Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 24 Martie 2008
Joi, 13 Martie 2008
Castigatorul finalei “Hijos de Babel”, a fost privit de 450.000 de mii de romani din mediul urban in direct la Romantica, si de 295.000 de telespectatori la Realitatea TV
Miercuri, 12 Martie 2008
Postul a inregistrat cu filmul “Alesul Diavolului” (VISITATION), difuzat marti, 11 martie, incepind cu ora 23:15 in medie 1,2% rating si 7,7% market share
Marti, 04 Martie 2008
CNA a emis somatie publica pentru EX Computer S.R.L./Focus Tv/Satu Mare care a difuzat promo-ul pentru Focus TV cu sloganul „Schimba-ti atitudinea”, considerat publicitate politica
Luni, 25 Februarie 2008
Potrivit datelor furnizate de compania Gfk Romania, citate de reprezentantii postului Acasa TV, episodul difuzat marti, 19 februarie al telenovelei “Inima de tigan” a fost lider de audienta in rindul...
Miercuri, 20 Februarie 2008
Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
Luni, 18 Februarie 2008
Formatul emisiunii Deal or no Deal a mai fost difuzat in 69 de tari adunand milioane de fani si de telespectatori, prima editie urmand sa fie prezentata de Gabriel Coveseanu, alias Cove incepand de sambata 1 martie
Luni, 28 Ianuarie 2008
Pe publicul feminin 15-49 ani, telenovelele si serialele postului au inregistrat medii de audienta cum sunt: Salome – 11,5 puncte, Clona - 9,9 puncte, Betty cea urita – 9,6 puncte, Lacrimi de iubire – 9,9 puncte, Numai iubirea – 9,8%, Inima de tigan – 6,6%
Marti, 15 Ianuarie 2008
„Scopul acestor filme este sa creasca audienta pe un target mai tanar Estimez o crestere de aproximativ 20% pe targetul 25 - 45 de ani”, a afirmat, pentru AdPlayers, Catalin Popa, Director Executiv al Realitatea TV, vorbind despre filmele-document “Pe viata si pe moarte”, din 20 ianuarie, prezentata de Laura Chiriac
Vineri, 23 Noiembrie 2007
Alaturi de spotul “Elita - Magic Christmas”, difuzat pe principalele statii TV nationale, campania Elita este sustinuta de actiuni promotionale in magazine si un spot promotional de 10 secunde
Vineri, 16 Noiembrie 2007
Claudia Ion este noul Director de Vanzari al Diviziei de Entertainment Media Pro, divizie care insumeaza operatiunile Media Pro Pictures, Media Pro Studios, Media Pro Distribution, ProVideo, si Hollywood Multiplex Operation
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania este initiata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) in colaborare cu Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-amatori (AFAN) si Open Society Institute
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
Miercuri, 19 Septembrie 2007
CNA a decis ieri somatie publica postului TVR1, pentru emisiunea „Teleshopping”
Luni, 17 Septembrie 2007
Campania va acoperi canale de comunicare cum sunt presa si bannere pe Internet, in principal, la care se adauga un spot TV ce va fi difuzat in cinematografele Movieplex, Multiplex si Cinema Pro
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Joi, 16 August 2007
Minutul de aur al meciului "Lazio - Dinamo" difuzat la Prima TV pe 14 august 2007 a avut un rating (indice de audienta) de 16.3% si 43.2% cota de piata la 22:22
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Marti, 31 Iulie 2007
Postul de televiziune se anunta cu peste 80% muzica romaneasca, de diferite genuri – dance, pop, hip-hop, rock, adresandu-se tuturor iubitorilor de muzica de calitate, in special celor din segmentul de varsta 15-35 de ani
Luni, 23 Iulie 2007
Atinsi de mirosul de paine French Toast pe Internet de la Vel Pitar si Next Advertising, am invitat la AdPlayersCritic – analiza unor campanii recente de comunicare facute de oameni de publicitate - un director de creatie alaturi de unul de strategie si cercetare in media: Florin Dumitrescu - Deputy Creative Director la Adviser | ChilliMedia si Cristian Parvan - Research Director &...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: