Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 28 Iunie 2006
La 3 ani de existenta pe piata, Mihai Tataru (foto) Managing Partner, Senior Software a declarat pentru AdPlayers ca activitatea companiei a trecut "de la o activitate preponderenta de webdesign - in perioada de inceput, catre strategie de marketing si comunicare online"
Marti, 27 Iunie 2006
"Suntem o companie matura, lider de piata in Romania si deja un nume in zona Balcanica si nu numai", afirma, la 15 ani de la infiintare, Ana-Maria Ionescu (foto), General Manager Eltrix, companie care acopera 4 mari categorii de materiale de comunicare- Retail Branding, POSM, Outdoor, Special Projects
Duminca, 25 Iunie 2006
In urma unei licitatii in care au mai participat Cohn &Jansen in parteneriat cu United Media si Starcom, Ogilvy & Mather a fost desemnata in luna aprilie agentia de brand pentru vopseaua Savana din portofoliul Fabryo, contul de media fiind castigat de catre agentiile Imager (tv, print, internet) si MindShare (OOH)
Miercuri, 21 Iunie 2006
Numarul 1 in publicitatea outdoor din Elvetia si numarul 6 mondial, compania care a achizitionat, la inceputul acestui an, numarul 3 in publicitatea exterioara din Romania - compania Churchill View, acum Affichage Romania, a anuntat ieri ca vrea sa ocupe locul secund pe piata romaneasca, in urmatorii doi ani
Marti, 20 Iunie 2006
Estimarea ii apartine lui Orlando Nicoara, General Manager, netBridge – companie de publicitate online ce administreaza peste 1 milion de mailuri pe saptamana, care a demarat un parteneriat alaturi de compania specializata in email marketing si solutii de loializare - White Image
Luni, 19 Iunie 2006
In urma unui studiu efectuat de divizia Havas Sport, una dintre cele mai importante retele de media din lume - Media Planning Group (MPG), prezenta pe 91 de piete, mai arata ca publicitatea se va orienta in viitor catre sanatate si mediu
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr, A.G. Weinberger, Morandi si Heaven
Joi, 15 Iunie 2006
Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare
Marti, 13 Iunie 2006
Emanuel Grigorcea (foto), Client Service Director Brands&Bears si fost jucator de rugby la Dinamo si Stiinta Bucuresti este convins ca "Rugby-ul este un sport barbatesc, care merita promovat pentru valentele lui educative deosebite"
Luni, 12 Iunie 2006
Agentia de publicitate Concepto a dezvoltat pentru Den Braven Romania identitatea de brand pentru gama de adezivi Fix Flex
Joi, 08 Iunie 2006
Prin Bloginitiative.com , una dintre cele mai mari retele de media din lume subliniaza inca o data ca "jurnalul personal" online este unul cat se poate de "corporatist"
Miercuri, 07 Iunie 2006
Peste 5,79 milioane de romani au accesat in luna mai internetul cel putin o data, conform monitorizarii efectuate de Trafic.ro pe majoritatea site-urilor web din Romania, fata de luna aprilie cand erau inregistrati 5,21 milioane
Marti, 30 Mai 2006
5 spoturi tv cu "Peripetiile familiei Ghinionescu" sunt puse sa lucreze pentru 5 tipuri de asigurari
Miercuri, 17 Mai 2006
Graffiti BBDO semneaza noua campanie de imagine Tuborg Gold, difuzata incepand din luna mai pe principalele posturi TV nationale si adaptata pentru segmentele outdoor si Oops media
Marti, 09 Mai 2006
Agentia de publicitate condusa de Victor Dobre semneaza campania pentru noul coffee mix Jacobs Café Latte de la Kraft
Vineri, 05 Mai 2006
Agentia de publicitate Odyssey Communication castiga contul de creatie si media Samsung al HAT Romania, prima campanie fiind promotia "Simti vibratia premiilor Samsung" care se va incheia la 16 Iulie 2006
Joi, 04 Mai 2006
Brindusa Vlanga (foto), Director Vanzari The Money Channel, Realitatea TV si Director General DBV Media House spune ca telespectatorii primului post de televiziune de business sunt persoane de decizie cu venituri situate semnificativ peste venitul mediu din Romania
Joi, 27 Aprilie 2006
"Ideea propusa de Publicis a fost aleasa dintre 13 propuneri si s-a apropiat cel mai mult de obiectivele noastre de marketing", a spus Alina Pene - Marketing Manager, Campofrio
Marti, 25 Aprilie 2006
Potrivit MindShare Media Romania, serialul finantat de Unilever si distribuit statiilor TV din intreaga lume de catre MindShare si Sports and Entertainment Television Ltd este un format TV inovativ in domeniul advertiser-funded program
Miercuri, 19 Aprilie 2006
Operatorul de comunicatii a decis continuarea colaborarii cu agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, inceputa in mai 2004
ALTE CAUTARI
»
nida (3)
»
1827 (4)
»
star wars (9)
»
sorina (35)
»
rusescu (6)
»
fuziune (11)
»
12 noiembrie (13)
»
estimari (66)
»
ciserom (5)
»
chance (9)
PUBLICITATE: