Anterior el a fost Art Director la Brands & Bears, apoi a trecut prin GMP Advertising, pentru ca din anul 2006 pana in prezent sa fie Senior Art Director la Leo Burnett
“BRAT nu intervine in conflictele dintre membri, dar va incerca intotdeauna o mediere in cadrul organizatiei. Sigur, in alta situatie, orice verdict in aceasta privinta va fi doar cel dat in justitie” Arina Ureche, GM, BRAT
Spune-mi ce tiraje ai avut in aprilie 2007, in aprilie 2008 si ce Audiente in SNA intre cele doua luni, ca sa-ti spun ce audienta reala ai acum
Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
Cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie,...
Potrivit reprezentantilor de vanzari Splendid Thematics, pe acelasi target postul a fost urmat de Cartoon Network (2.0%) si Minimax (1.5%).
"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine
Mai degraba "O Scrisoarea Pierduta saptamana trecuta de catre 2 membri ai juriului EFFIE catre ceilalti 70", o Scrisoare Deschisa semnata de McCann Erickson si Leo Burnett, doua dintre...