Rezultatele cautarii dupa : "derulat"
Ordonare dupa: data / relevanta  
GMP comunica integrat pentru IAA
Joi, 14 Septembrie 2006
Agentia condusa de Felix Tataru a semnat campania pentru seminarul Next Generation Integrated Marketing Communication", sustinut astazi de Don Schultz, parintele comunicarii integrate si autorul primei carti despre comunicare de marketing integrata
Starcom intra pe Yahoo! messenger cu Jacobs Ice Coffee
Luni, 11 Septembrie 2006
"Din datele furnizate de catre Yahoo! Europe, aproximativ 2,5 milioane de utilizatori din România acceseaza messengerul", spune Serban Goran , Direct Communication Manager, Starcom, "din care grupa de vârsta careia i se adreseaza comunicarea Jacobs Ice Coffee reprezinta mai mult de jumatate"
Pe piata publicitatii online lucrurile se complica putin
Marti, 29 August 2006
Calin Rotarus, Online Sales Director la ARBOmedia, spune ca piata publicitatii online este controlata de 3 regii si un broker de media, executivul estimând o valoare de 6 milioane EUR pentru acest an, în crestere cu peste 100% fata de anul 2005, când apreciaza oficialul ca s-au cheltuit 2,4 milioane EUR
600.000 EUR în promotia Golden Brau
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Fara dedesubt pentru Cosmote, de la Cohn&Jansen | Ashley & Holmes
Vineri, 11 August 2006
Agentia de publicitate a semnat campania cu "Tipografii" care a promovat extraoptiunea la abonamentele Cosmote – 300 de minute pe luna, cu 3 euro, "fara dedesubt" sau "scrisuri mici", campania media fiind derulata de United Media
Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Starlink a castigat Adevarul
Miercuri, 24 Mai 2006
In urma unui pitch organizat la inceputul lunii mai, cotidianul Adevarul a decis sa inceapa colaborarea cu agentia de publicitate Starlink, aceasta deruland in prezent o promotie BTL, campania de media urmand sa fie finalizata si sa fie derulata in curand
Primul portal CSR din Romania
Joi, 11 Mai 2006
Selenis si JTI au lansat primul portal romanesc de Corporate Social Responsibility (CSR)
Explosion Grey la ClickNet Express
Miercuri, 10 Mai 2006
Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
Parteneriat GAV|Scholz & Friends - Free
Luni, 08 Mai 2006
"Un gest strategic, in vederea adaptarii celor doua companii la schimbarile pietei autohtone, prin oferirea unei alternative lipsita de scleroza sistemelor mamut", a calificat Lucian Georgescu parteneriatul GAV|Scholz & Friends - Free Communication
GMP, 17
Reteta Young&Rubicam pentru Terapia
Miercuri, 03 Mai 2006
Semnata de agentia de publicitate Young&Rubicam, campania pentru Alerid - medicament de curand intrat in categoria OTC, pune accentul pe principalul beneficiu al produsului – "Efect intr-o ora"
Prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local realizata in Romania
Joi, 27 Aprilie 2006
"Gaseste ceva in care sa crezi" semnata de McCann/Creative Services este prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata de brandul numarul 1 din lume, special pentru piata din Sud-Estul Europei
Testimonial  Violet pentru Miorita
Joi, 06 Aprilie 2006
Viloet Advertising a semnat spotul "Testimonial" pentru Miorita de la Vincon Vrancea, executie ce si-a propus sa puna in evidenta faptul ca produsul este un vinars invechit timp de 12 ani
Foote Cone & Belding Bucharest a castigat Zapp Talk Free
Marti, 28 Martie 2006
Agentia condusa de Bogdan Santea "vorbeste" despre noua campanie in care, cu 4 dolari, convorbirile in retea sunt gratuite, iar cele in alte retele sunt foarte ieftine
Leo Burnett a castigat licitatia Joe
Miercuri, 15 Martie 2006
Nestle Romania a ales sa incredinteze comunicarea brandului Joe agentiei Leo Burnett, colaborarea incepand cu noile spoturi Tv "Scoala", "Banca" si "Petrecerea surpriza", ce pot fi vizionate din luna martie
Regie Stapanul Inelelor pentru Borsec
Joi, 09 Martie 2006
Agentia de publicitate Grey Worldwide Romania a tras filmul noului spot de imagine "Intrecerea fantastica" pentru Romaqua Group cu regizorul Randall Cook, cunoscut pentru efectele speciale din filmele "Stapanul Inelelor" si "King Kong"
Vinarsul Brancoveanu s-a lansat cu DDB Bucuresti
Luni, 06 Martie 2006
Evenimentul de lansare organizat impreuna cu DDB Bucuresti pentru "cel mai distins membru al Grupului Alexandrion" a avut loc la Opera Romana, contul de media fiind derulat de Media Investment
Cohn & Jansen - Ashley la registru
Vineri, 24 Februarie 2006
Potrivit Cristinei Jansen (foto) Managing Director, Cohn&Jansen – Ashley, noua agentie de publicitate ii are ca parteneri pe Ashley & Holmes Romania - 50%, Cristina Jansen - 13%, Peter Jansen - 12%, Andrei Cohn - 25%
Internetul a devenit sursa principala de informare Ilco Kwast
Miercuri, 22 Februarie 2006
Group Brand Manager-ul Heineken motiveaza alegerea site-ului www.championsplanet.ro  ca suport principal de comunicare al campaniei Heineken "Welcome to Champions Planet" derulate de Grey Worldwide Romania (ATL, BTL) si Mediacom (media) in perioada 15 februarie – 1 mai 2006
COSMOTE: cele mai mici tarife
Miercuri, 07 Decembrie 2005
Sub verdele noii marci, operatorul de telefonie mobila lanseaza tarife unice indiferent de retea si vrea "comunicare mobila accesibila tuturor"