Rezultatele cautarii dupa : "derulat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
O casa eficienta energetic reduce costurile lunare si imbunatateste calitatea vietii. Reveal Marketing Research.
Marti, 05 Septembrie 2023
 80% dintre romani apreciaza valoarea unei locuinte prin valoarea costurilor de intretinere, Eficienta energetica este un atribut principal al casei ideale pentru 67% dintre romani iar 84% dintre romani considera ca materialele de zidarie utilizate la constructia locuintei favorizeaza mentinerea confortului...
 5.000 de participanti si spectatori de zece nationalitati diferite, timp de patru zile, la Festivalul Saptamana Haferland, sarbatoarea pastratorilor de traditii din Tara Ovazului
Marti, 08 August 2023
 Timp de 4 zile de sarbatoare comunitara autentica si cautare de solutii sustenabile pentru satele sasilor din Transilvania, spectatorii au urmarit 200 de minute de dansuri traditionale sasesti si ceangaiesti, fanfarele au incantat publicul prezent cu nu mai putin de 300 de minute de muzica traditionala, iar serile...
1 din 2 romani sunt ingrijorati de rezistenta locuintei, in eventualitatea unui cutremur puternic.
Miercuri, 19 Iulie 2023
 54% dintre romani sunt ingrijorati in legatura cu rezistenta locuintei in care traiesc in eventualitatea unui cutremur similar celui din 1977. Pentru 81% dintre romani rezistenta locuintei este al doilea cel mai important aspect evaluat in procesul de informare asupra unui spatiu de locuit, dupa stabilirea...
Excesul de ecrane (59%), expunerea in mediul online (52%) si violenta din mass-media (43%) - principalele provocari pentru copii ale parintilor romani
Joi, 08 Iunie 2023
 In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi...
Crestere cu 120% in 2022 la Godmother. Agentia condusa de Valentin Vacarus a atins 5,5 milioane de Euro, nivelul pre-pandemic al cifrei de afaceri.
Vineri, 13 Ianuarie 2023
 „2022 a fost un an intens, in care am simtit ca revenim la acea normalitate pe care o stiam, cu proiecte multe si diverse, care ne-au provocat sa gasim cele mai bune solutii nu numai la nivel creativ ci si la nivel de management al resurselor” a spus Valentin Vacarus, Managing Director, Godmother. Cu...
1 din 3 europeni, expusi la riscuri cu impact direct asupra sanatati, cauzate de mediul inconjurator
Luni, 19 Decembrie 2022
  1.  Conform ultimului studiu Healthy Homes Barometer din 2022, 1 din 3 europeni este expus la riscuri cu impact direct asupra snttii si bunstrii individuale, cauzate de un mediu interior cu probleme, cum ar fi lipsa luminii naturale, a cldurii, zgomotul excesiv sau umezeala si mucegaiul, nunta...
Romanii vor din nou cu taxiul. Companiile isi eficientizeaza costurile cu pana la 30%-40%apeland la parteneriate cu aplicatii mobile de comenzi taxi
Joi, 24 Noiembrie 2022
 „Serviciile de taxi au trebuit sa se reinventeze in conditiile unei concurente crescute din partea serviciilor de transport alternativ. Aceasta este conceptul GoCab: o aplicatie cu care sa poti comanda un taxi cu telefonul mobil, disponibila oriunde in tara, pentru orice dispecerat sau sofer de taxi, cu...
Tinerii aleg locurile de munca in functie de beneficiile financiare, stabilitatea locului de munca, posibilitatea avansarii in cariera si flexibilitatea programului
Miercuri, 23 Noiembrie 2022
Printre problemele pe care le intampina la locul de munca, cea mai intalnita este stresul, dar si lucruri care tin de structura economiei din Romania: nivelul salarial scazut raportat la munca depusa si dificultatea avansarii/promovarii.
„Romanii si platile cu cardul”. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
Nemultumirea cu privire la valoarea facturilor pentru incalzire va atinge un nivel critic. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 21 Septembrie 2022
 Intr-o perioada importanta pentru discutii in spatiul public legate de costurile utilitatilor, in particular a energiei electrice si a gazelor natural, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a afla cum vor face fata romanii la cresterile rapide ale costurilor de intretinere a...
Asociatia Red Panda a totalizat peste 10.000 de actiuni de ajutorare a animalelor de companie ale refugiatilor din Ucraina
Joi, 25 August 2022
 De la inceputul razboiului din Ucraina, asociatia Red Panda a oferit ajutor gratuit cetatenilor ucraineni refugiati in Romania care au solicitat asistenta pentru animalele lor de companie. Prin proiectul ”Ajutor pentru animalele refugiate din Ucraina”, in perioada aprilie - august 2022, Red Panda a...
3 din 4 romani considera sustenabilitatea la fel de importanta precum confortul locuintei
Vineri, 19 August 2022
 2 din 3 romani declara ca ar avea multa si foarte multa incredere sa construiasca o casa cu cel mai durabil si ecologic material, mai ales cei tineri, cu varsta intre 18 si 24 ani (70%), dar si cei care in prezent locuiesc in locuinte din caramida (71%) sau BCA (68%).
Zaga Brand este nominalizata cu proiectul Cronicari Digitali, Via Transilvanica, la Digital Communication Awards 2022
Miercuri, 03 August 2022
 Digital Communication Awards sunt premiile care rasplatesc campaniile si proiectele online incepand din 2011. Privite ca un ”Oscar” pentru online, Digital Communication Awards ofera o recunoastere internationala pentru ideile care au rezultate spectaculoase, dar si un impact pe termen lung pentru...
„Mame vs Tati”: Parintii Millenials si diferentele de perceptie, obiceiuri de consum si comportament intre mamele & tatii din Romania. Cercetare Cognition.
Luni, 01 August 2022
 Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
Ambasadorii Cronicari Digitali fac viral orasul Resita, la 150 ani de la fabricarea primei locomotive cu abur
Marti, 26 Iulie 2022
 Cu ajutorul a 20 de creatori de continut si jurnalisti, Cronicari Digitali invita pe cei interesati sa descopere patrimoniul arhitectural, industrial si cultural al orasului in cadrul unui ”Heritage Tour”. In 2022, Resita aniverseaza 150 ani de la fabricarea primei locomotive cu abur (1872), 100 ani de...
7 din 10 romani sunt ingrijorati de eliminarea deseurilor din constructii in locuri inadecvate. Studiu Reveal Marketing Research:
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de...
55% dintre romani, ingrijorati de emisiile de carbon. Cercetare Reveal Marketing Research
Marti, 14 Iunie 2022
 Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si prioritatile acestora pentru viitor.
Apel de proiecte pentru 350.000 de euro dedicat ONG-urilor din Romania care sprijina migrantii din Ucraina. Kaufland si FDSC lanseaza InStareSaAjut.
Vineri, 11 Martie 2022
 Kaufland Romania si Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile anunta ca aloca 350.000 de euro pentru finantarea unor initiative de ajutorare a migrantilor ucraineni, derulate de organizatii neguvernamentale romanesti, in cadrul apelului de proiecte #InStareSaAjut
Crestere cu 7,5% comparativ cu 2020 in FMCG. Industria bunurilor de larg consum continua sa fie un motor al economiei
Luni, 21 Februarie 2022
 Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
4 din 10 romani nu recicleaza aparatele electrice vechi pentru ca nu stiu unde. Studiu al Asociatiei Environ realizat de Reveal Marketing Research.
Marti, 01 Februarie 2022
 Luand in considerare rezultatele studiului, Asociatia Environ lanseaza campania Recicleaza! Acum ai unde. prin care isi propune extinderea retelei nationale de puncte de colectare a deseurilor electrice de mici dimensiuni cu minim 2022 de locatii noi.
« 1 2 3 4 5 »