Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 30 Octombrie 2007
Editia globala a BusinessWeek a trecut recent printr-un proces de rebranding care a inclus atat transformarea elementelor de identitate vizuala (logo, grafica) cat si continutul editorial
Duminca, 28 Octombrie 2007
Din Romania au ajuns in finala Cresta Awards 2007 agentiile McCann Erickson si GMP, atat la sectiunea TV cat si la Print
Vineri, 26 Octombrie 2007
Scopul festivalului este acela de a promova si de a rasplati o idee creativa care reuseste sa suplineasca lipsa unui buget generos
Joi, 25 Octombrie 2007
„Campania HP “What do you have to say?” pune accentul in primul rand pe Online si pe comunicarea neconventionala. Pe cautarea mediilor care te face sa te gandesti mai mult decat ceea ce vezi la inceput”, a afirmat, pentru AdPlayers, Erich Chirea, Marketing Manager al Diviziilor Print si Sisteme de Calcul la HP
Luni, 22 Octombrie 2007
Admistrarea proiectului de comunicare fost asigurata de agentiile Luna Promotions (agentia de brand Campari) si Millenium Communications (PR)
Joi, 18 Octombrie 2007
Magazinul online Redatronic al carui buton de cumparare era identic cu cel de la Emag.ro a fost descalificat de organizatorii Internetics datorita neindeplinirii tuturor conditiilor de inscriere
Miercuri, 17 Octombrie 2007
Graffiti BBDO a luat la Golden Drum marele premiu OpenAd cu o lucrare nepublicata: „Lucrarea castigatoare face parte din campania dezvoltata pentru brandul Yale, dar nu a putut fi publicata din motive legale. Speram ca pe OpenAd isi va gasi un brand si o tara in care sa poata fi vazuta”, spune Ema Prisca, Creative Director Graffiti BBDO
Luni, 15 Octombrie 2007
Saatchi&Saatchi isi exinde Departamentului de Creatie, prin angajarea lui Octavian Ionita, pe pozitia de Graphic Designer
Luni, 15 Octombrie 2007
„Categoric nu”, a negat pentru AdPlayers, Cosmin Corcoveanu de la Publitz Media, proprietarul Parfumeria.ro, intrebat daca a stiut pana la Internetics de asemanarile intre propriul magazin online si Victoria’S Secret
Vineri, 12 Octombrie 2007
In urma controverselor starnite in jurul "coincidentelor" cu magazinul Victoria's Secret, asupra carora AdPlayers atragea atentia in urma cu 2 zile, "Reprezentantii de la Publitz Media compania care a inscris lucrarea, ne-au rugat sa ii scoatem din concurs, pentru a evita discutiile care au aparut legate de designul site-ului", a declarat pentru AdPlayers, Irina Florea - PR...
Miercuri, 10 Octombrie 2007
„Le-am spus oamenilor de PR sa aiba grija ce ne trimit, asa cum bine s-au invatat ei pe multe site-uri”, spune Iulian Trasa (foto), unul din fondatorii Imagoo. ”Nu o sa mai publicam chiar asa la prima mana, rahatul lor corporatist. Mai intai sa invete sa scrie, si dupa aia discutam”
Vineri, 05 Octombrie 2007
Sub sloganul “Totul pentru baie”, ROCA Obiecte Sanitare produce si comercializeaza in Romania solutii complete de obiecte sanitare si accesorii pentru amenajarea bailor
Vineri, 05 Octombrie 2007
Potrivit oficialilor postului, reality-show-ul care se va desfasura la Prima TV, pe parcursul a 12 saptamani, din 9 octombrie, a tinut in fata televizoarelor milioane de oameni in intreaga lume
Miercuri, 03 Octombrie 2007
La actiunea care a avut drept scop colectarea de fonduri pentru finantarea a doua ample proiecte sustinute de UNICEF, Lowe PR a asigurat pro bono serviciile integrate pentru organizarea evenimentului
Marti, 02 Octombrie 2007
Integrat în noua identitate vizuala Napolact, ambalajul se prezinta sub forma unei cutii de lemn
Vineri, 14 Septembrie 2007
Cu un buget de productie a spotului de aproximativ 100.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers.ro, Razvan Capanescu - Creative Director la Publicis România, noua campanie semnata Publicis pentru Renault Symbol îsi propune sa sustina promisiunea marcii ca masina nu necesita reparatii în service nici la 150 de mii de kilometri parcursi
Joi, 13 Septembrie 2007
Licitatia organizata pentru lansarea Selected Gold am castigat-o in urma cu 10 zile”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO Cristian Bulfinschi - General Manager la Brands&Bears
Vineri, 07 Septembrie 2007
Editia din acest an va aduce 4 premii Epica d’Or la categoriile Film, Press, Outdoor si Interactive, spre deosebire de Epica 2006/2007, cand festivalul oferea doar doua astfel de distinctii
Luni, 03 Septembrie 2007
Inscrierile la editia din acest an vor incepe in curand si se vor putea face pe noul site al competitiei online
Vineri, 31 August 2007
Ogilvy & Mather semneaza un neconventional pentru Catalogului Ikea 2008, campania lansata sub titlul Singurul pachet plat cu 3000 de produse, fiind desfasurata in perioada 1 august – 15 septembrie pe mai multe canale: radio, presa, outdoor (atat conventional, cat si neconventional), internet
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: