Rezultatele cautarii dupa : "dezvoltat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Factor produce de 1.200.000 EUR, în crestere de la 725.000 EUR, anul trecut
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, în crestere de la 725.000 EUR cât înregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Sanoma Hearst România pregateste portalul Femeia.ro
Vineri, 15 Decembrie 2006
Legat de politica de vânzari a noului portal, Adina Vasilescu, Digital Publisher  la Sanoma Hearst România a afirmat pentru AdPlayers ca publicitatea online www.femeia.ro va fi vânduta în 2007 exclusiv prin Spendid Media Interactive, care a contractat, în plus, si spatiile de pe site-urile www.mami.ro si www.national-geographic.ro "
White Image are e-mail marketing certificat international
Joi, 14 Decembrie 2006
WhiteImage este singura agentie de e-mail marketing din România partener al Habeas Inc. Email Trust Authority – compania responsabila de safelisting-ul MSN/Hotmail (combate fenomenul antispam n.r.)
Propaganda scrie noua identitate Napolact
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas îl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
MosCraciun.ro a tras sania la Vodanet. SmartBuy-uri Fericite!
Duminca, 10 Decembrie 2006
Fara îndoiala una dintre cele mai inspirate vedete de sezon aflata în proprietatea Vodanet Media, MosCraciun.ro se pare ca îsi va umple sacul, în exclusivitate, la SmartBuy - magazinul online al companiei cu activitate pe Internet condusa de Vlad Stan
Dolce lucreza cu Headvertising, Rock’n’Roll si MediaCom România
Vineri, 08 Decembrie 2006
Proaspat lansata televiziunea digitala totala, Dolce lucreaza cu Headvertising (agentie de publicitate), Rock’n’Roll (BTL) si MediaCom România (agentie de media), iar designul site-ului www.dolce.ro este semnat de Karakter Londra, întretinerea acestuia fiind responsabilitatea unei echipe Romtelecom
Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza în perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinând Media Direction
Spoon gestioneaza conturile de media BauMax Brasov si Sibiu
Vineri, 24 Noiembrie 2006
Agentia Spoon Media a dezvoltat strategia media de pre-lansare, lansare si întretinere pentru primele doua magazine BauMax din Romania, inaugurate pe 31 octombrie, la Brasov si 7 noiembrie, la Sibiu
Ogilvy da click pe WWF
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Brandstalk livreaza Suzuki Swift prin Media Investment
Marti, 21 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate Brandstalk deruleaza campania B&S Motors pentru Suzuki Swift având ca beneficiu central flexibilitatea în trafic, strategia media fiind dezvoltata si implementata de Media Investment
Media 2ND a creat site-ul DRP.GOV.RO
Luni, 20 Noiembrie 2006
Noul proiect eGovernment al Departamentului pentru Relatia cu Parlamentul drp.gov.ro (www.drp.gov.ro ) îi urmeaza site-ului SGG.RO pentru Secretariatul General al Guvernului (www.sgg.ro), lansat de catre companie în luna mai
Adtv Crowdvertising duce televizorul în orice multime tinta
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta în sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate în spate de promoteri în orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vânzare
Imagine si promotie ClickNet 2,5 Mbps
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicând în acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecând de la viteza de 2,5 Mbps
Noua Kandia se topeste la McCann
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson împreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, început înca din luna mai a acestui an
Marketingul prin bluetooth, peste 3G
Miercuri, 08 Noiembrie 2006
Potrivit OgilvyOne, serviciul ProxyCast de marketing prin bluetooth poate transmite mesaje de pâna la 10 ori mai rapid decât prin retelele de telefonie mobila (GPRS, 3G) si poate fi instalat în magazine sau centre comerciale, în arene sportive sau sali de spectacol, în restaurante, baruri sau cluburi
OgilvyOne concentreaza Olympia
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum îl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
Fan Courier expediaza cu FRIENDS, Oriunde, cu placere
Marti, 07 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Oriunde, cu placere", care înlocuieste mai vechiul "Expediem rapid si sigur", imaginea reîmprospatata a companiei de curierat din portofoliul agentiei FRIENDS Advertising va fi comunicata pe mai multe segmente media presa scrisa, outdoor, radio, internet
Mihaela Pascu, fost Creative Director la Saatchi&Saatchi este noul Director de Creatie al Mercury Promotions
Luni, 06 Noiembrie 2006
Ex Creative Director la Saatchi&Saatchi, Pascu are 10 ani de publicitate si a lucrat pentru Azimut (la fosta D’Arcy), Dialog, Elita (la Saatchi&Saatchi), sau Basescu (la GMP)
Graffiti BBDO si-a încheiat polita la Allianz–Tiriac Asigurari
Luni, 06 Noiembrie 2006
Semnate de agentia condusa de Catalina Cernica, campania sub titlul "Lucruri marunte", pentru asigurarile de viata de la Allianz-Asigurari si-a început difuzarea din 26 octombrie pe principalele posturi TV nationale, fiind declinata si pentru segmentul de presa scrisa
Willkommen acasa! la Friends
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a câstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz – Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmând sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"