Rezultatele cautarii dupa : "de ce"
Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 13 Mai 2011
Alexandru Gheorghias, fost realizator al "Cutiutei cu Vechituri" de la Radio Contact, crede ca principalul motiv din cauza caruia multe dintre spoturile publicitare la radio si TV folosesc drept coloana sonora piese mai vechi, este incapacitatea muzicii comerciale noi de a transmite un mesaj publicului care o asculta. Mai multe despre „Muzica din reclame” si...
Vineri, 06 Mai 2011
Din informatiile AdPlayers, managerul Media Point, regia ce reprezinta Adevarul Holding pe piata de media, ar putea pune stop colaborarii cu regia si grupul de...
Vineri, 29 Aprilie 2011
Top Deals, un nou business pentru care lucreaza ex managerul Starlink, Marcel Straut, face spam, se plange un cititor al AdPlayers, angajat in cadrul unei...
Marti, 05 Aprilie 2011
Fondata in anul 1936 in SUA si avand agentii ce reprezinta 49 de piete din intreaga lume ce deruleaza afaceri de sute de milioane de dolari anual, TAAN...
Marti, 15 Martie 2011
In timp ce administratorul contului de media a ramas acelasi din anul 2006 – agentia Mediacom (parte a grupului WPP), UniCredit Tiriac Bank a desemnat trei agentii noi pentru dezvoltarea campaniilor de comunicare: 23 Communication Ideas (creatie), Rogalski Grigoriu (PR) si Republika Interactive (online)
Luni, 07 Februarie 2011
Despre licitatia masurarii audientelor TV din 2012 se poate scrie chiar si un roman politist inspirat din realitate. De ce companii respectabile cer unui contract de 10...
Vineri, 04 Februarie 2011
„Comparativ cu munca in PR, in industria publicitate am simtit un fel de deriva”, spune Eliza Rogalski in AdPlayers, in primul interviu acordat unei publicatii dupa numirea la carma Tempo Creative Group, care include operatiunile agentiilor Tempo Advertising, Rogalski Grigoriu si Kinecto
Joi, 16 Decembrie 2010
Vicepresedintele IAB Romania, Cristian Parvan (Media Target Group), vede cresterea valorificata nu datorita preconizatei cresteri economice, cat mai degraba de capacitatea industriei...
Joi, 09 Decembrie 2010
Tomasz Pawlikowski, CEO Publicis CEE explica motivele pentru care grupul inernational a cumparat companiile locale Publicis, Publicis Events si Focus, de ce grupul pe care il...
Vineri, 03 Decembrie 2010
Pe 1 Decembrie, audienta medie inregistrata de ProTv pe intreaga zi a fost de 5,8 puncte de rating pe intreg publicul din mediul urban, cu o cota de piata de 22,6% si de 5,6 puncte...
Luni, 22 Noiembrie 2010
Dupa ce a incheiat colaborarea de comun acord cu regia DBV, revista de business se va reprezenta direct pe piata de media
Luni, 22 Noiembrie 2010
In locul unei reclame expuse pe dos, compania de outdoor a schimbat locatia cu un mesaj de autopromovare pentru mobilierul stradal
Vineri, 19 Noiembrie 2010
„Au lipsit destule agentii, clienti, si proiecte bune, iar campanii digitale bune au pierdut in fata unor campanii bune de PR sau ATL la care online-ul a avut o contributie prea mica”, a afirmat pentru AdPlayers fondatorul Green Pixel, Marius Deak
Miercuri, 17 Noiembrie 2010
La 10 ani de Internetics, festivalul a facut un pas periculos de mare in marketing.
Luni, 15 Noiembrie 2010
Noul sau proiect antreprenorial, Publyo, este o companie care asigura solutii tehnologice si know-how exclusiv clientilor ce urmaresc dezvoltarea de proiecte in domeniul publishing-ului...
Marti, 09 Noiembrie 2010
Aceiasi investitori in marketing si comunicare, ce ofera credit de consum cu 180% dobanda, cer in stanga si in dreapta servicii de marketing si comunicare cu plata la 90 sau 120 de zile si dobanda „zero”.
Vineri, 15 Octombrie 2010
Mihnea Vasiliu este un alt manager important al Realitatea Catavencu care a ales sa paraseasca grupul. De curand, Florin Alexandrescu, director de vanzari al regiei Realitatea Media Together ce administreaza vanzarile de publicitate ale trustului, a decis si el sa se alature din decembrie companiei Group M Romania (WPP)
Iordache despre ADOR: Industriei sau presei ii este mai usor sa denigreze un festival, de pe margine
Miercuri, 06 Octombrie 2010
Stefan Iordache, COO, Leo Burnett: „Este singurul festival de publicitate local. Festivalul UAPR. Si la fel ca in toate demersurile din Romania, industriei de publicitate, sau...
Marti, 05 Octombrie 2010
Titlul saptamanal urmeaza sa fie reprezentat de regia Media Point inca din aceasta saptamana
Marti, 05 Octombrie 2010
In timp ce in Romania o licitatie are loc, de cele mai multe ori, pe parcursul a 2 saptamani, Asociatia Franceza a Agentiilor de Publicitate (AACC) a dat publicitatii de curand un catalog online in 64 de pagini, din care toti cei intersati pot invata de ce o licitatie dureaza 3 luni.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: