Rezultatele cautarii dupa : "deruleaza"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Votul publicului pentru proiectele de arhitectura la Bienala Arhitectura.6 HUMAN ± NATURE 2024
Luni, 08 Iulie 2024
 Un proiect cultural initiat in parteneriat de Ordinul Arhitectilor din Romania Filiala Brasov-Covasna-Harghita, OAR Filiala Sibiu-Valcea si OAR Filiala Mures, HUMAN ± NATURE 2024 este sustinut de Ordinul Arhitectilor din Romania din Timbrul de arhitectura si cofinantat din bugetul Municipiului Brasov.
Via Profi reinvie traditia prin conectarea comunitatii la micii producatori locali
Joi, 20 Iunie 2024
 Gaetan Pacton, Director General, Profi: „Via Profi este o punte concreta intre producatori, autoritati si marele public, in beneficiul tuturor partilor implicate. Romania este frumoasa si, judecand dupa bunatatile de pe via-profi.ro, deosebit de gustoasa!"
Campanie Cognition inedita pentru Universitatea Romano-Americana. A lansat primul escape room educational virtual pentru a atrage studenti.
Marti, 18 Iunie 2024
Sub invitatia „Iesi din rand si incepe-ti calatoria spre succes!”, prin intermediul unui escape room virtual educational, Universitatea Romano-Americana ii ajuta pe viitorii studenti sa isi identifice inclinatiile vocationale.
Experti in gastronomie lanseaza proiectul alternativ de brand de tara ,,We Are Romania, You Are Welcome! ”
Vineri, 17 Mai 2024
 Fondata de catre jurnalistii specializati in gastronomie si vinuri care au provocat adoptarea de catre Parlament a „Zilei nationale a gastronomiei si vinurilor din Romania”, Cosmin Dragomir si Cezar Ioan, impreuna cu antreprenorul HoReCa Eugen Catalin Mahu, miscarea de idei #WeAreRomania #YouAreWelcome...
Publicitate si responsabilitate. 5 din 10 investitori in top 10 cheltuieli de publicitate in Media Online (BRAT), din jocuri de noroc.
Luni, 01 Aprilie 2024
 Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
Merita BIO. Noua campanie Napolact BIO „Tu il cresti mare si puternic” semnata de Propaganda
Marti, 27 Februarie 2024
 Derulata incepand cu luna februarie pe TV, precum si amplificare in digital si in-store, campania a fost construita pe noua pozitionare Napolact BIO - lactate pe care merita sa le alegi pentru ca asigura o sursa hranitoare si de incredere in dezvoltarea copiilor, indiferent de varsta la care sunt.
Maratonul Cutia Bebelusului: 400 de ore de voluntariat, 500 de cutii destinate familiilor dezavantajate din Bacau, Botosani, Neamt si Suceava
Vineri, 15 Decembrie 2023
 Parte din programul Cutia Bebelusului, finantat de Fundatia OMV Petrom, care contribuie la reducerea mortalitatii infantile, programul include  138 de voluntari care au participat la cele trei zile de maraton organizate in ultima luna in Bacau, Botosani si Bucuresti
Stejarii Collection, cel mai nou proiect rezidential de lux Tiriac Imobiliare, isi deschide portile din 16 iulie
Joi, 13 Iulie 2023
 Tiriac Imobiliare anunta oficial lansarea disponibilitatii pentru vizitare a celui mai nou proiect rezidential de lux: Stejarii Collection. Continuare a celebrului Stejarii Clubul Rezidential, noul complex va putea fi accesat de clientii interesati de ȋnchirierea apartamentelor exclusiviste incepand cu data de 16...
Tinerii reconstruiesc Bucurestiul in Minecraft. Campania 2023 de admitere la UTCB, coordonata de Cognition
Joi, 06 Iulie 2023
 Pentru al patrulea an consecutiv, campania de admitere a Universitatii Tehnice de Constructii Bucuresti (UTCB) se deruleaza in mare parte online. Anul acesta tinerii absolventi de liceu pasionati de tehnologie si constructii sunt invitati sa dea frau liber imaginatiei si sa inceapa...
Cu un buget de peste 350.000 de euro, Kaufland Romania si Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile lanseaza al doilea apel de proiecte din 2023 din cadrul programului In Stare de Bine
Luni, 12 Iunie 2023
 Dedicat ONG-urilor, valoarea finantarilor se situeaza intre 10.000 si 60.000 de euro per proiect, iar propunerile de proiecte pot fi depuse de catre organizatiile interesate pe platforma 
“NOI, NU! NICIODATA!”. Campanie manifest semnata de Propaganda pentru Purcari Wineries
Marti, 20 Decembrie 2022
 Adrian Tuluca, Managing Partner Propaganda: ”Campania Purcari s-a nascut din nevoia trasmiterii unui mesaj puternic de rezilienta, incredere, forta si stablitate. Suntem mandri de aceasta campanie si multumim partenerilor nostri de la Purcari pentru acest demers facut impreuna; este un manifesto emotionant,...
Zaga Brand si Human Made Art lanseaza #BuildingLinksForCommunity ce descopera cladiri care unesc comunitati si contribuie la un viitor curat
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Sub hashtag-ul #BuildingLinksForCommunity, cel mai amplu program cultural romanesc propune
Eroi sunt multi. Trebuie doar sa-i cautam. ,,Bine faci, Bun castigi. Noua campanie Unilever, cu Wopa.
Miercuri, 27 Iulie 2022
 Campania de comunicare se deruleaza pe multe medii (TV, digital, in-store, PR, e-commerce, etc.), a avut startul la inceputul lunii iulie si este planificata in doua valuri, intre 1 iulie – 15 august si intre 15 septembrie – 15 noiembrie.
Investitie de 18 milioane de euro in judetul Mures, de la HELL ENERGY
Joi, 30 Iunie 2022
 Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
Vodafone si Salvamont lanseaza doua tehnologii de ultima generatie conectate la GigaNetwork
Marti, 12 Aprilie 2022
 Supernet devine Vodafone GigaNetwork si Salvamont conteaza pe GigaNetwork 5G si pe GigaNetwork FIBRA pentru solutiile digitale inovatoare ce reduc semnificativ durata misiunilor de salvare. 
Disponibila in varianta beta de cateva luni pentru 200.000 de clienti, PROFI si-a lansat oficial aplicatia
Vineri, 01 Aprilie 2022
 “Ne bucuram sa facem inca si mai prietenoasa experienta de cumparare din magazinele noastre, oferindu-le consumatorilor un plus de beneficii aliniate la cele mai recente tendinte din retailul alimentar modern si digitalizare,” a declarat Pawel Musial, Directorul general al Profi Rom Food. “
Apel de proiecte pentru 350.000 de euro dedicat ONG-urilor din Romania care sprijina migrantii din Ucraina. Kaufland si FDSC lanseaza InStareSaAjut.
Vineri, 11 Martie 2022
 Kaufland Romania si Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile anunta ca aloca 350.000 de euro pentru finantarea unor initiative de ajutorare a migrantilor ucraineni, derulate de organizatii neguvernamentale romanesti, in cadrul apelului de proiecte #InStareSaAjut
Kaufland a lansat noua identitate de brand ,,Vreau din Romania cu o campanie 360
Luni, 31 Ianuarie 2022
 Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 
Grupul Eurial Invest - Singura concesiune din Romania cu 4 marci in portofoliu din grupul Stellantis importate prin Trust Motors - Peugeot, Citron, DS si Opel.
Marti, 07 Decembrie 2021
 Cu ocazia implinirii a 30 de ani de activitate in domeniul auto, Eurial anunta rebranding-ul la nivelul intregului grup si raporteaza o crestere de 15% YTD pe segmentul de SUV-uri si 12% vanzari de vehicule electrice
GroupM lanseaza INCA, platforma de influencer marketing WPP de automatizare data-driven bazata pe AI. Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead.
Miercuri, 20 Octombrie 2021
 Costin Cocioaba, INCA Romania, Lead: ,,INCA ofera neutralitate si planificare, precum si un proces de implementare mult mai usor, prin folosirea tehnologiei in toate etapele unei campanii, de la zona de discovery, pana la amplificare si raportare integrata si in timp real, toate acestea in premiera pentru piata din...
1 2 3 4 5 »