Rezultatele cautarii dupa : "difuzat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Publicis Romania exporta Renault dCi, cu o productie sub 50 000 EUR
Miercuri, 20 Iunie 2007
Cu un buget de productie de sub 50,000 EUR, Publicis Romania a convins Renault ca agentia sa exporte regional campania promotionala "Mega motoare. Mini consumuri. Nano preturi" pentru motoarele dCi
GMP promoveaza Dragoste fara griji, pentru SECS
Luni, 23 Aprilie 2007
Agentia de publicitate GMP Advertising a creat "Dragoste fara griji", o campanie sociala de informare si educare realizata pentru Societatea de Educatie Contraceptiva si Sexuala (SECS)
De ce Zero? De ce nu, Coca-Cola? La McCann
Vineri, 20 Aprilie 2007
Urmand unei campanii de teasing sub titlul De ce Zero?, Coca-Cola Romania a anuntat oficial lansarea Coca-Cola Zero pe piata romaneasca, bautura racoritoare cu zero zahar, intrata deja in 28 de tari, numai anul trecut
Western Union transfera 470,000 EUR pentru 2 spoturi TV si premii pentru promotie, exclusiv media
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Prima campanie de imagine realizata integral in Romania pentru Western Union a transferat 120.000 EUR in conturile creatiei a doua spoturi TVsemnate de Next Advertising pentru imagine, respectiv promotie, si 350.000 EUR pentru premiile campaniei promotionale, exclusiv cheltuielile campaniei de media derulate de agentia Starcom
Scala JWT implementeaza Mazda6
Vineri, 23 Martie 2007
Implementata in Romania de catre sucursala locala a retelei internationale de publicitate JWT - agentia de publicitate Scala JWT Romania, mesajul campaniei de primavara recent lansate de Mazda, care se va derula in perioada 12 martie -31 mai, atat pe suport TV, cat si in presa scrisa este Mazda6 – now that’s Zoom-Zoom!
Business Magazin publica recenzii din cele mai bune carti de manangement
Joi, 08 Martie 2007
"Īn termeni de business de publishing urmarim īn primul rānd cresterea vānzarilor de exemplare la standurile de presa, atragerea de noi abonati si cresterea notorietatii titlului", a declarat pentru AdPlayers, Dan Tudoroiu (foto), Trade Marketing Manager si initiatorul proiectului de la Business Magazin
Decizia CNA nr.194 din 22 februarie 2007, privind continutul audiovizual
Joi, 22 Februarie 2007
Consiliului National al Audiovizualului a votat Decizia nr. 194 din 22 februarie 2007, pentru modificarea Deciziei nr. 187 din 3 aprilie 2006 privind Codul de reglementare a continutului audiovizual
Atilla Gasparik a fost ales noul Vicepresedinte CNA
Marti, 16 Ianuarie 2007
Pe lānga alegerea noului vicepresedinte, īn aceeasi sedinta de astazi, CNA a mai "īmpartit" somatii  publice posturilor de televiziune Realitatea TV, Pro TV, Acasa TV, Antena 1 si Radio Direct Focsani
Prosoapele GMP invadeaza Coccolino
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza īn perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinānd Media Direction
Leo Burnett ia Bona pentru Prigat
Luni, 27 Noiembrie 2006
Conceput pentru a sustine campania de imagine dezvoltata pāna acum īn jurul Prigat, potrivit agentiei, spotul Bona vine ca o continuare a executiilor Cainele, Pescarul, Trambulina si Dublura de picioare
Sunshine se gateste la The Ad Store
Luni, 20 Noiembrie 2006
Campania The Ad Store pentru marca de orez Sunshine din portofoliul Tasty Company debuteaza cu spotul TV sub sloganul "Nu se lipeste, daca bine se gateste", fiind deja difuzat pe posturile TV Acasa si TVR 1, din 15 noiembrie 2006
HVB Banca pentru Locuinte face promotie cu mānutele Spotlight
Sambata, 04 Noiembrie 2006
Contul a fost cāstigat de Spotlight īn urma unui pitch īn luna august a acestui an, promotia fiind comunicata prin intermediul undelor radio si materialelor la punctele de vānzare care se va īncheia īn luna ianuarie 2007
Itsy Bitsy FM are premianti la film
Joi, 26 Octombrie 2006
Andreea Stan (foto) alias Zāna Norilor de la Itsy Bitsy FM a cāstigat premiu pentru cel mai bun film de scurt metraj la Festivalul Unde e iubirea?, īntr-o competitie cu 300 de filme din toata lumea
Transferuri Ogilvy - Publicis si invers
Joi, 26 Octombrie 2006
Daca Razvan Capanescu, fostul director de creatie de la Ogilvy, a plecat la Publicis, doi dintre noii creativi de la Ogilvy Group, pastoriti acum de Albert Nica, au plecat de la Publicis la Ogilvy, alegānd agentia la care au mai venit, din industrie, Diana Butas, Vasile Alboiu si Maria Manoiu
Graffiti BBDO produce Logan Break
Luni, 23 Octombrie 2006
BBDO a fost agentia nominalizata sa dezvolte campania de lansare Dacia Logan MCV, Break-ul modelului Logan, dupa ce proiectul a facut obiectul unui pitch international, productia fiind coordonata de Graffiti BBDO care a colaborat cu casa de productie franceza Sequencis
Evolutie Logan, by Graffiti BBDO
Miercuri, 11 Octombrie 2006
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinānd grupului Renault este axata īn principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
Casa si gradina īn 3 luni de campanie
Marti, 26 Septembrie 2006
Sanoma Hearst Romānia a īnceput promovarea pentru Casa si Gradina, campania pentru cel mai recent titlu din  portofoliu care se va lansa astazi pe piata fiind realizata in-house si derulata de agentia Optimedia
FRIENDS cāstiga īncrederea Fundatiei Copii Sanatosi
Miercuri, 20 Septembrie 2006
Fundatia "Copii Sanatosi " īmpreuna cu FRIENDS Advertising, MEDROM - Healthy Thinking, Grey  Worldwide Romānia si Event 4You au lansat cea de-a treia etapa a campaniei de comunicare, avānd ca obiectiv pe termen lung reducerea numarului de malformatii īn rāndul copiilor nou nascuti
FCB Bucharest īn promotie Glade
Marti, 19 Septembrie 2006
Realizata īn colaborare cu agentia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest si derulata īn perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2006, promotia Johnson Wax pentru Glade cu premii īn valoare totala de 30.000 euro are sloganul "Alegi ce-i mai bun, cāstigi ce-i mai bun" si se desfasoara īn media prin Universal McCann
« 5 6 7 8 9 »