Rezultatele cautarii dupa : "difuzata"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
CNA
Campania Interesul Public realizata doar cu resurse CNA
Luni, 18 Februarie 2013
 Campania CNA ,,Interesul public mai presus de gustul publicului” a fost realizata doar cu resurse interne ale Consiliului National al Audiovizualului, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii  institutiei

WOWBiz trimite Kanal D pe primul loc dupa 22.30
Miercuri, 06 Februarie 2013
 Potrivit datelor de audienta Kantar Media Romania citate de postul de televiziune, marti, 5 februarie, show-ul “WOWBiz” aa inregistrat un Rating de 4,8% si 14,8% Share, pe targetul All Urban, si 4,4% Rating si 14,4% Share, pe targetul 18-49 Urban.

Primul flash mob comercial cu 450 de artisti din Romania. Productie Romprest de 80-100 mii EUR.
Vineri, 16 Noiembrie 2012
 Creatia semnata de atelierul de productie Sunshine Media, o marca detinuta de Lieberman & Partners, a intrat pe Tv la Romania tv, Antena 1, Antena 3 si B1 TV, insa urmeaza ca in curand sa fie difuzata si de alte posturi

A castigat 150.000 euro cu Martini Royale Casting.
Vineri, 26 Octombrie 2012
 Pe langa, Barbara Gonzales, castigatoarea concursului Martini Royale Casting, in noua reclama Martini va aparea si romanca Maria Bata care s-a numar printre cele mai apreciate 7 concurente.
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Secretele SNA. Cititorii pe copie. Cea mai irelevanta informatie legata de tiraj sau audienta!
Marti, 28 Februarie 2012
 „Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
TVR 1 a fost lider de audienta la parada militara de 1 decembrie
Sambata, 03 Decembrie 2011
 Parada militara de 1 Decembrie a fost urmarita la TVR 1, in medie, in intervalul orar 10.45-11.55, de 860.000 de persoane la nivel national, reprezentand un rating* mediu de 4,2% si o cota medie de piata** de 17,1%, pe durata difuzarii editiei speciale Aniversarea Zilei Nationale.
Dove a avut 42,8% cota de piata la Pro TV
Vineri, 03 Decembrie 2010
 Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte...
Banii din licitatii publice trebuie tinuti in tara! Radu Boeru, Alchemy -The Branding Society
Vineri, 30 Iulie 2010
 „Licitatiile publice trebuiesc sustinute cu specialisti din Romania”, opinie de Radu Boeru de la consultantii Alchemy, The Branding Society
Agentie de Client Service cu 1 Mil.EUR pe an si 4-5 oameni
Marti, 30 Martie 2010
La un an de la infiintare, si cu 4-5 angajati la care se adauga colaboratori, Cristin Tocan, fondatorul companiei de evenimente si servicii BTL Evenimento estimeaza ca a inregistrat anul...
Val Valcu este Director Editorial la Doctorul Meu
Vineri, 26 Martie 2010
 Fost redactor-sef al ziarului Gardianul intre 2007 – 2010,  Val Valcu (44 ani) mai este in prezent realizatorul unei emisiuni pe teme medicale proprii -  “Dreptul la sanatate”, difuzata in prezent de B1 Tv.
Visa in prima campanie FIFA, de la 1 martie
Marti, 02 Martie 2010
 Campania va fi difuzata in 16 tari din Europa si este realizata de Saatchi & Saatchi impreuna cu Mediaedge:cia, agentia responsabila de achizitia media
O achizitie de 2 Mil. EUR,  formatul Rataciti in Panama (Kanal D) a avut in Columbia rating de 11 puncte si varfuri de 17
Vineri, 07 August 2009
Licenta exclusiva pentru Romania a formatului “Desafio”, emisiunea este un reality-show concurs care, de peste 10 sezoane, se bucura de un mare succes in America Centrala, si a...
Platforma Ambientalia: mai mult de 50% din bugetul Peroni
Miercuri, 05 August 2009
 Noua platforma de comunicare presupune o emisiune care va inlocui campania clasica de spoturi, difuzata incepand din 6 august la ProTv, website-ul ambientalia.ro, campanie...
Hope si Faith ( Kanal D ) a inceput cu 0,4 % rating, 1,8 % market share pe publicul comercial
Miercuri, 05 August 2009
 A treia serie Hope si Faith a debutat la Kanal D cu 0,4 % rating, 1,8 % market share pe publicul 18-49 ani, urban
SMS de la Bogdan Dumitrescu: “O lume care se face praf
Vineri, 26 Iunie 2009
 In advertising din 1999, copywriter, apoi director de creatie in mai multe firme romanesti si multinationale - Saatchi & Saatchi, GMP Advertising, Grey Worldwide Romania sau...
Kanal D – 100.000 de lei amenda, OTV - 20.000 lei
Joi, 25 Iunie 2009
 Postul de televiziune Kanal D a luat astazi o amenda in cuantum de 100.000 lei, iat OTV una de 20.000 pentru incalcarea legislatiei privind continutul audiovizual
Amenzi de 32.500 de LEI, saptamana trecuta, pentru incalcarea reglementarilor audiovizuale
Sambata, 06 Iunie 2009
 CNA a acordat saptamana trecuta amenzi de 32.500 de lei pentru incalcarea reglementarilor audiovizuale
12.500 lei - primele amenzi CNA pe campania la europene
Luni, 01 Iunie 2009
 5000 lei pentru OTV si cate 2.500 pentru Realitatea TV, B1 TV si Targoviste TV
10.000 LEI amenda pentru depasirea limitei de timp orar alocat publicitatii la Kanal D
Miercuri, 27 Mai 2009
 Postul de televiziune Antena 1 a primit o somatie publica pentru publicitate mascata si publicitate pentru servicii medicale
« 1 2 3 4 5 »