Rezultatele cautarii dupa : "dezvoltare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Hipermarketul Auchan integreaza comunicarea cu Notorious
Luni, 26 Martie 2007
Agentia de publicitate Notorious a realizat o noua decorare interna pentru Hipermarket-ul Auchan, client cu care lucreaza incepand cu luna noiembrie 2006
Parte a WPP, Research International vrea felia din Romānia si 3 Mil. EUR
Luni, 26 Martie 2007
Fondata in 1962 si parte a grupului de comunicare de marketing WPP, Research International - cel mai important jucator la nivel mondial pe piata cercetarilor de marketing ad-hoc, potrivit companiei, intra pe piata romaneasca de profil, estimata la 19,5 Mil. EUR in 2005 si cu un potential de crestere la 35 Mil. EUR pana in 2009, cand compania de cercetare vrea peste 3 Mil. EUR
Vodanet se reorganizeaza cu Imagoo.ro īn Bloombiz.ro, fondatorul imagoo spune ca īntelegerea de achizitie a picat
Joi, 22 Martie 2007
In timp ce Marius Pahomi, Business Development Manager la Vodanet Media motiveaza decizia de inglobare a Imagoo.ro in Bloombiz.ro prin faptul ca "utilizatorii portalului imagoo.ro urmaresc, in mod firesc, atat zona media-publicitate cat si zona afaceri-business", Iulian Trasa - fondatorul Imagoo.ro spune ca "prin nerespectarea contractului de catre Vodanet, orice intelegere intre...
Noul PR Director la Grey Worldwide Romānia este Mirela Loghin
Miercuri, 21 Martie 2007
Cu o experienta de peste 9 ani īn comunicare si management, potrivit agentiei, Mirela Loghin (foto), noul PR Director Grey Worldwide Romānia a detinut īn ultimii ani pozitii senior īn cadrul Deloitte (Romānia & Moldova), Citibank, Zapp
Ines pregateste primul pachet HDTV
Vineri, 16 Martie 2007
"Īn momentul de fata, posesorii de receptoare HD Ready nu le pot folosi la adevarata valoare din cauza lipsei de programe HD", spune Radu Rusu, Operations Manager iNES IPTV Division, care a mai adaugat: "Estimam ca pāna īn luna mai 2007, iNES va putea oferi clientilor sai primul pachet de programe HD din Romānia".
Licitatia Domo - pentru acasa la Proximity, cu suportul grupului BBDO
Miercuri, 14 Martie 2007
Īn urma unei licitatii Domo la care au mai participat Grey, Watermelon, TBWA/Merlin, Lowe, GAV | Scholz&Friends si Publicis, potrivit Gabrielei Māndrea, Marketing Manager al lantului de magazine, "coordonarea contului Domo este asigurata de echipa Proximity, cu accesarea resurselor de strategie, creatie si productie ale Grupului BBDO Romānia", a declarat, pentru AdPlayers, Gabriela Terchila -...
Ogilvy Public Relations a anuntat noi servicii si noua echipa, cu 7 membri
Luni, 12 Martie 2007
Odata cu numirea Alinei Stanciu (foto) īn functia de Business Director la Ogilvy Public Relations, agentia anunta noua echipa formata din consultanti cu experienta īn comunicare si relatii publice si un nou portofoliu de servicii
Saptamāna Financiara a sarbatorit 2 ani, numarul 100 si 230.000 cititori/editie
Joi, 08 Martie 2007
Saptamānalul condus de Mihai Craiu - Director General si Gabriela Vrānceanu Firea - Director Editorial a ajuns īn prezent, potrivit ultimului val al Studiului National de Audienta Focus, la 230.000 de cititori pe editie
Alka a blocat Yahoo! pe 8 martie, cu DC, Ninespices si Mediacafe
Joi, 08 Martie 2007
Alka Grup a contractat spatiul Yahoo!Messenger si Yahoo!Insider pentru o zi, pentru a derula de 8 Martie, o campanie dedicata doamnelor si domnisoarelor, semnata de Alka Grup, DC Communication (concept general, comunicare) si  MediaCafe & Ninespices (design, dezvoltare web, planificare media)
The Group a avut 28 Mil. EUR īn 2006
Joi, 01 Martie 2007
Cifra de afaceri The Group realizata īn anul 2006 se ridica la 28.205.788 euro, īnregistrānd o crestere cu 80% fata de rezultatele financiare ale anului precedent, au anuntat astazi oficialii grupului de marketing si comunicare condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, grup ce numara 11 companii si mai mult de 200 de oameni
The Group a preluat agentia New Media
Marti, 27 Februarie 2007
Valoarea tranzactiei prin care the group a preluat agentia New Media ramāne confidentiala, noii parteneri ai New Media Agency fiind Alin Zainescu (foto) si Ciprian Stavar - cei doi managing partners ai agentiei interactive - si fondatorii grupului de marketing si comunicare The Group
Creative Planning&Performance la Brandstak
Luni, 26 Februarie 2007
Parte din grupul de marketing si comunicare local The Group prezidat de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola, agentia Brandstak condusa de Roxana Popescu Memetea a absolvit trainingul "Creative Planning & Performance" organizat de Ralf Langwost (foto) si Idea Management Institute
Tempo a cāstigat licitatia Arco Real
Joi, 22 Februarie 2007
La capatul unei licitatii pentru īncepute īn luna iulie, anul trecut, si finalizate la sfārsitul anului, dupa cum au declarat pentru AdPlayers, oficialii de relatii publice de la Tempo, agentia de publicitate gestioneaza, din 2007, strategia de comunicare a companiei Arco Real, integrānd toate competentele sale specializate - PR, ATL si BTL
Licitatia West Park a ales la Tempo
Miercuri, 21 Februarie 2007
Tempo Advertising a fost selectata sa comunice pentru West Park, īn urma unei licitatii Rom-Canada Group organizate īn noiembrie 2006, agentia asigurānd, īncepānd din 2007, servicii integrate de comunicare – ATL, BTL si PR. 
INES IPTV mizeaza pe dublarea cifrei de afaceri īn 2007
Miercuri, 21 Februarie 2007
iNES Group ia īn calcul dublarea cifrei de afaceri IPTV ca urmare a unei estimari de dezvoltare a serviciului de Televiziune prin IP, īn Romānia, cu un procent aflat īntre 200% si 300%, pe o piata cu un potential de 10.000 de utilizatori la ora actuala doar īn Bucuresti
Digital Marketing Forum .ro cu 80 EUR
Duminca, 18 Februarie 2007
La evenimentul Evensys sunt invitati pe 27 februarie sa vorbeasca, despre New Media, Wim Vermeulen (Ogilvy Group CEE), Cristofor Iosub (Ogilvy One Romānia), Felix Tataru (IAA, GMP), Cristi Pārvan (ZenithMedia), Madalin Matica (DotCommerce), Ciprian Stavar (IAB), Mugur Patrascu (iLeo), Radu Ionescu (Kinecto), Razvan Varabiescu (MediaDirection), Calin Rotarus (Arbomedia), Adrian Alexandrescu...
Scoala IAA da meditatii cu 10 EUR, ora
Joi, 15 Februarie 2007
Cu 1.500 sau 2000 EUR reprezentānd aproximativ 10 EUR pe ora, IAA si Codecs dau "meditatii" de marketing si comunicare la Scoala IAA, campania de promovare sub sloganul "Never stop learning" semnata pro-bono de GMP avāndu-i ca protagonisti pe "baietii" Radu Florescu (Saatchi&Saatchi) si Mihai Ghyka (Interbrew)
C&J | A&H si UnitedMedia trimit Cosmote MMS, la pret de SMS
Luni, 12 Februarie 2007
Sub titlul "Traim īntr-o lume plina de MMS-uri, trimite-le pe toate!", Cosmote Romānia deruleaza campania integrata de comunicare pentru a sustine lansarea serviciului MMS, campania fiind semnata de Cohn&Jansen | Ashley&Holmes si derulata de UnitedMedia
Webstyler a cāstigat EFFIE, de la Millenium Communication
Vineri, 09 Februarie 2007
Agentia Webstyler a lansat www.effie.ro, noul site al EFFIE Awards Romānia, dupa ce a cāstigat proiectul de la Millenium Communications: "Am fost contactati de agentia Millenium, care se ocupa de organizarea festivalului, pentru a dezvolta acest site", Bogdan Nitu, Director General la Webstyler
IAA Romānia si-a facut portal
Vineri, 09 Februarie 2007
Realizat cu sprijinul Webstyler, potrivit organizatiei, International Advertising Association - IAA Romānia a lansat portalul de comunicare www.iaa.ro ca site de stiri si informatii pentru mediul de comunicare din Romānia, website care a primit deja de la unul dintre membri, pe lānga felicitari, si o observatie: "Bannerele sunt cam enervante"