Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Joi, 12 Octombrie 2017
Aflat la a cincea editie, Bucharest Science Festival a adus impreuna cercetatori din Romania si strainatate, care au avut contributii semnificative in domeniul lor.
Miercuri, 02 August 2017
Motivele sunt legate de ineficienta uno campanii digitale si unor ingrijorari de brand equity adus de unele plasamente nepotrivite ale unor campanii, inclusiv site-uri de trafic fals.
Luni, 26 Iunie 2017
Telekom Radio este un stream alcatuit din cele mai noi piese ale artistilor din line-up-ul Untold 2017 si este disponibil in aplicatia festivalului
Vineri, 16 Iunie 2017
"Estimam pentru anul acesta ca pentru cele 15 proiecte incluse deja in program vom oferi un total de 14 tone de vopsea, baituri si tencuiala. Pentru unele dintre acestea materialele deja au fost trimise, iar o parte din lucrari sunt in derulare”, a declarat Marius Vacaroiu, CEO Policolor,Miercuri, 10 Mai 2017
Potrivit autorilor, 170.000 de dispozitive cu acces la Internet din Romania au intrat numai in ultima saptamana in contact cu Internet_HIV, fisierul cookie inofensiv.
Vineri, 21 Aprilie 2017
In ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiase, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate in ultimii 8 ani, campania Banca de Alimente 2017 se va derula in 63 de magazine ale Grupului Carrefour: 32 de hypermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market
Marti, 14 Februarie 2017
Cel mai recent studiu eJobs derulat in luna februarie si care arata ca 56% dintre romani (mai mult de 1 din 2 romani) au avut o relatie la birou, din care 45% a fost o relatie serioasa, de lunga durata, in timp ce pentru 11% dintre ei a fost doar o aventura
Vineri, 20 Ianuarie 2017
La aniversarea de 50 de ani pe piata romaneasca, producatorul de lacuri si vopsele Policolor a oferit in 2016 pentru reamenajarea unor obiective, in cadrul campaniei Culorile Romaniei, o cantitate de 25 de tone de materiale, in valoare totala de peste 125.000 de euro, la care se adauga 25 de tone de materiale si pentru alte proiecte de responsabilitate sociala.
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
Pana acum, clientii Carrefour Romania au donat in cadrul programului Banca de Alimente aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate judetele tarii.
Vineri, 23 Septembrie 2016
„Modul in care ea gandeste fiecare tinuta se identifica cu spiritul Carrefour, fun si inovator” motiveaza reprezentantii de marketing ai lantului de magazine, pentru adplayers, colaborarea celebrei realizatoare tv cu noul Catalog de toamna TEX 2016.
Miercuri, 31 August 2016
Evenimentul ce se desfasoara in perioada 29 august – 4 septembrie isi propune sa fie o conversatie spectaculoasa intre culturile si tarile cu ambasade in Romaniasi este organizat in parteneriat cu agentia McCann PR si sprijinul Romexpo, Avon, Vinarte, IBIS Hotel
Vineri, 08 Aprilie 2016
Evenimentul a avut loc cu sustinerea companiei Coca-Cola HBC Romania, ca parte a platformei DupaNoi.ro.
Miercuri, 06 Aprilie 2016
Realizat intre 17 si 24 martie pe baza datelor ce se regasesc pe etichetele produselor tip pate, pasta sau crema vegetala existente pe piata romaneasca, in cadrul studiului a fost analizata informatia de pe etichetele a 20 de produse provenind de la 10 producatori, furnizori sau distribuitori locali: Caroli Foods Group S.R.L., Angst RO S.R.L., S.C. Auchan Romania...
Marti, 29 Martie 2016
Hotararea AGA Metrorex care permite regiei autonome autoreprezentare pe piata de media incalca Legea Achizitiilor Publice sub care ar trebui sa functioneze, intrand in conflict cu contractele de asociere cu companii de publicitate care reprezenta regia metroului pana in...
Joi, 10 Martie 2016
Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
Joi, 22 Octombrie 2015
“Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
Joi, 01 Octombrie 2015
Luni, 21 Septembrie 2015
Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: