Cu 24 de oameni in prezent, agentia de publicitate full service pe Internet condusa de Bogdan Nitu inregistra anul trecut aproximativ 700.000 EUR
Sorin Kosz, directorul televiziunii locale, a spus ca „Timisoara este o alegere fireasca in strategia de dezvoltare a statiilor locale Realitatea TV”
Compania este acum detinuta in proportie de 50% de Radu Ionescu, fondatorul companiei si managing partner, si de Dragos Grigoriu in proportie de 50%, estimand ca anul acesta va avea venituri provenite din consultanta in comunicare digitala de 1 milion de euro
Cu o echipa ce sare de 20 de oameni, unul dintre proiectele agentiei – o harta interactiva, este recomandata chiar pe site-ul producatorului iPhone 3G si de Yahoo!, pentru folosirea hartilor sale
Achizitionata de Aegis Group de curand, Dragos Grigoriu a afirmat pentru AdPlayers ca agentia a avut o crestere crestere cu 25% pe prima jumatate a anului 2008, fata de aceeasi perioada a anului trecut
Pitch-ul a avut in vedere dezvoltarea platformei de BTL in plan local, iar agentia DRAFTFCB va oferi brandului detinut de JTI servicii de strategie si creatie, dezvoltare si implementare de programe de BTL
Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 550.000 EUR in primele sase luni din 2008, atelierul de creatie specializat, la inceput, in reviste periodice pentru retail, vrea in acest an peste 1 milion de EUR
Toncu aduce cu sine experienta acumulata in agentii precum Mercury 360, Leo Burnett sau D´Arcy