Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 13 Septembrie 2010
Infiintata in 1998, compania de produse promotionale ATIP Design a incheiat 2009 cu o cifra de afaceri de 620.000 EUR, cu 100.000 eur mai putin decat in 2008. De la 2010, Marius Buiculescu, managerul ATIP a afirmat pentru AdPlayers ca vrea sa depaseasca anul precedent.
Vineri, 10 Septembrie 2010
Compania de mobile marketing si servicii interactive infiintata de Maia Novolan in 2009 a lansat la aniversarea de 1 an produsul SMS WebLink „primul serviciu comercial care permite...
Joi, 19 August 2010
PHD Romania a castigat proiectul pentru promovarea campaniei „Cancerul nu inseamna condamnare la moarte” dupa un concurs ci Zenith Media si Tempo (Aegis Media )
Marti, 17 August 2010
Danone Romania relanseaza platforma de comunicare online dupa ce a ales anul trecut sa lucreze pentru servicii de comunicare online cu Hippos, agentie cu care a mai dezvoltat...
Miercuri, 04 August 2010
„A fost un proces mai lung de selectie. Mai intai a fost o selectie de credential, in care au participat mai multe agentii, dupa care au am primit un brief pe creatie si strategie pe care l-am casigat”, a afirmat Diana Flutur pentru AdPlayers
Vineri, 30 Iulie 2010
„Din pacate, cred ca acum judecam efectul, si nu cauza, iar din punctul meu de vedere raul a fost facut la licitatie”, spune despre brandul de tursim al Romaniei, Catalin...
Joi, 29 Iulie 2010
„In mod normal, indiferent care ar fi companiile participante, procesul de selectie trebuia sa fie reluat de la inceput”, Peter Jansen (UAPR), ori „nu trebuia sa aiba loc” Cristi Mucichescu (OMD), despre licitatia Adevarul Holding
Joi, 29 Iulie 2010
„Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Joi, 22 Iulie 2010
Oficialii de comunicare ai postului public de radio au afirmat pentru AdPlayers ca portalul radioromania.ro a fost dezvoltat intern, insa in privinta publicitatii acestia nu au facut...
Marti, 13 Iulie 2010
„Deocamdata nu avem nimic de declarat, in aceasta privinta. Va vom tine la curent”, a afirmat pentru AdPlayers Adriana Ionescu, Marketing Director la Tnuva, despre viitorul administrator de cont sau existenta unui proces de selectie a unor alte agentii de comunicare
Marti, 13 Iulie 2010
Estimat la aproximativ 3-4 Milioane EUR, creatia si media Tnuva au incheiat colaborarea cu McCann Erickson incepand cu luna iulie. Relatiile Publice continua cu McCann PR iar investitorul...
Joi, 08 Iulie 2010
Publicis si Publicis Events au castigat implementare si creatie de evenimente pentru toate diviziile HP Romania
Joi, 08 Iulie 2010
Agentia a castigat evenimentul de lansare Jaguar XJ (Premium Auto) in urma unei licitatii organizate in luna aprilie
Marti, 06 Iulie 2010
„Nu se pune problema „inspirarii”, ci poate doar de o comparatie dupa care s-a scormonit prin anale” afirma Razvan Capanescu, director creativ al agentiei...
Vineri, 02 Iulie 2010
„Pare un loc comun sa te joci cu fructe, legume si paie, important e s-o spui primul si intr-un mod original si simpatic”, afirma pentru AdPlayers Traian Panghe - ex Creative Director Imager , responsabil pentru campania Univer din 2006
Vineri, 02 Iulie 2010
Contul a fost castigat in urma unei licitatii la care au mai participat Draftfcb, Frank, Graffiti BBDO, Lowe&Partners
Joi, 01 Iulie 2010
In proiectul international Expedition 206, Coca Cola Romania a participat cu platforma online cetefacefericit.ro dezvoltat de MRM Partners, si un eveniment organizat de McCann PR in care au fost prezentati ambasadorii turneului international derulat in 206 tari din lume
Marti, 29 Iunie 2010
Nu dati curs niciunei cereri daca ati primit un email in limba engleza cu subiectul „confirm your e-mail adress” in care vi se cere confirmarea ori anularea contului AdPlayers
Miercuri, 23 Iunie 2010
„Sustin punctul lui Bodgan de vedere si astept sa citesc si alte basme in perioada urmatoare” spune Radu Florescu, despre cifra de afaceri insumata in ZF pentru The Group...
Luni, 21 Iunie 2010
BRAT a stabilit pentru SNA FOCUS (Studiul National de Audienta) schimbarea metodei de culegere a datelor pentru trecerea de la metoda PAPI (PAper&Pencil Interview) la metoda CAPI (Computer Assisted Personal Interview) de colectare a datelor.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: