Rezultatele cautarii dupa : "de ce"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Previziuni EFFIE 2007 cu  Alexandra Gatej, Daniel Gavrila, Narcis Horhoianu, Marina Zara
Luni, 19 Februarie 2007
Alexandra Gatej (Unilever), Daniel Gavrila (Independent), Narcis Horhoianu (P&G) Marina Zara (McDonald’s) spun ca actuala editie EFFIE 2007 va fi una mai buna
Wally Olins: Despre brand demistifica brandingul
Duminca, 18 Februarie 2007
Titlul explica cum functioneaza brandurile, de ce le iubim si de ce influenta lor va creste”, a mai afirmat Wally Olins, pentru AdPlayers, prezent īn Romānia pentru lansarea editiei īn limba romāna a cartii sale Despre brand (titlul original On Brand), īn traducerea lui Stefan Liute, Strategy Director la Grapefruit
OMD si Starcom Media Vest, īn fruntea celor mai creative agentii de media
Duminca, 18 Februarie 2007
The Gunn Report for Media 2006 mai listeaza, pe urmatoarele locuri MindShare, Mediaedge:cia, Universal McCann, MediaCom si ZenithMedia, iar īn topul retelelor creative GroupM (WPP) si Omnicom Media Group (Omnicom)
Welcome to Champions Planet Heineken 2007
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara īn perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei īnregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Webstyler a cāstigat EFFIE, de la Millenium Communication
Vineri, 09 Februarie 2007
Agentia Webstyler a lansat www.effie.ro, noul site al EFFIE Awards Romānia, dupa ce a cāstigat proiectul de la Millenium Communications: "Am fost contactati de agentia Millenium, care se ocupa de organizarea festivalului, pentru a dezvolta acest site", Bogdan Nitu, Director General la Webstyler
Romexpo si Euroexpo mai fac un copil: Kidex de primavara
Marti, 06 Februarie 2007
Dupa ce editia de iarna a reunit peste 100 de companii, Romexpo si Euroexpo au hotarat sa organizeze targul pentru copii Kidex si primavara, intre 27 si 29 aprilie
Alegeri noi la IAA Romānia
Miercuri, 31 Ianuarie 2007
Īn Adunarea Generala a International Advertising Association (IAA) - Filiala Romānia, ce va avea loc īn data de 28 Februarie 2007, se va alege noul Comitet Director al asociatiei, candidaturile fiind asteptate pāna la 21 februarie
Alina Stanciu a parasit pozitia de PR Director de la Grey
Luni, 29 Ianuarie 2007
Fosta sefa a departamentului de relatii publice s-a despartit de Grey Worldwide Romania dupa ce a ocupat timp de doi ani postul de PR Director al agentiei de publicitate
Vodanet vinde exclusiv cu NetBridge si renunta la Splendid Media Interactive
Vineri, 12 Ianuarie 2007
Netbridge este un partener traditional pentru Vodanet, avānd obiective care sunt īn concordanta cu ale companiei noastre, a declarat Vlad Stan, Managing Director al Vodanet, dupa ce compania a fost reprezentata la finele anului trecut  exclusiv de NetBridge si de Splendid Media Interactive
Capital Online trece de la NetBridge la Splendid Media Interactive
Joi, 11 Ianuarie 2007
Eveline Fabritius, Managing Partner la Splendid Media Interactive a confirmat, pentru AdPlayers, faptul ca revista online a saptamānalului economic din grupul Ringier va trece, īncepānd cu luna februarie, īn portofoliul de vānzari a diviziei interactive de la Splendid Media, dupa ce a fost reprezentata de NetBridge
Prosoapele GMP invadeaza Coccolino
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Sorin Predescu va fi, din ianuarie, Creative Director, Brandstalk
Joi, 14 Decembrie 2006
Īncepānd cu ianurie 2007, Sorin Predescu (foto) va fi Creative Director la Brandstalk, dupa ce a fost 12 ani Director de Creatie la Grey Worldwide Romānia
Alka a copt Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes si Next
Luni, 11 Decembrie 2006
Alka face aluatul campaniei pentru Prajitura Casei la Cohn&Jansen|Ashley&Holmes ( C&J|A&H ) si īl da la cuptorul de media al agentiei Next Advertising, agentia si reteaua Mediacafe semnānd prima campanie online din Romānia "mai serioasa" pe Yahoo!
Adrian Botan: La Epica este important nu numai sa cāstigi
Marti, 05 Decembrie 2006
Dupa ce agentia de la Bucuresti a cāstigat 2 premii la editia din acest an a festivalului de publicitate, Adrian Botan - Creative Director, McCann Erickson Romānia si pe Europa Centrala si de Est a declarat pentru AdPlayers, ca "La Epica este important nu numai sa cāstigi, ci mai ales sa repeti performanta"
The Practice a cāstigat Mol Romānia
Marti, 28 Noiembrie 2006
Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice a confirmat pentru AdPlayers ca agentia lucreaza pentru Mol, al doilea jucator pe piata romāneasca de profil īn ceea ce priveste volumul de vānzari retail de carburant potrivit agentiei de relatii publice din grupul Leo Burnett
Libertatea si ProSport: 45% īn Ringier
Marti, 07 Noiembrie 2006
Lucian Romascanu, Director Executiv al diviziei Ringier, Publicatii Bulevard si Sportive spune ca cele 2 produse (Libertatea si ProSport n.r.), cu toate extensiile de brand, īnseamna aproximativ 45% din cifra de afaceri a companiei (Ringier Romānia n.r.)
Agentia de PR a Anului la Romanian PR Award este agentia full-service GMP
Marti, 07 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate GMP a fost desemnata "Agentia de PR a Anului" la Gala Romanian PR Award, care a avut loc seara trecuta la Hilton, fiind si pentru prima data cānd se acorda un astfel de premiu īn competitie
AdPrint 2007 cheama echipele
Vineri, 03 Noiembrie 2006
Singurul festival european de print, care premiaza exclusiv echipele de creatie - AdPrint anunta ca īnscrierile urmatoarei editii vor avea loc īn perioada 7 Noiembrie 2006 – 15 ianuarie 2007, festivalul urmānd sa aiba loc īntre 8 si 11 februarie, la Brasov
SHR a lansat si lunarul Femeia
Joi, 26 Octombrie 2006
Initial aflat īntr-un conflict cu Hassan Awdi de la Rodipet, fostul detinator al marcii Femeia, īn urma achizitiei acesteia, Sanoma Hearst Romānia (SHR) a lansat dupa saptamānalul Femeia de azi si  lunarul Femeia, o revista glossy pentru femei īntr-un tiraj de 60.000 de exemplare si 4.200 EUR tarif lista pentru o pagina de publicitate
Dragos Stanca spune ca Grupul Catavencu se va dezvolta mai mult
Miercuri, 25 Octombrie 2006
Dupa ce a ocupat pozitia de Director General PubliMedia - compania de publishing din grupul MediaPro, Dragos Stanca va fi de saptamāna viitoare noul Director General al diviziei de publishing din grupul Catavencu detinut de Realitatea Media, unde sustine ca a ales sa se alature "echipei care va acorda cea mai mare importanta dezvoltarii"