Rezultatele cautarii dupa : "decebal"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Top destinatii de pe Via Transilvanica, descoperite in peste 1.000 de km concentrate in Rucsacul cu Povestiri
Miercuri, 20 Iulie 2022
 Echipa Cronicari Digitali porneste la drum, alaturi de creatori de continut si jurnalisti invitati sa contribuie la „Rucsacul cu Povestiri de pe Via Transilvanica”, cu materiale proprii in care peste peste 1000 de km vor fi stabatuti pe jos si cu masina, in cautare de povesti de spus si experimentat din...
Aproape 10 milioane de cafele Americano to go vandute in ultimul an in statiile OMV
Luni, 10 Septembrie 2018
 „Cafeaua si preparatele din cafea, fie ele calde sau reci, se numara printre produsele care se regasesc cel mai adesea pe lista de cumparaturi a clientilor nostri.”spune Decebal Sorin Tudor, Retail Manager OMV. 
Next Advertising adopta Fundatia Copii in Dificultate (CiD)
Joi, 09 Octombrie 2008

In urma evenimentului de lansare a unui program de adoptii spirituale s-au strans donatii in valoare de aproximativ 25.000 de euro.

 

Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
Marti, 16 Octombrie 2007
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
„Cea mai mare agentie independenta” comunica pentru Reinert
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Mercury360 deruleaza campania pentru Martinel, noul produs pentru copii de la Reinert, lider de piata in domeniul specialitatilor din carne in Germania, recent intrat pe piata din Romania
Mercury360 a cucerit Coca-Cola Land
Vineri, 10 August 2007
Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost câstigat de Mercury360 în urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
Românii au pus mâna pe locul 1 la înscrierile Golden Drum
Vineri, 22 Septembrie 2006
Confirmând estimarea de saptamâna trecuta facuta de surse apropiate festivalului de publicitate pentru AdPlayers , Golden Drum 2006 a tras linie sub 278 de înscrieri românesti, plasând publicitarii din România pe locul 1 la acest capitol
2,5 miliarde lei de la Bucovina pentru Bucovina
Marti, 21 Martie 2006
Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina