Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 13 Decembrie 2022
Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research, la solicitarea Nordis Group, arata ca romanii opteaza pentru vacante la mare (34%) si la munte (31%) in Romania, subclasand optiunea de a petrece vacantele in strainatate (29%).
Luni, 27 Ianuarie 2020
Buciumul din Bucovina si Toaca din Neamt, printre sunetele care pot fi redescoperite intr-un playlist dedicat pe Spotify . Tehnologie si elemente traditionale romanesti intr-o campanie care face posibila redescoperirea unor elemente traditionale romanesti prin intermediul tehnologiei de ultima generatie.
Luni, 22 Aprilie 2019
„Speciile de sturioni se confrunta in momentul de fata cu un declin accentuat, ca urmare a degradarii continue a habitatelor si a intreruperii rutelor de migratie cauzate de diferite constructii hidrotehnice”a...
Luni, 01 Octombrie 2018
”Campania Cronicari Digitali vorbeste despre conservarea mostenirii culturale a Romaniei si promovarea ei prin postari cu potential viral. Ne-am dat seama cat este de important pentru Millennials sa isi regaseasca identitatea in prezent, prin revendicarea trecutului" spune
Joi, 12 Iunie 2014
Gabi Lungu pentru cei care nu l-au cunoscut pe Emil Cioanca. Doar atat:
Vineri, 28 Mai 2010
Daca pana mai ieri media locala era aproape monopolizata de Arbomedia care detinea 53% din piata de publicitate nationala in presa locala, noua regie Midas Media intra si ea in...
Marti, 27 Aprilie 2010
„Am fost socati de realitatea cruda a fotografiilor”, afirma Jorg Riommi, Creative Director Saatchi & Saatchi, agentie de publicitate care nu a intervenit in niciun fel in imaginile realizate de fotograful Chris Jordan
Miercuri, 13 Mai 2009
Fundalul sonor al spotului apartine coloanei sonore a filmului Matrix Revolution, filmari la Barcelona si Studiourile Castel Film
Miercuri, 23 Mai 2007
"Delta Dunarii este cel mai mare habitat umed din Europa", spune Sorin Tranca, Creative Director si partener al agentiei de publicitate care lucreaza sub sloganul "Something hard to find" si al carei logo reprezinta un banc de pesti care merg in aceeasi directie, o metafora pentru unitatea grupului
Miercuri, 07 Februarie 2007
Asociatia Salvati Dunarea si Delta – Academia Catavencu spune ca peste 20 de idei pentru programe de ecologizare si administrare a Deltei Dunarii au iesit la mal în think tank-ul la care au participat Sorin Trânca (Friends Advertising), Ioana Manoiu (GMP Advertising), Elena Ionita si Laurentiu Semeniuc (Leo Burnett), Paul Kasprovschi (Mercury Promotions)
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: