Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 29 Iulie 2010
„Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Vineri, 21 Mai 2010
Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Marti, 30 Martie 2010
Preview AdPlayersTV, disponibil din 31martie in AdPlayers, cu Claudiu Dobrita ( Grey Bucharest), Adrian Preda (Tempo Advertising), Andrei Tripsa ( Propaganda ) si Mihai Gongu...
Marti, 02 Februarie 2010
Prezenta pe piata din Romania din iunie 2007, compania Cocoon a dezvoltat pana in prezent proiecte pentru clienti si marci cum sunt Nestle, Hochland, La Fantana, Farmec, Star Foods,...
Luni, 14 Decembrie 2009
Pentru schimbarea preconizata la jumatatea lui martie 2010, editorul a apelat la Mario Carcia, designer care a creat si relansat concepte pentru peste 500 de ziare, reviste...
Joi, 15 Octombrie 2009
Cu premii de 50.000 EUR, agentia de publicitate patronata de Andrei Cohn alaturi de Cristina si Peter Jansen a dat start concursului de design „in cautarea sticlei perfecte” pentru Aqua Carpatica, noul brand al lui Jean Valvis, parintele Dorna si Izvorul Alb
Miercuri, 13 Mai 2009
Un cititor AdPlayers este de parere ca logo-ul ADOR seamana izbitor cu o lucrare creata de Pentagram, companie de branding care a lucrat inclusiv pentru un produs al cunoscutei competitii in comunicare D&AD
Miercuri, 18 Februarie 2009
„Am ales OMG Romania din mai multe oportunitati pe cae le-am avut dupa despartirea de Y&R/ Team pentru ca mi s-a parut cea mai interesanta propunere si provocare profesionala”, a afirmat pentru AdPlayers, Nicu Laita, Media Director la Omnicom Media Group Romania.
Marti, 17 Februarie 2009
Toyplex este proprietatea lui Lorand Szarvadi, om de afaceri cunoscut prin dezvoltarea lantului de retail cu electrocasnice Domo, proiect cu care dealtfel a fost initiata si colaborarea cu Brandient
Luni, 16 Iunie 2008
Cinematografele The Light vor fi gazduite in aceasta toamna in Liberty Center (Bucuresti) si Tiago Mall (Oradea). Luni, 02 Iunie 2008
Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV
Miercuri, 09 Aprilie 2008
Miguel Goncalves este portughez, are 8 ani de publicitate si venit in Romania la Tempo, in urma cu aproximativ un an
Marti, 04 Martie 2008
Agentia interactiva full service HyperActive porneste la drum cu o echipa compusa din trei programatori, un designer, un director de media, un media executive, doi responsabili de cont si cei doi parteneri...
Joi, 28 Februarie 2008
Luminita Vrote - Art Director, Mona Petre - Graphic Designer si Alexandru Paul Talamba – Ilustrator se alatura agentiei de publicitate
Marti, 22 Ianuarie 2008
Creat de catre Wieden+Kennedy Amsterdam, “Fabrica de Fericire - Filmul”, de 3’30’’, prezinta aventurile unui „muncitor” intr-un automat de Coca-Cola si incercarile lui de a...
Joi, 06 Decembrie 2007
La evenimentul organizat Sala Omnia din Bucuresti de catre Diageo si OgilvyAction, AdPlayers a numarat si peste 100 de oameni de comunicare din mai multe agentii de pe piata romaneasca
Luni, 19 Noiembrie 2007
Workshop-ul are loc in perioada 16-22 Noiembrie
Joi, 15 Noiembrie 2007
Agentia a pus pe picioare si un nou departament de Brand Development Strategy, si a imbogatit de curand echipele de Media, Brand Communication si Creatie cu sapte noi oameni
Miercuri, 14 Noiembrie 2007
“Piata potentiala de branding ar putea atinge si chiar depasi 10-15 Mil. EUR”, a declarat Marius Ursache, Chef Creative Officer la Grapefruit, companie specializata despre care executivul spune ca are o crestere de 30-35% fata de anul trecut si va trece de 400.000 EUR cifra de afaceri
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: