Rezultatele cautarii dupa : "difuzat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Export de seriale TV turcesti de 250 milioane USD. Estimari la 300 de milioane USD.
Joi, 21 Ianuarie 2016
 Exportul de seriale TV turcesti a crescut la peste 250 milioane de dolari in 2015, in crestere cu 25 % comparativ cu anul precedent, potrivit Calinos Holding, principalul exportator TV din Turcia, citat de targul de productii si programe de televiziune DISCOP.

Cum s-au dat ziarele in trimestrul al-II-lea? BRAT a publicat cifrele de difuzare.
Marti, 08 Septembrie 2015
 Primele cotidiene nationale inregistreaza la randul lor scaderi de tiraje, cuprinse in intervalul 3% si 8%, cea mai mare variatie fiind inregistrata de Jurnalul National cu o crestere de tiraj brut de 27% si o scadere de tiraj difuzat de 11%.
Andreea Marin revine in audiovizual cu Avon. Emisiune video pe digital si audio pe Itsy Bitsy FM.
Luni, 18 Mai 2015
 Difuzata in intervalele de emisie dedicate parintilor, din 18 mai, la orele 10:40 si 16:40, “Pretuieste viata” este realizata atat pe radio cat si in format audiovizual digital
“A incalcat legea concurentei. Reactia TheGroup “despre minciuni
Joi, 26 Februarie 2015
 
Retrospectiva audientelor Pro TV 2014
Luni, 05 Ianuarie 2015
 Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Publicitatea atrasa de Steaua la Pro TV: 37 de marci, 453 GRP-uri. Estimari de 100.000 EUR
Vineri, 25 Iulie 2014
 Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial

 

Stirile Pro TV lanseaza campania Salveaza Romania frumoasa!
Vineri, 13 Iunie 2014
 Lansata sub sloganul „Casele au suflet”, campania isi propune sa contribuie la restaurarea caselor traditionale romȃnesti si la conservarea traditiilor mostenite si va debuta duminica la „Romania, te iubesc!, cand va fi difuzat si interviul realizat in exclusivitate de Andreea Esca cu Printul Charles
Salvati colindatorul la tuba! Radio Trinitas si prietenii apropiati cred in “Punguta cu 2 lei
Luni, 16 Decembrie 2013
 Diagnosticat cu cancer la 20 ani, apropiatii tanarului Nicu Pavil i-au gandit si o inedetita poveste de strangere de fonduri inspirata din atat de indragita “Punguta cu 2 bani”

150-200 mii euro publicitate in revista. 300-400 mii euro cu TV. Intelligent Life advertising.
Marti, 08 Octombrie 2013
Lansata de curand cu o frecventa de aparitie la 2 luni, revista Intelligent Life, sub licenta The Economist, estimeaza venituri de 150 -200 mii de euro din publicitate in print si 300-400 mii euro impreuna cu reclama atrasa pe emisiunea cu acelasi nume difuzata la tv. Romania TV.
UAPR solicita Antenei 3 acuratete pe informarea amendarii OUG 25
Joi, 13 Iunie 2013
 Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) respinge categoric afirmatia conform careia ”agentiile de publicitate si multinationalele...
Cea mai buna imagine a gunoiului de la marginea orasului. Antena 3 premiata la New York Festivals.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
 Reportajul "Ultima frontiera" si echipa emisiunii „In premiera” de la Antena 3 au obtinut premiul pentru cea mai buna imagine la New York Festivals, World’s Best Television & Film 2013
Secretele SNA. Cititorii pe copie. Cea mai irelevanta informatie legata de tiraj sau audienta!
Marti, 28 Februarie 2012
 „Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
TV
Observator 16 (Antena1): 2.6% rating si 17.7% cota de piata in iulie
Luni, 01 August 2011

Difuzat intre 16.00 – 17.00 la Antena 1, programul de stiri prezentat de catre Oana Frigescu a avut cea mai mare audienta luni, 11 iulie (3.2%rtg si 19.4%shr) si cea mai mare cota de piata in 27 iulie (23.2%shr si 3.1%rtg).

Publicitatea TVR in 2010: 9,6 Mil. EUR venituri, si aproape 1 Mil. EUR Rebate si Comisioane
Joi, 28 Aprilie 2011
 Din cei 9,6 Milioane EUR venituri pe 2010, televiziunea publica a platit 412,4 Mii EUR rebate-uri la agentii si 450,1 Mii EUR comision la Splendid Media. Cu toate aceste remunerari, 3 din 4 spoturi la TVR Cultural au fost difuzate gratis

9,3% rating si 27% cota de piata TVR1 la Real Madrid-FC Barcelona
Joi, 28 Aprilie 2011
 Meciul a facut TVR1 lider de audienta pe targetul comercial (18-49, urban )
Director nou la TVR INFO
Miercuri, 26 Ianuarie 2011
 Carla Tompea, fost redactor-sef Stiri la TVR Iasi, a castigat concursul de director pentru TVR INFO 
60% din Prime Time Acasa TV in HD. Publicitatea? In urma.
Luni, 30 August 2010
 Daca in prezent 15-20% din receptoare TV sunt pregatite de HD, publicitatea a ramas in urma: „Momentan procentul spoturilor HD de pe piata este destul de mic si asta pentru ca in Romania televiziunea high-definition este inca la inceput” a afirmat penbtru AdPlayers, Stelian Banoti, Manager Vanzari Acasa TV, care va avea emisie de inalta definitie din 6 septembrie
Ziarele pot cere BRAT mediile zilnice de tiraj
Miercuri, 04 August 2010
Noile reguli aprobate de Adunarea Generala a Departamentului de Audit al Tirajelor ofera posibilitatea auditarii mediilor zilnice ale tirajului difuzat pentru cotidiene, contra unei taxe...
Supercupa Romaniei a adus Pro TV audiente si GRP-uri per spot de doua ori mai mari decat Antena 1
Marti, 20 Iulie 2010
Conform datelor de audienta furnizate de GfK Romania pentru ARMADATA, prelucrate pentru AdPlayers de departamentul de cercetare Pro TV, Meciul CFR – Unirea Urziceni a inregistrat duminica seara, intre orele 20:31 – 23.13, in publicul 18-49 urban un rating de 7,1 % si o cota de piata de 24,2%
40 Milioane EUR au adus deja 2,5 Milioane IP-uri broadband pentru programe televizate online
Miercuri, 05 Mai 2010
 Cu investitii de 40 Milioane EUR primul Content Delivery Network pus pe picioare de Direct One SA, ofera televiziunilor infrastructura de servicii prin MEDIA Direct, si pietei de media servicii de publicitate in programele distribuite pe Internet prin Turn Digital
« 1 2 3 4 5 »