Rezultatele cautarii dupa : "digital"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Noi burse de 12.000 de euro pentru proiecte jurnalistice despre educatie
Marti, 22 Martie 2016
 
Inovatiile.Cele mai bune campanii outdoor JCDecaux
Joi, 10 Martie 2016
 Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
Comunicatele companiilor pe agentie de presa. News.ro se adreseaza afacerilor, cu pachete dedicate
Miercuri, 02 Martie 2016
 
Lavinia Chican si Imola Zoltan impart impreuna raspunderea unei echipe de 40 de colegi McCann PR. A fost numita partener al agentiei.
Vineri, 26 Februarie 2016
Fost Senior Account Director, Lavinia Chican (stanga) a devenit recent partener in cadrul agentiei McCann PR, unde imparte raspunderea unei echipe de 40 de colegi 
Adoptia publicitatii Programmatic a crescut cu 35%. Studiu TailWind/Project Agora
Luni, 15 Februarie 2016
 
Mutare de 200.000 de euro in comunicare digitala. Contul Praktiker, la grupul Infinit.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Praktiker desemneaza Infinit Soutions Agency ca agentie de referinta pe servicii full digital si The MasterPlan Agency pe partea de e-commerce, performance si digital media buying si planning.
Coca-Cola schimba Open Happiness cu Taste the Feeling. Strategia uneste extensiile sub One brand
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
 Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
300 de site-uri si peste 50 Milioane de clienti unici in Project Agora, TailWind (ThinkDigital Group)
Marti, 22 Decembrie 2015
 La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever
Strongbow a sarit cu 200% obiectivele pe Instagram
Marti, 08 Decembrie 2015
 Disponibila in perioada 16 noiembrie – 13 decembrie 2015, pentru a-l gasi si a-l insoti pe Mr. Applehead in intreg procesul de fabricatie Strongbow®, pagina instagram.com/Strongbow_ro/ lansata de Strongbow si Ogilvy & Mather si-a depasit obiectivele de comunicare cu 200%.
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
 
Noaptea Predictiilor face ordine in timpuri. Prognoze de urmarit in 2016.
Joi, 26 Noiembrie 2015
 “Am citit o idee frumoasa despre rolul ritualului: acela de a fixa spirala timpului, repetand in acelasi moment, aceleasi actiuni, creezi o legatura in timp si ajuti spirala sa nu se imprastie. Cam asta ne propunem si noi, preluand traditia, sa facem putina ordine in timpuri”, spune Crenguta Rosu, fondatoarea DC, despre evenimentul...
Digital de la Centrade Romania exportat pentru livrari online in SUA
Luni, 23 Noiembrie 2015
 Un beneficiar din SUA a ales serviciile oferite de grupul Centrade condus de Radu Florescu, care exporta astazi marketing digital pentru Point Pickup, un start-up in servicii de livrarile online pentru care calitatea la fel ca cea din SUA, insa la un pret de 4-5 ori mai mic pentru serviciile oferite, a fost atractia selectarii specialistilor din Romania.
Nou director de creatie MRM. Ioana Filip este Executive Creative Director al MRM//McCann
Vineri, 20 Noiembrie 2015
 „Sunt deja cativa ani de cand am inceput sa o rog si sa ma rog ca Ioana Filip sa se alature echipei MRM//McCann Romania” a spus Nir Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE.

La 335.000 euro in 2014, publicitatea pe dispozitive mobile in Romania se dubleaza de la an la an
Joi, 19 Noiembrie 2015
 Ajunsa la 335.000 de euro in 2014, potrivit unui studiu al companiei Madhouse pentru Romania, publicitatea pe dispozitive mobile isi dubleaza volumul de la an la an, dupa ce, in 2012, piata de profil a  fost de doar 81.000 de mii de euro. 
Interactive de 1 Milion EUR pe 6 luni. Crestere +10% si 2,2 Milioane pe 2015. Kubis la adplayers report.
Joi, 22 Octombrie 2015
 “Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
Lingouri de hartie de 2,5 Miliarde de euro. Distribuite de Antalis.
Luni, 19 Octombrie 2015
 Cu una din facilitati amplasata la Aberdeen (Scotia), urmasii bunicului Alex Prie - „fine paper makers” de la 1770, scot de aproape 250 de ani pe poarta fabricii in fiecare ora tiruri de hartie pentru tipar, solutii de packaging, comunicare vizuala si birou.
Dupa 12 ani la curtea Headvertising si 2 la Poarta Grayling, Gologan Voievod de creatie Propaganda.
Joi, 15 Octombrie 2015
 
Cat timp mananca si cati bani dau romanii pe tehnologia mobila?
Joi, 24 Septembrie 2015
 41% din tinerii intre 25-35 ani folosesc dispozitivele mobile de peste 200 de ori/zi potrivit unei cercetari EY Romania.  Urmatorul segment  cu frecventa mare de utilizare a tehnologiei mobile este cel cuprins intre 45-55 de ani (26%).

Campanie de 800.000 euro fara E-uri. Investitia Agricola in Mese de poveste in 2015.
Luni, 21 Septembrie 2015
 Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.

Cotidian de targ tiparit in 800-1.000 exemplare. Lunarul Print Magazin face Print & Sign Daily.
Joi, 10 Septembrie 2015
Distribuita gratuit tuturor vizitatorilor intr-un tiraj zilnic de 800-1000 de exemplare, potrivit editorului Relu Liciu, publicatia este tiparita digital in 16 pagini color si are scopul de a ghida si informa zilnic in privinta noutatilor si evenimentelor ce au loc atat la standurile expozantilor cat si la conferintele organizate pe toata perioada targului (8-11 septembrie).