR, comunicarea producatorului si distribuitorului de hartie si suport de comunicare face parte din campania mondiala „Just ask Antalis”, si are ca tinta segmentul de afaceri si cel profesional