Rezultatele cautarii dupa : "decizie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Varabiescu a zburat de la Media Direction in urma constatarii unor deficiente
Joi, 05 Iunie 2008

Agentia de media a renuntat la serviciile lui Varabiescu si transfera atributiile fostului managing director Nicoletei Padure, fosta Prima TV si mai apoi Cupon Pro, cu suportul Norei Marcovici, CEO BBDO Group Romania

 

RAC: ''folosirea in sens peiorativ a afirmatiei ''niste tarani'' incalca Codul de Practica in Publicitate''
Marti, 06 Mai 2008

Intr-o scrisoare adresata CNA, Comitetul etic al Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) spune ca spotul Cava D’Oro incalca doua articole cu referire directa la discriminare, ofensa sau denigrare

''Am multe propuneri foarte sexy pe masa.. '' Adina Sorescu, ex Managing Director, DDB
Joi, 24 Aprilie 2008

„Acum este cazul chiar sa lucrez cu adevarat intr-o firma care sa fie si a mea si nu pot decat sa ma duc in vacanta de Paste fericita ca am la ce sa ma gandesc”, mai afirma, pentru AdPlayers, Adina Sorescu, dupa 7 ani de DDB si schimbarea rapoartelor directe profesionale cu Presedintele South East Europe, Christos...

Adrian Preda: ''Eu nici macar nu aveam ca optiune Tempo, insa Dragos (Grigoriu, n.r) a avut un discurs foarte clar''
Miercuri, 23 Aprilie 2008

Viitorul Chief Creative Partner la Tempo Advertising, Adrian Preda venea la agentia Leo Burnett in urma cu nici trei luni, convins fiind, spunea el atunci, de Stefan Iordache, Bogdan Naumovici si Emilian Arsenoaiei

Dragos Grigoriu (Tempo): ''Vrem sa luam premii si sa facem campanii de succes''
Marti, 22 Aprilie 2008
Venirea celor doi oameni de creatie este o oportunitate pe care am calculat-o in raport cu parcursul agentiei si planurile noastre imediate. Nu este vreo decizie care sa...
Leo Burnett: ''Colegii nostri sunt maturi si profesionisti si au inteles acest lucru''
Luni, 21 Aprilie 2008

„Este o decizie de business fireasca si normala, pe care orice companie o ia la un moment dat”, justifica Ioana Iordache, CEO, Leo Burnett despartirea de mai multi oameni ai agentiei de publicitate

Buget media de 700-800.000 EUR deschis la Aplast
Miercuri, 02 Aprilie 2008

La licitatia pentru contul de creatie castigata de Bigger Group „am invitat GMP, Grey, Graffiti BBDO si Bigger”, a afirmat pentru AdPlayers Ciprian Cherciu – Marketing Manager la Aplast,

 

Nora Ionita confirma plecarea din pozitia de Managing Director, Lowe Public Relations
Marti, 12 Februarie 2008
“Sunt (..) o mie de motive pentru care m-am simtit bine in aceasta companie si o mie unul care ma fac sa ma simt bine ca am luat aceasta decizie”, a declarat Nora Ionita (foto), pentru AdPlayers, despre...
BVB a facut prima campanie cu Propaganda
Duminca, 25 Noiembrie 2007
Realizata impreuna cu agentia de publicitate Propaganda, prima campanie pentru Bursa de Valori Bucuresti se desfasoara in perioada 24 noiembrie – 21 decembrie si urmeaza a fi reluata in 2008, prima campanie fiind derulata pe TVR1, TVR2, Antena 3 si Realitatea Tv
Turner Broadcasting a semnat cu Cable Direct pentru Cartoon Network
Luni, 19 Noiembrie 2007
Parteneriatul pentru vanzare de spatii publicitare in Romania are loc in urma unei licitatii
Sorel Radu, Sales Director la Realitatea Catavencu, este tinta unei noi oferte
Luni, 05 Noiembrie 2007
Executivul grupului Realitatea Catavencu a construit de la zero echipele de vanzari ale trustului pe diviziile de Publishing, Indoor, Internet si coordoneaza direct, alaturi de vanzarile Radio, un departament ce numara in prezent aproape 40 de oameni
McCann Romania este Agentia Anului la Golden Drum, pentru a doua oara consecutiv
Sambata, 20 Octombrie 2007
„Nu ne asteptam la rezultat, insa imi place ca facem munca buna si este si apreciata in continuare”, a declarat vineri seara, pentru AdPlayers, Adrian Botan - CEE Creative Director la McCann Erickson, vorbind despre castigarea trofeul Golden Rose pentru a doua oara consecutiv de catre McCann Romania
Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
Basescu:Luati in considerare Bucurestiul, pentru organizarea Congresului Mondial IAA din 2010
Joi, 27 Septembrie 2007
Prezent astazi la deschiderea IAA European Summit, Traian Basescu a promis sprijinul sau pentru organizarea Congresului Mondial al IAA din 2010, in Romania
Mihaela Ungar: “RAC este creierul autoreglementarii în publicitate”
Joi, 20 Septembrie 2007
Participanta la sectiunea de discutii a modulului de Legislatie si Autoreglementare, ce va avea loc joi, 27 Septembrie, în cadrul IAA Summit, Mihaela Ungar - Presedinte RAC mai afirma, pentru AdPlayers.ro, ca “poate singura problema pe terenul autoreglementarii este o mai buna cunoastere a activitatii si existentei RAC-ului”
2 Mil. EUR în campania Generali Fond de Pensii, semnata de Prospero
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
200 EUR pe sectiune la Summitul IAA
Joi, 13 Septembrie 2007
Pentru 200 de euro, participantii vor avea acces doar la sectiunea care ii intereseaza, intrand in contact cu 8 vorbitori de talie internationala
Licitatie de publicitate Elite Romania pentru Selected
Marti, 11 Septembrie 2007
Dan Oprescu, noul Director de Marketing la Elite Romania, a declarat pentru AdPlayers ca invitatiile de participare la licitatie nu au fost trimise inca agentiilor si ca procesul de selectie se deruleaza impreuna cu consultanti independenti de la Londra, in urmatoarele 2 saptamani, decizia urmand sa fie luata pana cel mai tarziu la jumatatea lunii octombrie
Renault a ales Senior Interactive pentru comunicarea online
Joi, 06 Septembrie 2007
"Conform studiilor noastre, jumatate dintre clientii nostri au declarat ca inainte de a-si cumpara masina, au consultat informatiile de pe internet pentru a putea lua cea mai buna decizie de achizitie”, a declarat Elena Buhus, Chef Departement Marketing Relationnel, Renault Romania
Media Direction mixeaza televiziunile cu TV Wave
Luni, 13 August 2007
Potrivit agentiei de media, instrumentul de care beneficiaza clientii Media Direction reprezinta o matrice complexa care ia în calcul cele mai importante criterii de stabilire a mixului de media: audienta (rating), acoperire (reach), afinitate fata de target, costuri
« 6 7 8 9 10 »