Rezultatele cautarii dupa : "design"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Kaleidoscope intra in BBDO Group fara un fondator ex Lowe si Saatchi & Saatchi
Joi, 02 Septembrie 2010
 Infiintata in luna mai 2009 ca shop de creatie si strategie online, de catre Cristian Pantazi, Miruna Ocnarescu si Alina Damaschin, parteneri care detineau procente egale din...
Bradul n-are frunze. Branzas analizeaza brandingul livrat de THR
Luni, 23 August 2010
 „Nu sustin neaparat reluarea licitatiei, dar sper ca cei responsabili cu acest proiect sa puna intregul proces pe baze reale cu aceeasi companie”, a afirmat Bogdan Branzas pentru AdPlayers
Bogdan Branzas crede ca Explore Carpathian Garden are logo de 200 EUR platit cu 800.000 EUR
Joi, 29 Iulie 2010
 „Astfel de job-uri de 200-500 de euro se intalnesc des in meseria de designer atunci cand clientul fie nu are, fie nu vrea sa plateasca mai multi bani, iar in final se recurge la solutii aflate la indemana”, explica Branzas. „Sunt biblioteci intregi pe care le poti cumpara cu 200 de euro si probabil ca acest lucru s-a intamplat si in cazul logo-ului „Explore...
Lucian Georgescu si Eliza Rogalski in juriul Golden Drum 2010
Luni, 12 Iulie 2010
Lucian Georgescu (GAV) este membru in juriul de campanii Golden Drum 2010, iar Eliza Rogalski, (Rogalski Grigoriu Public Relations) - in juriul de PR
Ex Creative Director Scala JWT, Bogdan Gheorghiu a plecat la Hyperactive (Lowe Romania)
Marti, 29 Iunie 2010
 „Nu este o despartire de genul “m-am saturat si plec”. Ne-am strans mana si ramanem prieteni, asa cum am ramas si cu grupul Lowe in urma cu 5 ani”, a declarat pentru AdPlayers Bogdan Gheorghiu, de cateva zile director de creatie la Hyperactive, din cadrul grupului de marketing si comunicare Lowe Romania
Publicis Romania, finalista la coperta AdAge’s Global de la Cannes Lions
Joi, 10 Iunie 2010
 Agentia a ajuns in finala competitiei ce are ca obiectiv design-ul copertei Advertising Age, the Global Issue, numarul care va aparea in timpul festivalului international Cannes...
Create Direct premiata cu 4 din 16 trofee ale festivalului de marketing direct de la Kiev
Marti, 08 Iunie 2010
 Agentia de marketing direct a obtinut 4 din 16 premii la Festivalului International “Marketing Direct Days in Kiev”,pentru Microsoft si Unicef
Media clasica a scazut la festivalul de publicitate Cannes Lions intre 4,5% si 15%
Duminca, 06 Iunie 2010
 Cu inscrieri in crestere cu 7% comparativ cu anul trecut, festivalul Cannes Lions a scazut si in acest an la publicitatea pentru media clasica: Film Lions (-7,5%), Outdoor Lions (-15%), Press Lions (-4,5%), Radio (-2%)
Hartiile creative “Curious Collection invita designerii la concursul “Curious Story
Vineri, 21 Mai 2010
 Sustinut in Romania si de cotidianul online de publicitate, marketing si media AdPlayers, competitia se desfasoara in peste 20 de piete unde se distribuie hartiile creative...
16 oameni si 10% din business se despart de Ogilvy Romania
Joi, 06 Mai 2010
 Despre cat pierde grupul de agentii, Manuela Necula, Head o Country, Ogilvy Group Romania afirma ca in jur de jumatate din business-ul BAT a ramas administrat de Ogilvy, iar in cazul...
100-200 mii EUR creatie si packaging Heidi Chocolat, in campanie cu Pastel Group
Miercuri, 21 Aprilie 2010
 Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
2 - 2,5 Milioane EUR pe an pentru Bergenbier, prin Leo Burnett, Starcom, iLeo si The Practice
Marti, 20 Aprilie 2010
 Cea mai recenta campanie pentru Bergenbier este pentru Ziua Barbatului 2010 si are serviciile asigurate de Leo Burnett (creatie si strategie), Starcom MediaVest Group (media), iLeo (servicii integrate pentru mediul online) si The Practice (PR)
0,5 - 1 Mil. EUR campanie Farmec pentru Gerovital, cu Spoon, Cocoon, Republika si Premium PR
Joi, 15 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la 0,5 – 1 Mil EUR pe an, contul Farmec Gerovital are asigurate serviciile de media de Spoon si creatia de Cocoon, compaie care asigura si serviciile de branding, online cu Republika Interactive si relatii publice cu Premium PR
Ex coordonator Media & Advertising la Mediafax, Cristina Blanaru este PR Manager la 121 Communication
Miercuri, 24 Martie 2010
 Cu opt ani de experienta in presa acumulati in cadrul agentiei Mediafax, Blanaru a lucrat in departamentele Externe si Life, si a coordonat in ultimii 4 ani fluxul de...
Display-urile 3D le-au ingropat pe cele clasice la CeBIT 2010
Joi, 11 Martie 2010
 Prezent la targul de tehnologie digitala si telecomunicatii de la Hanovra (Germania), Marius Buiculescu, Managing Director la ATIP Design spune ca „Mai mici sau mai mari, plasmele si panourile cu led-uri clasice (2D) paleau pe langa cele 3D”
Clio Awards 2010 prelungeste inscrierile pana la 26 februarie
Marti, 16 Februarie 2010
 Cu peste 19.000 de inscrieri anual, festivalul a a parut in Statele Unite in 1959, si mai s-a extins din 1965 la inscrieri internationale
La Fantana si Pastel Group - locul 3 la Best promotion of healthy hydration, EBWA Aqua Awards
Luni, 15 Februarie 2010
 „Munca noastra a avut ca rezultat dublarea volumului de clienti pe segmentul consumatorilor casnici”, a spus Ana-Maria Gate, Director de Marketing, La Fantana
Noul logo ecologic UE, obligatoriu din iulie 2010
Luni, 08 Februarie 2010
 Incepand cu 1 iulie 2010, Euro Frunza, noul logo ecologic al UE votat de un juriu specialisti si de aproape 130.000 de cetateni europeni, va figura obligatoriu pe toate produsele...
Estimat la 20 mii EUR, re-branding Raraul ( Albalact ), cu BrandTailors
Luni, 08 Februarie 2010
 Contactati de catre AdPlayers, oficialii companiei de strategie si design de brand au evitat sa comenteze valoarea bugetului, insa au precizat ca pentru unele proiecte complexe un...
Mercury Research lucreaza cu boutique-ul Ginger PR
Joi, 04 Februarie 2010
Conform unor estimari AdPlayers, in baza informatiilor din piata, contul de PR ar putea fi estimat la aproximativ 10 mii de euro pe an