Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 23 August 2010
„Nu sustin neaparat reluarea licitatiei, dar sper ca cei responsabili cu acest proiect sa puna intregul proces pe baze reale cu aceeasi companie”, a afirmat Bogdan Branzas pentru AdPlayers
Joi, 29 Iulie 2010
„Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Luni, 12 Iulie 2010
Lucian Georgescu (GAV) este membru in juriul de campanii Golden Drum 2010, iar Eliza Rogalski, (Rogalski Grigoriu Public Relations) - in juriul de PR
Marti, 29 Iunie 2010
„Nu este o despartire de genul “m-am saturat si plec”. Ne-am strans mana si ramanem prieteni, asa cum am ramas si cu grupul Lowe in urma cu 5 ani”, a declarat pentru AdPlayers Bogdan Gheorghiu, de cateva zile director de creatie la Hyperactive, din cadrul grupului de marketing si comunicare Lowe Romania
Joi, 10 Iunie 2010
Agentia a ajuns in finala competitiei ce are ca obiectiv design-ul copertei Advertising Age, the Global Issue, numarul care va aparea in timpul festivalului international Cannes...
Marti, 08 Iunie 2010
Agentia de marketing direct a obtinut 4 din 16 premii la Festivalului International “Marketing Direct Days in Kiev”,pentru Microsoft si Unicef
Duminca, 06 Iunie 2010
Cu inscrieri in crestere cu 7% comparativ cu anul trecut, festivalul Cannes Lions a scazut si in acest an la publicitatea pentru media clasica: Film Lions (-7,5%), Outdoor Lions (-15%), Press Lions (-4,5%), Radio (-2%)
Vineri, 21 Mai 2010
Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
Joi, 06 Mai 2010
Despre cat pierde grupul de agentii, Manuela Necula, Head o Country, Ogilvy Group Romania afirma ca in jur de jumatate din business-ul BAT a ramas administrat de Ogilvy, iar in cazul...
Miercuri, 21 Aprilie 2010
Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
Marti, 20 Aprilie 2010
Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
Joi, 15 Aprilie 2010
Estimat de AdPlayers la 0,5 – 1 Mil EUR pe an, contul Farmec Gerovital are asigurate serviciile de media de Spoon si creatia de Cocoon, compaie care asigura si serviciile de branding, online cu Republika Interactive si relatii publice cu Premium PR
Miercuri, 24 Martie 2010
Cu opt ani de experienta in presa acumulati in cadrul agentiei Mediafax, Blanaru a lucrat in departamentele Externe si Life, si a coordonat in ultimii 4 ani fluxul de...
Joi, 11 Martie 2010
Prezent la targul de tehnologie digitala si telecomunicatii de la Hanovra (Germania), Marius Buiculescu, Managing Director la ATIP Design spune ca „Mai mici sau mai mari, plasmele si panourile cu led-uri clasice (2D) paleau pe langa cele 3D”
Marti, 16 Februarie 2010
Cu peste 19.000 de inscrieri anual, festivalul a a parut in Statele Unite in 1959, si mai s-a extins din 1965 la inscrieri internationale
Luni, 15 Februarie 2010
„Munca noastra a avut ca rezultat dublarea volumului de clienti pe segmentul consumatorilor casnici”, a spus Ana-Maria Gate, Director de Marketing, La Fantana
Luni, 08 Februarie 2010
Incepand cu 1 iulie 2010, Euro Frunza, noul logo ecologic al UE votat de un juriu specialisti si de aproape 130.000 de cetateni europeni, va figura obligatoriu pe toate produsele...
Luni, 08 Februarie 2010
Contactati de catre AdPlayers, oficialii companiei de strategie si design de brand au evitat sa comenteze valoarea bugetului, insa au precizat ca pentru unele proiecte complexe un...
Joi, 04 Februarie 2010
Conform unor estimari AdPlayers, in baza informatiilor din piata, contul de PR ar putea fi estimat la aproximativ 10 mii de euro pe an
Miercuri, 03 Februarie 2010
Grapefruit si Arcsett au creat, in parteneriat, noul concept pentru intreaga retea de magazine UPC Romania. Conceptul a fost implementat deja intr-un prim magazin pilot (concept store), deschis pe 27 ianuarie 2010 in sos. Mihai Bravu din Bucuresti, in apropierea zonei comerciale Bucur Obor.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: