Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 04 Octombrie 2012
Raluca Ghilea, managerul agentiei de comunicare Perceptum, estimeaza in 2012 o crestere de 15%, fata de 2011, cand cifra de afaceri a companiei a fost de 700.000 de euro pe an
Marti, 02 Octombrie 2012
Prezent la anuntarea unui parteneriat Euronews cu TVR INFO, Claudiu Saftoiu a mai declarat pentru adplayers ca in urma restructurarii operatiunilor TVR, marketingul si vanzarile vor fi “recalibrate”.
Marti, 31 Iulie 2012
“Daca prin social-democratie s-a intrat in comunism, nu se poate iesi din comunism tot pe-acolo. E ca o usa care se poate deschide numai dintr-o parte” Petre Tutea
Miercuri, 25 Iulie 2012
De ce se distrug negocierile? „Pentru ca la fotbal si la marketing se pricepe toata lumea. Pentru ca in multe companii nu este delimitat foarte bine rolul fiecarui om, iar de aici tentatia oricarui nespecialist de a intra pe teritoriul vecin, in loc sa aiba grija de ograda proprie” o spune un om de marketing de la client, care a tinut sa-si apere breasla, dar care nu intelege...
Marti, 24 Iulie 2012
„Clientul – lacom si dornic sa faca din rahat bici – pune presiune pe agentie sau pe producator. Si asa se duce pe apa sambatei si calitatea si pretul de pana ieri” Opinia lui Anicescu, directorul firmei de tipar de mari dimensiuni AMOD Business, este cu atat mai interesanta cu cat isi argumenteaza pozitia cu o poveste devenita model de...
Joi, 19 Iulie 2012
„Opiniile mele sunt strict personale si nu implica in niciun fel institutia pentru care lucrez”, precizeaza din capul locului Traian Traicu, un om de comunicare bancara, ce vorbeste despre criza publicitatii in presa scrisa. Adusa de ponderea tot mai mare a bugetelor de media care au mers in TV, scaderea publicitatii in ziare a dus la scaderea calitatii editoriale a ziarelor,...
Miercuri, 18 Iulie 2012
Pana acum doi ani la BRD, acum consultant in comunicare: Raluca Zamfir: Agentiile investesc doar in eficienta „audiovizuala”, ignorand practic interesul consumatorului de produse si servicii pentru ziare si reviste. In timp ce clientii pentru care lucreaza agentiile sunt interesati „sa apara” editorial in ziare si reviste, evident pentru consumator, acelasi cititor...
Vineri, 20 Aprilie 2012
De Morgan La Dud am dat cautand in ce pasiuni si afaceri mai investesc astazi bani si timp oamenii de business din industria de publicitate. Antreprenorul din spatele “pravaliei” este unul dintre cei mai cunoscuti oameni de afaceri din industria de comunicare semnalistica, insa nu vrea sa-si...
Joi, 22 Martie 2012
Fosta Iqads si pentru o scurta perioada la The Group, Alina Galeriu impreuna cu Radu Olteanu - fost art in agentii ca Leo Burnett, MRM, si altele,...
Luni, 12 Martie 2012
„Ce cred este ca agentia/ clientul/ casa de productie/ „cinedraculuiafacut-o” incearca sa se dea mai interesanta si sa profite de valul de interes”, mai spune Adrian Preda, Creative director la MRM Worldwide.
Marti, 28 Februarie 2012
„Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
Miercuri, 22 Februarie 2012
Ian Clarke - CEO Omnicom Media Group CEE, pentru adplayers, despre posibilul rol al fostului CEO al OMG ( OMD si si Phd) din Romania
Joi, 16 Februarie 2012
Mobile Works, noua agentie de marketing specializat pe mobil din grupul Lowe, dezvolta deja proiecte pentru clienti precum Orange, BMW, kika, Stella Artois, Ferrero, Beck's, Bergenbier, Johnson&Johnson sau Farmaciile Dona.
Vineri, 02 Decembrie 2011
Membri fodatori in Romanian Outdoor Advertising Association (ROAA), companiile Euromedia, Betacons, News Outdoor si Affichage reunesc in prezent peste 65% din piata de outdoor din Romania
Marti, 29 Noiembrie 2011
In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Estimata de surse din piata de media la un buget de 10-15.000 de euro, agentia Hippos a realizat noua campanie dezvoltata de Danone Romania pentru Programul Social Zambet pentru Viitor, aflata acum in desfasurare.
Miercuri, 23 Noiembrie 2011
Potrivit reprezentantilor postului, televiziunea din Pache Protopopescu a inregistrat in randul publicului comercial luni, intre orele 20.29 si 22.24, un rating de 6.8 puncte si o cota de piata de 18.4%.
Luni, 07 Noiembrie 2011
Potrivit unor specialisti in organizare de evenimente, doar „sculele” si pregatirile tehnice, si regia evenimentului ( fara catering ) au costat petrecerea Graffiti BBDO peste 40-50.000 de euro.
Luni, 31 Octombrie 2011
Ultima zi de inscriere la Rodirect 2011. Ce seminarii pierzi daca nu vii la seria de evenimente programate in perioada intre 1 si 3 noiembrie (marti, miercuri si joi)?
Vineri, 30 Septembrie 2011
Romania nu mai are invatamant superior de specialitate de cand l-a desfiintat .... Elena Ceausescu. In 1974. Pe fondul tot mai multor schimbari in comportamentul consumatorului de informatie tiparita, Print Magazin sprijina invatamantul tehnic si profesional in domeniul tehnologiei grafice.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: