Rezultatele cautarii dupa : "definita"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2
Digital Ads acuza: Boom nu poate trasa mai clar venituri
Joi, 21 Mai 2009
 Noua companie care va gestiona portofolii de publicitate online in cadrul grupului NCH/Netbridge, este definita de fondatori „o existenta juridica in scopuri de trasare mai clara a veniturilor din activitatea desfasurata  pe portofoliul de site-uri al grupului NCH”
Client Service Director nou la Graffiti BBDO
Miercuri, 24 Septembrie 2008

Simona Costea lucreaza in BBDO din 2001

 

Radio Total a aniversat 14 ani cu premii de 10.000 EUR
Vineri, 28 Decembrie 2007
La 14 ani de la aparitia postului, Cornel Nistorescu, fondatorul Radio Total, spune ca „Nu era o intentie de succes media, nu era o intentie de business, nu era o intentie de performanta de nu stiu care, pur si simplu era o incercare de a construi un mijloc cu care sa ne aparam in lupta pentru democratie”
„Azi, declaratii scoase din context, presupuneri neverificate, si concluzii nefondate, numai in AdPlayers!”
Sambata, 10 Noiembrie 2007
Drept la replica Opinii Internetics - Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv Asociatia IAB, membru in Juriul Internetics 2007
„Ii sustin personal pe toti cei care nu sunt de acord cu definitia valorii online definita de Internetics” Ionut Oprea, Blog Agency, Director Executiv - Asociatia IAB
Joi, 08 Noiembrie 2007
Invitat sa isi spuna opiniile referitoare la Internetics in AdPlayers, Ionut Oprea/clickio si, in viata profesionala, partener al Blog Agency (Blogvertising), Director Executiv al Asociatiei IAB si membru in juriul Internetics, a preferat sa "nu comenteze", insa dupa o noapte de neliniste a varsat calimara de cerneala cu opinii, pe propriul blog
Perlele publicitatii, la examen de licenta
Luni, 16 Iulie 2007
"Publicitatea prin afis este un mod care in epoca noastra a ajuns la un stadiu foarte avansat de creativitate, aparand in moduri neasteptate sau in modalitati care generaza iluzii optice placute" este doar una dintre perlele studentilor la examenul de licenta din vara 2007, la SNSPA , disciplina de specialitate – Publicitate, dezvaluite de catre Dan Petre (D&D...
AdOr 2007 Exclusiv: Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett) 'Piata nu cere creativitate'
Marti, 22 Mai 2007
Bogdan Naumovici (CCO, Leo Burnett), agentia care si-a adjudecat pentru a cincea oara consecutiv titlul de Agentia Anului, spune ca a castigat pariul cu Agentia Anului dar a pierdut pariul cu industria, "Da, mi-am dorit sa fiu cel mai bun dintr-o industrie buna. Numai ca intre timp s-au mai pierdut cativa pe drum si uite ca din ce in ce mai multi aleg sa abandoneze competitia in loc sa...
Discovery Channel Romania versus National Geographic Romania
Luni, 24 Iulie 2006
Lansarea semnalului Discovery Channel dedicat exclusiv publicului din Romania a oferit agentiilor si o confruntare intre performantele de audienta Discovery Channel versus National Geographic 
17
CRIS-TIM, online cu DOT Web Design
Joi, 20 Iulie 2006
Avand ca tinta atat consumatorul final cat si revanzatorii, noul site cristim.ro a fost lansat de echipa de Marketing& Comunicare CRIS-TIM impreuna cu agentia DOT Web Design, a declarat pentru AdPlayers, Lidia Vasile – Marketing Communication Manager al procesatorului de carne
Odyssey a castigat HAT / Samsung
Vineri, 05 Mai 2006
Agentia de publicitate Odyssey Communication castiga contul de creatie si media Samsung al HAT Romania, prima campanie fiind promotia "Simti vibratia premiilor Samsung" care se va incheia  la 16 Iulie 2006
Leo Burnett are Cris Tim din plin
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Cubb Communication si WESTEN militeaza pentru confortul termic
Marti, 17 Mai 2005
Campania Baxi Romania se deruleaza sub sloganul “Confortul nu e un lux” si isi propune sa redefineasca notiunea de confort termic si deruleaza media prin ZenithMedia
TV, Teo, 23
Headvertising creste cozonac cu Grania
Marti, 03 Mai 2005
Botezata de "nasii" de la FutureBrand, faina de la Pambac a derulat campania de promovare in urma unei licitatii “consultate” de Roland Berger
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
« 1 2