Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 27 Iulie 2015
Cu 12 ani in publicitate, la 32 de ani – Dana Popa si 31 ani – Ioana Mucenic, fondatoarele companiei Pastel, administreaza o agentie de comunicare integrata cu peste 30 de oameni si exporta aproape o treime din servicii pe piata externa.
Luni, 13 Iulie 2015
Contactati de catre adplayers, reprezentatii Metrorex cer Spectacular respectarea “formei si dimensiunilor” panourilor din Contract. In replica la raspunsul trimis adplayers, Spectacular cere Metrorex revenirea in conditiile contractului licitat pentru care a acceptat forma, dimensiunile si platile in baza deconturilor lunare pe care le-a avut in perioada 2011-2015.
Marti, 09 Iunie 2015
Divizia de online va fi reprezentata in Romania de catre Claudiu Popa, Online Director si Sorin Cristea, Sales Director, ambii cu experienta acumulata pe piata de media si digital din Romania.
Luni, 11 Mai 2015
La aniversarea de 25 de ani de activitate, Miguel Peralta, Presedinte Infopress Group si Operating Partner al GED Capital a afirmat ca Inforpress este “pe primul loc in topul tipografiilor din Romania, avand la nivel de 2014 o cifra de afaceri de 27,6 Mil. Euro si un estimat de 32 Mil. de Euro pentru 2015”.
Marti, 05 Mai 2015
Romanii prefera calatoriile de agrement si vacantele mai scurte de o saptamana, arata rezultatele celui mai recent Studiu National de Audienta (SNA) FOCUS realizat de BRAT
Luni, 05 Ianuarie 2015
Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Marti, 12 August 2014
Ioana Avadani si Crenguta Rosu sunt invitatii speciali ai serii de 12 august, ora 18.00, la Sala de Consiliu a Bibliotecii Centrale Universitare Bucuresti
Vineri, 25 Iulie 2014
Estimate de specialisti din piata de media la aproape 100.000 de euro, pe cele 90 de minute de meci, vedetele au fost Cosmote si Vodafone. Marcile au scos din buzunar bani pe o audienta de dubla fata de meciurile de la Campionatul Mondial
Joi, 17 Iulie 2014
In competitie cu programe din 32 de tari, premiul international a fost acordat postului Radio Romania in sectiunea Entertainment, categoria Best Drama Special pentru programul “Metamorfoza”.
Vineri, 20 Iunie 2014
Directorul executiv al agentiei este Bogdan Tomoioaga. Managing Director al Graffiti PR in ultimii sase ani, Mircea Tomescu, va dezvolta proiecte...
Luni, 17 Februarie 2014
Adrian Iacomi, un specialist digital roman care lucreaza “afara”, ne atrage atentia ca fara Usability, Interaction Deisign (IxD), Information Architecture (IA) sau User Experience Design (UX) nicio agentie sau afacere digitala cu greutate nu poate sa “livreze”.
Vineri, 20 Decembrie 2013
Cu dimensiuni cuprinse intre 8 si 12,5 inch (20 – 32 cm) , organizatorii competitiilor desfasurate sub umbrela NYF ofera castigatorilor...
Joi, 28 Noiembrie 2013
In goana dupa “lei”, “tobe” sau alte premii regionale, agentiile romanesti au refuzat sa se bata in festivalul de publicitate cu cele mai mari case de publicitate care tin ocupat podiumul de la Joi, 04 Iulie 2013
In prezent, Romtelecom lucreaza cu GMP (creatie), DC Communication si GMP PR (PR), Webstyler (digital), iar Cosmote Romania cu Ogilvy & Mather (creatie), V+O Communication (PR), Bakers (digital).
Miercuri, 17 Aprilie 2013
Nemultumiti de cifrele filtrate pentru Joi, 11 Aprilie 2013
Calculata in medie, „audienta” unei reclame amplasate intr-o statie RATB ia in considerare indici cum sunt „Oportunitatea de a Vedea” care cumuleaza toate ocaziile de a vedea panourile publicitare de catre calatorii RATB, pietonii in tranzit si pasagerii din masinile care trec pe langa statie, sau indicele „Expunerea Maxima” cumuleaza ocaziile cu...
Luni, 26 Noiembrie 2012
Irinel Ionescu, managerul si patronul companiei, aproximeaza ca firma pe care o detine va trage linie sub o cifra de afaceri de 1,4 milioane lei
Joi, 21 Iunie 2012
Volumul de publicitate outdoor cheltuit in Romania este de aproximativ 40 Milioane de euro net, iar cel al publicitatii Indoor este de aproximativ 10 Mil. euro, au estimat astazi pentru adplayers jucatorii din piata de media prezenti la evenimentul de lansare a Monitorizarea Investitiilor in Publicitate Out Of Home (MIP OOH).
Miercuri, 08 Februarie 2012
Fondata in 2007 de Lucian Mindruta, un jurnalist cu experienta in media de business si generalista, Echipa de PR este o companie de relatii publice neafiliata
Miercuri, 24 August 2011
Contactata de catre AdPlayers, Imola Zoltan, Managing Partner al agentiei McCann PR nu a comentat informatiile privind valoarea bugetului.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: