Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 23 Martie 2006
Agentia a dezvoltat pentru grupul Catavencu noua campanie de renaming pentru marca B-24-FUN care a devenit 24-FUN, din luna martie
Miercuri, 22 Martie 2006
Agentia Odyssey Communication a semnat pentru Rompetrol campania primului serviciu de plata la pompa, care se deruleaza in perioada martie-aprilie pe TV, radio, presa, outdoor, internet
Miercuri, 01 Martie 2006
Sub sloganul "nu-i fain de san valantain", campania de la GAV Scholz&Friends Bucuresti are o serie de executii de print "care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch"
Vineri, 24 Februarie 2006
Strategid a creat identitatea pentru Complex Brasov, printre clientii companiei numarandu-se lanturi de retail ca Selgros, Kaufland, Carrefour si Profi
Miercuri, 15 Februarie 2006
Managing partner-ul Imedia mai sustine ca "Veniturile lor ( n.r. Vodanet Media) din publicitatea online se situeaza undeva sub jumatate din cat a facut Imedia"
Luni, 13 Februarie 2006
Publisher-ul online a decis sa se reprezinte singur in fata agentiilor si advertiserilor incepand de maine pentru a vinde solutii complexe de comunicare online pe site-urile proprii si consultanta in comunicare
Vineri, 10 Februarie 2006
Derulata sub sloganul "daca n-ai timp sa gatesti ... ai mezelurile ALPINIA", StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru marca Alpinia de la Cris-Tim
Sambata, 04 Februarie 2006
Sub sloganul "Ia o pauza si fii tare-n parcare!", campania produsa exclusiv in tara noastra consta in doua spoturi TV, reclame in presa, outdoor, internet si materiale promotionale pentru magazine (POSM-uri)
Vineri, 02 Decembrie 2005
De la o agentie traditionala de BTL, 141 Worldwide Romania se relanseaza ca o noua companie de servicii de marketing integrate
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Luni, 14 Noiembrie 2005
Pentru prima data pe plan local, agentia de publicitate scoate pe poarta "fabricii" din Bucuresti o campanie la vehiculele autoutilitare Renault si o campanie promotionala la gama de autoturisme Renault
Luni, 07 Noiembrie 2005
Sub sloganul "Santal Kids - Castigi putere!", campania de lansare a noii game de produse Parmalat se deruleaza in perioada octombrie - noiembrie 2005 pe televiziune, presa scrisa si media online
Duminca, 23 Octombrie 2005
Agentia de publicitate independenta a centrat campania de imagine "Leasing placut!" in jurul unei tablete de ciocolata
Luni, 17 Octombrie 2005
Agentia de relatii publice este infiintata de Cristian Ungureanu (Managing Partner) si Andrei Bortun (Associated Partner)
Vineri, 30 Septembrie 2005
Campania are ca miza educarea publicului pentru a proteja mediul si se difuzeaza in presa si la Televiziunea Romana, Antena1, Antena3, AcasaTV, PROCinema, PROTV , Minimax TVsi OTV
Luni, 19 Septembrie 2005
Agentia de publicitate lucreaza pentru Pizza Hut si, alaturi de Global Media, la "revolutia" KFC
Luni, 05 Septembrie 2005
Agentia de publicitate a implementat pe litoralul romanesc pentru Karom Drinks programul BTL "Lasa-te surprins de Atractia Corrido" care a acordat ca premii si 5 excursii pentru 2 persoane in Spania
Joi, 18 August 2005
Agentia vrea sa faca afaceri mari in spatii mici si spune ca are in acest moment un portofoliu consistent de locatii in cele mai bune zone
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Marti, 19 Iulie 2005
Agentia care a castigat proiectul BTL pentru Romania deruleaza, pentru marca ce detine 80% din vanzarile mondiale de Irish whiskey, o campanie la nivel national dupa un concept european
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: