Rezultatele cautarii dupa : "decembrie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Pepsi a īndraznit mai mult cu ProFM
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strāns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata īn Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat īn Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
Vitrina, exclusiv pentru BT Asigurari
Joi, 21 Decembrie 2006
Sub sloganul "Exclusiv pentru masini", noua campanie pentru polita RCA BT ASIGURARI este semnata de Vitrina Advertising si se va derula la nivel national pāna la sfārsitul lunii ianuarie 2007, pe posturi nationale si retele locale de televiziune, canale online si print
IAB Romānia a validat 37 de membri
Miercuri, 20 Decembrie 2006
Din cei aproximativ 60 de participanti la prima Adunare Generala de constituire a IAB Romānia, doar 37 au reusit sa īndeplineasca pāna acum toate formalitatile pentru a deveni membri oficiali ai organizatiei, aderentii celui de-al doilea val urmānd sa fie anuntati la īnceputul anului viitor
Doru Panaitescu: LogOut ARBOmedia Online si login Initiative Multimedia
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am īndreptat catre o oportunitate de a schimba, īn primul rānd, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu īl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
NDP de Sarbatori este devorata la Cluj
Joi, 14 Decembrie 2006
Agentia locala MSA organizeaza Noaptea Devoratorilor de Publicitate – editie Speciala de Sarbatori la Cluj Napoca, pachetele de sponsorizare catre parteneri īn valoare de aproximativ 14.000 - 15.000 EUR fiind devorate īn doar 5 zile
Propaganda scrie noua identitate Napolact
Marti, 12 Decembrie 2006
Urmatorul pas īl constituie, spune compania, impunerea marcii pe plan national, prin intermediul unei campanii de imagine, care va fi difuzata pe principalele posturi nationale de televiziune din a doua jumatate a lui decembrie
Media Galaxy a vāndut, cu 1 Leu, 3000 de produse īn 3 saptamāni
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat īn luna noiembrie
MosCraciun.ro a tras sania la Vodanet. SmartBuy-uri Fericite!
Duminca, 10 Decembrie 2006
Fara īndoiala una dintre cele mai inspirate vedete de sezon aflata īn proprietatea Vodanet Media, MosCraciun.ro se pare ca īsi va umple sacul, īn exclusivitate, la SmartBuy - magazinul online al companiei cu activitate pe Internet condusa de Vlad Stan
Mark Walton, Scala JWT: Am dovedit ca ne putem pune cu unele dintre cele mai tari agentii din lume
Sambata, 09 Decembrie 2006
"Suntem māndri de acest premiu, mai ales ca vine de la un festival de top pe plan mondial", a declarat, pentru AdPlayers, Mark Walton, Chief Creative Director Scala JWT, referindu-se la premiul Gold Epica Awards, sectiunea Film, cāstigat la īnceputul saptamānii
Radio Guerrilla elibereaza Iasiul
Joi, 07 Decembrie 2006
De vineri, 8 decembrie 2006, Radio Guerrilla va emite si la Iasi pe 105 FM, toate emisiunile din ziua lansarii urmānd sa fie realizate LIVE din studiourile Radio Guerrilla din Iasi si receptionate simultan īn toate orasele din Reteaua Nationala Radio Guerrilla
GMP, McCann Erickson si Leo Burnett sunt īn finala Eurobest
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din Romānia au īn finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Māndra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), cāstigatorii urmānd sa fie anuntati māine, 7 decembrie
Dacia aniverseaza 40 de ani alaturi de Graffiti BBDO si Media Direction
Marti, 05 Decembrie 2006
Graffiti BBDO este autorea campaniei de imagine Dacia - 40 de ani care se deruleaza īn perioada 20 noiembrie - 10 decembrie 2006, contul de media apartinānd Media Direction
Mos Nicolae a adus 1 an de Itsy Bitsy
Marti, 05 Decembrie 2006
Sarbatorind un an de emisie dar si apropierea Sarbatorilor de Craciun, postul de radio si personajele sale daruiesc 250 de braduti de Craciun copiilor ascultatori de Itsy Bitsy FM
EFFIE Romania pune 1000 EUR pe capul campaniei de comunicare
Luni, 04 Decembrie 2006
Organizatorii festivalului EFFIE Awards Romānia 2007 au decis sa deschida competitia eficientei īn publicitate cu un concurs premiat cu 1000 EUR pentru dezvoltarea creativa a campaniei de comunicare destinat agentiilor membre IAA si RAAA, altor agentii, freelanceri, studenti si oameni din industrie
Catavencu face peste 30% din volumul de business al Realitatea Media
Miercuri, 29 Noiembrie 2006
General Manager la Divizia de Publishing, Dragos Stanca (foto) estimeaza ca Grupul Catavencu, inclusiv Guerrilla, concentreaza peste 30% din volumul total de business al Realitatea Media, trust din care mai fac parte, printre altele, si posturile de televiziune Realitatea Tv si The Money Channel
Itsy Bitsy FM asculta GMP
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Sub titlul Apara inocenta copilului tau, Itsy Bitsy FM lanseaza o campanie educationala semnata de GMP care, potrivit autorilor, ii indeamna pe parinti si bunici sa fie atenti la mesajele care ajung la copiii lor, deoarece Copiii fac ce vad
Experienta Espresso Lavazza este implementata si īn Romānia
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata īn Romānia de Foote Cone&Belding Bucharest
GMP investeste in Rosia Montana
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Sub sloganul Investim in Romania, agentia GMP a creat o noua campanie de comunicare pentru Gabriel Rosia Montana intitulata Copiii din Rosia, care se va derula pana la inceputul lunii decembrie si include, pe langa un spot TV de 45 de secunde, machete presa (4 vizualuri) si o campanie web
Willkommen acasa! la Friends
Miercuri, 01 Noiembrie 2006
"Cea mai mare agentie mica " a cāstigat strategia de comunicare pentru primele proiecte real-estate Tiriac Imobiliare, dezvoltatorul din grupul Tiriac Holdings, campania de promovare pentru "Residenz – Cartierul german", semnata de Friends Advertising, urmānd sa fie derulata sub sloganul "Willkommen acasa!"
Politia cauta adolescenti Treaz.Net-i. Recompensa: 4000 RON !
Sambata, 28 Octombrie 2006
Concursul organizat īn cadrul programului "Alcoolul nu te face mare", de catre Asociatia Berarii Romāniei si IGP, premiaza īn echipamente IT si gadget-uri īn valoare de 4.000 RON cel mai bun site care va transmite catre adolescenti mesajul campaniei cu acelasi nume