Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 27 Noiembrie 2012
In cadrul programului, micii fani ai publicitatii sunt invatati sa comunice evenimente sau alte activitati dedicate varstei
Luni, 26 Noiembrie 2012
„Comparativ cu anul 2008, suma ceruta in 2012 este de doua ori mai mare. Pentru o imagine mai clara, fata de anul 2005, sumele cerute in 2012 sunt de peste 3 ori mai mari”, au declarat reprezentantii RCS&RDS pentru adplayers.
Joi, 15 Noiembrie 2012
Cu o productie de estimata de surse din piata la 40-50.000 de euro, spotul vrea sa lamureasca sloganul Domo. Cumpara destept.
Luni, 15 Octombrie 2012
„Cel mai greu pitch a fost pentru un client din categoria bricolaj, am fost chemati de doua ori, prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta” isi aminteste Monica Tarnovean, printre cele mai grele lucruri in 5 ani la The Syndicate: „Un timp util desi nefacturat”
Vineri, 12 Octombrie 2012
Ne-a raspuns: “Mesajul campaniei noastre este mai puternic decat al celeilalte, dar in acelasi timp si mai controversat” spun reprezentantii Armada Marketing despre comparatia mesajului de pe uraste.ro cu o campanie italiana de responsabilitate sociala
Vineri, 12 Octombrie 2012
Noul spot eMag s-a vrut “ca afara”. Cea mai recenta campanie a fost dezvoltata cu un atelier de strategie
Miercuri, 10 Octombrie 2012
„Uraste-ti baietelul care a devenit de nestapanit. Uraste-ti baietelul care niciodata nu vrea sa stea locului si nici nu te asculta. Uraste-ti baietelul care se enerveaza din nimic si se poarta urat cu ceilalti” este doar o parte din primul indemn la ura impotriva celor de langa noi.
Marti, 09 Octombrie 2012
Agentia de publicitate a realizat campania de lansare a asigurarii de sanatate Omnisana. Cu un buget estimat de surse adplayers din piata de media intre 150.000 si 200.000 de euro, campania de lansare Omnisana se desfasoara in print, online si POSM.
Joi, 04 Octombrie 2012
Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an
Joi, 27 Septembrie 2012
„Pitch-ul a avut loc la sfarsitul lunii august, iar atat bugetul cat si agentiile participante la licitatie sunt supuse clauzelor de confidentialitate ale colaborarii”, a afirmat pentru adplayers Iulian Padurariu, Managing Partner – Marks, despre castigarea contului de servicii de marketing UniCredit Tiriac Basunt supuse clauzelor de confidentialitate nk.
Joi, 27 Septembrie 2012
Valoarea contului este de asteptat sa fie de ordinul zecilor de mii de euro pe an. Clientul a fost castigat in urma unui concurs unde au participat mai multe companii de profil.
Miercuri, 26 Septembrie 2012
Roxana Dumitru, ex MD Leo Burnett: „Am simtit nevoia de o schimbare”. „Pasul urmator pentru mine ar fi antreprenoriatul. Lucrez la un proiect foarte interesant [..]
Marti, 25 Septembrie 2012
De 17 ani in agentie si unul din veteranii companiei de publicitate infiintate in 1994, Roxana Dumitru a fost numita Managing Director al Leo Burnett Romania din anul 2006
Marti, 25 Septembrie 2012
Radu Florescu, Presedintele grupului Centrade, si fratele sau, John Florescu, co-prezideaza Comitetul pentru realegerea lui Obama.
Joi, 20 Septembrie 2012
Organizat in perioada 19-22 septembrie (de miercuri pana sambata), targul se desfasoara pe o suprafata de 6000 de metri patrati si prezinta peste 100 de branduri din domeniul printului si obiectelor promotionale.
Joi, 19 Iulie 2012
„Opiniile mele sunt strict personale si nu implica in niciun fel institutia pentru care lucrez”, precizeaza din capul locului Traian Traicu, un om de comunicare bancara, ce vorbeste despre criza publicitatii in presa scrisa. Adusa de ponderea tot mai mare a bugetelor de media care au mers in TV, scaderea publicitatii in ziare a dus la scaderea calitatii editoriale a ziarelor,...
Luni, 16 Iulie 2012
Cu afaceri totale de peste 1 milion de euro pe an, Euroexpo revine cu o parte din targurile si expozitiile sale la Romexpo, dupa o perioada in care toate evenimentele dezvoltate au avut loc la Romaero Baneasa. Agenda: Digital Print & Sign si Gifts Show 19 – 22 septembrie 2012.
Miercuri, 11 Iulie 2012
Miercuri, 27 Iunie 2012
“Viitoarea exploatare de la Rosia Montana va fi de cateva ori mai mare decat cea filmata in spot!” a declarat Robert Tiderle, managerul agentiei Papaya, care a semnat campania impotriva proiectului de exploatare a aurului de la Rosia Montana
Miercuri, 20 Iunie 2012
Cu o estimare adplayers din piata de media de aproximativ 350.000 euro, o campanie XTB dezvoltata de agentia Infinit a reusit sa contabilizeze 20.000 de descari si tranzactionari Forex online
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: