Rezultatele cautarii dupa : "de ce"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Cu 30.000 de imagini de produs, Lemon Studio lanseaza divizie foto specializata
Vineri, 16 Aprilie 2010
 Pornita mai intai ca studio foto, agentia de publicitate Lemon Studio crede si astazi in primul focus al atelierului foto de altadata, lansand propria divizie de imagine de produs
Ecaterina Matei, Prima TV: Au existat negocieri intre noi si Mediaedge:cia pentru clientul URBB
Miercuri, 24 Martie 2010
 „Tot ce va pot spune este ca au existat negocieri intre noi si Mediaedge:cia pentru clientul URBB. Aceste discutii nu s-au finalizat prin incheierea unui contract intre parti,...
Spotul Fiesta de la Saatchi & Saatchi, estimat la 60-70 mii eur
Marti, 23 Martie 2010
 Estimat de AdPlayers la 100-110.000 EUR, intregul cont de creatie, strategie si productie, inclusiv website a itrat in portofoliul Saatchi & Saatchi, in urma castigarii unui...
PR-ul familist: Grigoriu din nou pe gustul Agricola Bacau
Miercuri, 24 Februarie 2010
Dupa ce "Puiul Familist" a fost semnat de GMP si anterior "sigur pe gustul tau" de Tempo, contul de PR al Agricola Bacau a ajuns la Rogalski Grigoriu, dupa o licitatie...
Bobby Paunescu: Ne pregatim sa sustinem Evenimentul Zilei si Capital in 2010 si jumatate din 2011
Joi, 11 Februarie 2010
 Editura Evenimentul si Capital, companie care a achizitionat publicatiile cu acelasi nume de la Ringier Romania, este detinuta in proportie de 70% de catre Bobby Paunescu, Spet...
Cosmote a schimbat sloganul la Ogilvy Atena si Bucuresti
Luni, 08 Februarie 2010
In timp ce creatia schimbarii "Alaturi de tine" cu "Lumea nostra esti tu" este semnata de Bold Ogilvy Atena si implementata la Ogilvy Romania, contul de media al...
Divort la varful The Group: Ovidiu Florea paraseste Media Investment si House of Media
Joi, 21 Ianuarie 2010
Cu 19 ani de publicitate si Managing Partner al Media Investment si House of Media, Ovidiu Florea paraseste cele doua agentii de media din holdingul de marketing si comunicare The Group, prezidat de Zoltan Szigeti
Intalniri cu Andra si Catalin Maruta, premii de la Delikat
Luni, 21 Decembrie 2009
 Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri...
DRAFTFCB a semnat un parteneriat cu Asociatia Generatia Verde
Joi, 03 Decembrie 2009
 Agentia de publicitate sprijina proiectele Asociatiei Generatia Verde, atat prin dezvoltarea la nivel creativ al campaniiilor din anul 2010, cat si prin actiunile de promovare si...
Juniorii Internetics isi judeca seniorii de acum 9 ani
Vineri, 20 Noiembrie 2009
 De la prima editie desfasurata in urma cu 9 ani, atunci cand Internetul avea cel mult 256 kbps, Internetics a ajuns sa jurizeze in 2009 cu juniorii de acum 3 ani. In imagine, un...
GOLD FM a scos pe piata Povestea cantecelor de Craciun
Vineri, 20 Noiembrie 2009
Livrat intr-o prima serie de 1.500 de exemplare, discul contine 12 dintre cele mai ascultate melodii de Craciun si povestea fiecarui cantec, cum au fost compuse, cui au fost dedicate, unde au fost ascultate prima data
DIRECT MARKETING AdPlayersREPORT 2009
Joi, 29 Octombrie 2009
 25 de companii, care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, dezvolta afaceri de 35 milioane EUR si ofera de lucru la 1300 de angajati
Ambientalia (Peroni) incurajeaza experienta Ferrari Driving Experience
Marti, 27 Octombrie 2009
 Cele doua marci italiene ofera premii cursuri de pilotaj de o zi la bordul unui bolid Ferrari F430
BRANDING AdPlayersREPORT 2009: Raportul Agentiilor de Branding
Joi, 08 Octombrie 2009
 Patru dintre cele mai cunoscute firme de branding si dezvoltare de produs din Romania a insumat in 2008 un business de 2,5 Milioane EUR in 2008, si o crestere globala a cifrelor de afaceri de 25%
Ionete: Televiziunile Intact atrag in jur de 60 Mil.EUR in 2009
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 De ce nu a acceptat cel care a vandut de peste 500 Milioane EUR pentru Intact sa mai reprezinte internalizat publicitatea antenelor, dupa ce le-a scos pe piata prin CLIR Media?
More Than Pub vrea un altfel de Rodirect: Marketing in Direct 2009
Marti, 06 Octombrie 2009
 Cu un buget de 15-20 mii EUR atras predominant din sponsorizari, compania care trebuia sa organizeze Rodirect 2009 sub tutela ARMAD, vrea sa aduca in sala unei noi conferinte anuale...
PR AdPlayersREPORT 2009 – Raportul Agentiilor de PR
Luni, 05 Octombrie 2009
Erata: AdPlayersREPORT 2009 include 19 agentii de relatii publice si 23,5 Milioane EUR
MEDIA AdPlayersREPORT: Raportul Agentiilor de Media
Marti, 29 Septembrie 2009
 22 de companii cu servicii de media si 500 de angajati totalizeaza 550 Milioane EUR, 1 pol de media, 15 agentii sub 30 Milioane EUR, 6 agentii peste 30 Milioane EUR 
Radio Romania, in finala competitiei de media Grand Prix Europa 2009
Vineri, 18 Septembrie 2009
 Doua productii ale radioului public, "Planeta Mediocrilor", de Ioan Grosan, regizata de Attilla Vizauer, si  "Visarion,...
Headvertising isi ia knowledge din retea de 1,5 miliarde EUR
Joi, 10 Septembrie 2009
 Managing Partner la Headvertising, Mircea Staiculescu, spune ca principalul beneficiu pe care agentia il are din afilierea la WPI, este aportul de cunostinte de la reteaua de agentii de publicitate independente, dar si posibilitatea castigarii unor proiecte worldwide cum a fost spre exemplu o comunicare Avon de anul trecut