Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 30 Martie 2006
Despre EFFIE Awards Romania cu Laura Tampa (foto), Director Executiv Adjunct, Grey Worldwide Romania si membru in juriul festivalului de eficienta
Miercuri, 22 Martie 2006
Derulata si in anul precedent sub sloganul "Urmeaza-ti inima si castiga!", Nestlé Romania dubleaza in 2006 valoarea premiilor individuale din campania de promovare a marcii Maggi, sustinuta in acest an de agentiile McCann Erickson (ATL), Mercury Promotions (BTL si activare) si Zenith Media (pe media)
Miercuri, 22 Martie 2006
Bunge Romania deruleaza de sambata, 18 martie, campania Unisol din prima presa cu agentiile Saatchi & Saatchi ( ATL) si Zenith Media (pe media)
Marti, 21 Martie 2006
Ilustrand rolul "cainelui de paza al democratiei" , Prospero a organizat Gala Premiilor Clubului Roman de Presa, agentia de publicitate fiind si ea, cu o cifra de afaceri de 3.100.000 EURO pe 2005, unul dintre cei mai importanti "caini de paza" ai evenimentelor organizate in comunicarea romaneasca
Luni, 20 Martie 2006
Dupa ce o parte din dozele de sange proaspat in comunicare din ultimii ani au fost administrate cu succes unor agentii printre care se numara Leo Burnett, McCann, Gavrila si Asociatii, campania de refacere a rezervelor din acest an "recolteaza" brate tinere, pana pe 7 aprilie
Joi, 16 Martie 2006
Cu cifra de afaceri de 300.000 EUR in 2005, agentia de consultanta pentru branding si design interactiv si-a deschis un birou strategic in capitala, condus de Stefan Liute, Strategy Director si co-fondator Grapefruit
Joi, 23 Februarie 2006
Despre interzicerea unei reclame "Tabu", Liviu Mihaiu-Publisher al revistei, a mai declarat : "Va spun eu de ce: au interzis-o pentru ca le-a adus aminte de faptul ca sunt niste urati cu spume care fac sex cu patura-n cap si nu vor ca femeile din Romania sa aiba aceasta trista revelatie eugenica."
Vineri, 17 Februarie 2006
Pozitia diviziei online a agentiei Arbomedia condusa de Serban Ciusca (foto) este completata cu "ARBOmedia are 170 de site-uri in portofoliu, in vreme ce Imedia si Vodanet nu depasesc 20 site-uri fiecare"
Miercuri, 15 Februarie 2006
Managing partner-ul Imedia mai sustine ca "Veniturile lor ( n.r. Vodanet Media) din publicitatea online se situeaza undeva sub jumatate din cat a facut Imedia"
Luni, 13 Februarie 2006
Publisher-ul online a decis sa se reprezinte singur in fata agentiilor si advertiserilor incepand de maine pentru a vinde solutii complexe de comunicare online pe site-urile proprii si consultanta in comunicare
Duminca, 12 Februarie 2006
La inaugurarea noii fabrici de langa Bucuresti, seful companiei spune ca sub emblema "fabricat in Romania" o echipa de 300 de oameni are acum sansa de a transmite consumatorilor romani mesajul privind standardele de calitate ale produselor Ulker
Luni, 23 Ianuarie 2006
Miscarea ar putea da de gandit unor oficiali de la cateva agentii membre IAA, care nu au onorat editia precedenta a festivalului cu prezenta publicitatii lor
Marti, 17 Ianuarie 2006
Lansat la inceputul lunii ianuarie de agentia Ninespices, NoulYaris.ro a adus in showroom-uri peste 100 de oameni in primele doua saptamani, campania online fiind derulata in reteaua Boom.ro
Miercuri, 11 Ianuarie 2006
Dan Moraru, Presedintele Graffti BBDO Group Romania spune ca specialistul de PR afiliat al retelei Pleon opereaza sub umbrela grupului Graffiti BBDO si poate deveni in cursul acestui an o companie distincta
Marti, 06 Decembrie 2005
Liliana Serban (31 ani) a mai lucrat pentru Tempo Advertising, Departamentului de Presa si Imagine al Camerei Deputatilor si a fost coordonator PR la Fundatia Pro si Fundatia Start Media
Miercuri, 30 Noiembrie 2005
Derulata prin Optimedia, campania de informare si publicitate pentru programul Phare – Coeziune Economica si Sociala (CES) al Uniunii Europene are un buget de 300.000 de euro si urmareste cresterea nivelului de cunoastere a beneficiilor aduse de investitiile realizate cu fonduri nerambursabile
Vineri, 25 Noiembrie 2005
Agentia specializata in comunicare medicala si marketing social Publicis Healthcare a derulat pentru FABC o campanie de educare si informare despre maladia care atinge 400.000 de romani
Luni, 31 Octombrie 2005
Agentia de media va asigura retailer-ului servicii media de planificare strategica si tactica, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media, contul de publicitate fiind castigat la sfarsitul anului trecut de Notorious Advertising
Miercuri, 12 Octombrie 2005
Holdingul ce detine 60% din piata romaneasca de outdoor si lider pe piata romaneasca de mobilier urban, aduce solutii pentru o noua imagine a capitalei
Vineri, 07 Octombrie 2005
Headvertising, DC Communication, Re-Act Now Studio, Interactive Look si Centrul International pentru Arta Contemporana refac in cadrul proiectului ARK maretia vechii Burse de Marfuri din Bucuresti, astazi monument istoric
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: