Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 22 Ianuarie 2014
Urmareste “Publicitatea din 90 pana azi” . Un serial fara (P)ublicitate, doar despre ea insasi. Exclusiv in adplayers.
Marti, 21 Ianuarie 2014
Radioul a fost o necesitate a instalarii democratiei. O spus-o public chiar BBC la desfiintarea serviciul radio BBC in limba romana sau in limbile altor tari, motivand utilitatea serviciului international pana la instalarea unor regimuri democratice in tarile respective.
Marti, 17 Decembrie 2013
Semnata de Gollin Harris si Medic One (Interpublic), campania de constientizare cu privire la metodele contraceptive a fost dublu premiata in Sectiunea PR,...
Luni, 16 Decembrie 2013
Distribuit in Romania de Alexandrion Group si avand un buget estimat intre 50-100.000 EUR pe an, contul de PR al Glenfiddich a fost castigat de People Public Relationships Agency cu proiectul Book of Succes, o platforma care sa aplaude oamenii de succes din diferite industrii, inclusiv din marketing si comunicare
Luni, 09 Decembrie 2013
Campania ”Why don’t you come over?” realizata de GMP Group (GMP Advertising, WEBSTYLER si GMP PR) impreuna cu Mediafax Group a castigat Grand Prix la categoria PR, editia 2013 a competitiei Eurobest, fiind singurul Grand Prix romanesc castigat anul acesta.
Marti, 03 Decembrie 2013
Pe un frig de iti ingheata doza in buzunar, Mos Craciun a fost atat de amabil cu adplayers ca m-a lasat la volan
Marti, 26 Noiembrie 2013
Cu un buget local estimat pentru acest an la aproximativ 100.000 euro, Katharina Bartas - International Brand Manager Julius Meinl vede vede piata romaneasca foarte interesanta pentru marca de cafea
Miercuri, 13 Noiembrie 2013
Noul site vincon.ro realizat de departamentul digital al agentiei Propaganda vrea sa puna accent inclusiv pe portofoliul de vinuri premium si superpremium si premiile castigate de catre acestea in competittiile internationale, insuficient vizibile pe vechea pagina de internet.
Miercuri, 06 Noiembrie 2013
Despre cum anunta in Romania o multinationala despartirea de managerul acesteia.
Luni, 30 Septembrie 2013
„Cred ca inainteaza in directia buna, incet dar sigur” afirma pentru adplayers Caroline Henne, Regional Business Development Director, GfK, intrebata daca aduce bani comunicarea digitala in Romania.
Luni, 30 Septembrie 2013
" Clientii isi redirectioneaza, mai mult ca niciodata, cote din ce in ce mai mari din bugetele de marketing din media traditionala catre solutii digitale de marketing, mult mai bine tintite, masurabile si eficiente” afirma pentru adplayers Dimitris Karpouzas, Digital Marketing Director la MSPS Grecia
Joi, 19 Septembrie 2013
Desi nu a dezvaluit bugetul de lansare, Gabriela Munteanu, Marketing Director al companiei producatoare a declarat pentru adplayers ca marca de biscuiti ROM Sandvis urmareste succesul batonului de ciocolata ROM care vinde in jur 30 Milioane de unitati pe an
Joi, 12 Septembrie 2013
Detinuta majoritar pana in prezent de Radu Florescu, compania condusa de Maria Tudor a fost preluata de grupul Publicis
Luni, 02 Septembrie 2013
„Mi-ar fi placut sa primim Grand Prix-ul si cei 10.000 de dolari, pe care sa-i investim intr-o campanie noua pentru Romania.” Spune Mihai Gongu despre campania GMP pentru Gandul care a castigat un trofeu de aur la Ad Stars 2013
Marti, 27 August 2013
„Pagina de Facebook Lidl Romania a crescut atat organic, cat si prin intermediul campaniilor de Facebook Ads foarte bine targetate.” au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare Lidl, despre atingerea cifrei de 1 Milion de fani pe Facebook
Miercuri, 21 August 2013
Dezvoltat de McCann PR, proiectul Eco-Rom Ambalaje unde cu un singur Autocar au invatat ce inseamna reciclarea mai bine de 10.000 de elevi este la doua distinctie internationala, dupa Golden Award for Excellence la categoria Companii Mici si Mijlocii in cadrul European CSR Awards.
Marti, 23 Iulie 2013
Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:
Marti, 23 Iulie 2013
In vreme ce barbatii pastreaza ca arii de interes pe Internet mai degraba domeniile legate de tehnica: aplicatiile pentru mobil,...
Marti, 16 Iulie 2013
Aflat la a treia editie si intitulat dupa numele primei programatoare europene recunocute - Ada Lovelace, competitia se adreseaza intregii industrii digitale fiind varianta europeana a competitiei mama, Webby Awards.
Marti, 16 Iulie 2013
Cu investitii in marketing si comunicare cuprinse intre 500.000 si 1 Milion de euro pe an, potrivit estimarilor adplayers, contul de creatie si strategie Skoda a plecat de la Frank Communication la Springer & Jacoby, dupa o licitatie cu 17 prezentari de portofoliu si 5 agentii alese in finala.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: