Rezultatele cautarii dupa : "date"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Noul Studiu de Audienta Outdoor. Romanii petrec 4 ore in afara cladirilor si 96% dintre ei sunt expusi publicitatii outdoor.
Luni, 17 Iunie 2024
 „Studiul de Audienta Outdoor (SAO) a devenit o constanta a industriei de media si publicitate din Romania, atingand in prezent un nivel optim de acoperire: peste 75% din panourile publicitare din Romania isi evalueaza rezultatele de audienta in SAO, care acopera toate orasele cu peste 100.000 de locuitori din...
Lider pe piata camerelor de bord, Nextbase promite un plus de siguranta pe drumurile din Romania
Miercuri, 05 Iunie 2024
 Nextbase iQ a fost numit, la CES 2024, cel mai bun si inovativ sistem de securitate pentru vehicule, fiind inclus si in lista TIME Best Inventions. Aceasta reprezinta prima si singura platforma aftermarket din lume pentru vehicule conectate.
Grayling Romania a asistat Premier Energy in listarea la Bursa de Valori Bucuresti
Marti, 04 Iunie 2024

„Ne bucuram ca am reusit sa dezvoltam si sa implementam o strategie de comunicare personalizata, focalizata in special pe atragerea investitorilor de retail. Succesul listarii Premier Energy confirma interesul crescut...

 Comunicarea cu copiii (55%) si gestionarea stresului (54%) sunt principalele provocari intampinate de parintii romani. Reveal Marketing Research:
Miercuri, 29 Mai 2024
 56% dintre parintii romani declara ca dinamica familiei s-a imbunatatit odata cu aparitia copiilor, in timp ce 28% considera ca aceasta s-a inrautatit, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care si-a propus sa afle mai multe detalii despre motivatiile, perceptiile si sentimentele...
Doar 34% dintre romani merg la lucru cu placere, iar 51% au luat masuri pentru combaterea epuizarii profesionale. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 15 Mai 2024
 Principalele surse de stres in randul angajatilor includ volumul mare de munca (42%), plafonarea salariului (33%), preluarea excesiva de responsabilitatilor (33%) si interactiunea cu clienti dificili (24%).
Proiectul de retail media Profi devine o noua linie de business pentru reteaua de magazine cu cea mai mare extindere in teritoriu din Romania
Miercuri, 24 Aprilie 2024
 Profi si Footprints AI, startup de tehnologii avansate pentru monetizarea datelor dedicate retailerilor, anunta ca extind catre toate brandurile si agentiile de media oferta de campanii media si date privind comportamentul si profilul consumatorilor.
1 din 2 romani din mediul urban (47%) spun ca obisnuiesc sa posteasca in asteptarea Pastelui. Reveal Marketing Research.
Marti, 09 Aprilie 2024
 Doar 4 din10 romani din mediul urban care obisnuiesc sa tina post sunt motivati de credinta in Dumnezeu, arata cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research care si-a propus sa identifice, cat, cum si de ce postesc romanii, urmarind diferente in comportamentele si atitudinile acestora comparativ cu...
Cristian Tabara si echipa TVR de la „Romani Universali ne aduc aminte de contributiile romanilor la dezvoltarea omenirii
Luni, 01 Aprilie 2024
 Incepand cu prima seara de luni din aprilie, incepand cu ora 22.00, Romani Universali ne fac sa ne simtim mandri ca Testul Papanicolau, Cutia de viteze automata, declansarea artificiala a ploilor, implantul dentar sau scaunul ejectabil pentru avioane sunt doar cateva dintre contributiile romanilor la dezvoltarea...
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania demareaza impreuna cu PwC noul Studiu Salarial si de Beneficii in industria de publicitate romaneasca
Luni, 01 Aprilie 2024
 Participarea la studiu este deschisa tuturor agentiilor de publicitate care opereaza in Romania, indiferent de statutul de membru al UAPR, iar obiectivul principal al cercetarii este sa aduca in piata o intelegere clara si transparenta a nivelurilor salariale pentru toate pozitiile din industria de publicitate si...
Revolut este prima banca din Romania care a lansat eSIM
Miercuri, 27 Martie 2024
 Din 25 martie 2024, toti cei peste 3,5 milioane de clienti locali vor putea sa-si instaleze eSIM-ul integral digital din doar cateva apasari de ecran, direct din aplicatia Revolut. E-SIM-ul poate fi folosit simultan cu SIM-ul fizic, atunci cand au nevoie, si le permite clientilor sa treaca de la o retea la...
Barbatii, mai predispusi sa fure un medicament (67%) decat femeile (57%) pentru persoana iubita. Norme si valori etice si morale in societatea romaneasca. Reveal Marketing Research
Marti, 19 Martie 2024
 Potrivit studiului, in scenariul in care un prieten bun fura din cauza situatiei financiare precare in care se afla, 53% dintre romani ar alege sa-l indeparteze din vietile lor, 30% l-ar acoperi si nu ar discuta cu nimeni despre acest aspect, iar 17% ar informa autoritatile.
Anxietatile in crestere ii determina pe romani sa aleaga locuri de munca care le confera siguranta si stabilitate. Reveal Marketing Research
Miercuri, 28 Februarie 2024
 Potrivit autorilor cercetarii, scopul principal al studiului a fost de a intelege nevoile emergente si in continua schimbare ale angajatilor din categoria blue collar (cei care lucreaza in domenii fizice sau manuale) si grey collar (cei care imbina elemente ale muncii manuale cu cele de birou).
Premii de aproximativ 10 milioane de euro in campaniile promotionale 2023, cu circa 25% mai mare decat in 2022. Raport Mediapost Hit Mail.
Joi, 08 Februarie 2024
 Potrivit raportului companiei cu 500 de angajati si o cifra de afaceri de 60 milioane de euro in  2023, romanii au castigat anul trecut premii prin tragere la sorti de aproximativ 10 milioane de euro, iar apartamentele, premiile in bani si autoturismele au fost cele mai scumpe recompense
BETC ETOILE ROUGE & BETC FULLSIX (FR) redefinesc rolul oglinzii in noua campanie de brand SEPHORA
Miercuri, 07 Februarie 2024
 Pentru a comunica in Europa, China și Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susținător și...
O experienta placuta la sala de fitness este influentata de genul muzical preferat (43%) si de ritmul alert al muzicii (34%) redate pe fundal. Reveal Marketing Research.
Marti, 06 Februarie 2024
 Potrivit cercetarii, 25% dintre romani declara ca frecventeaza saptamanal sali de fitness, aerobic sau alte locatii similare, observandu-se un interes crescut in randul tinerilor cu varsta cuprinsa intre 18-24 ani (41%) si a celor intre 35-44 ani (33%).
In crestere cu 31% comparativ cu anul anterior, Limitless Agency a incheiat 2023 cu afaceri de 4,25 milioane de euro si tinteste piata din SUA
Miercuri, 24 Ianuarie 2024
 Cu 56% din business reprezentat de divizia SEO, 42% de divizia PPC si 2% de divizia Data & Analytics, agentia motiveaza cresterea datorita dezvoltarii pietei de marketing digital, cat si investitiilor noi, largirii portofoliului de clienti si cresterii interesului si bugetelor companiilor pentru promovare...
Romania este a doua cea mai poluata tara din Europa cu particule in suspensie (PM2,5) si compusi organici volatili (COV)
Marti, 16 Ianuarie 2024
 Cel mai mare studiu de acest gen – primul proiect Global Air Quality Connected Data, realizat de compania Dyson – a examinat datele privind calitatea aerului din spatiile interioare, colectate de peste 2,5 milioane de purificatoare de aer Dyson interconectate
Cel mai bun portal pentru dezvoltarea interfetelor. VTEX a castigat„Best Interface Developer Portal” la  DevPortal Awards 2023.
Vineri, 12 Ianuarie 2024
 
 
"VTEX ne-a impresionat cu designul lor curat. Au impachetat o multime de informatii fara a compromite spatiile libere. Site-ul ofera multe zone de explorat, dar nu se simte inghesuit sau claustrofob. VTEX ne-a incantat cu nota umana a design-ului", au declarat reprezentanti ai...
Romanii privesc cu scepticism 2024. Doar 34% sunt optimisti ca ii asteapta o viata mai buna, comparativ cu 48% in 2023. Reveal Marketing Research.
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 Marius Luican, CEO, Reveal Marketing Research:  ,,Daca inceputul lui 2023 a venit pe fondul redobandirii libertatilor dupa perioadele de restrictii impuse de pandemie, inceputul lui 2024 a venit pe un fondul incertitudinilor si schimbarilor socio-economice. In acest context, era de asteptat ca romanii sa fie...
La moda de peste 4 ani, Stefanini Infinit si FASHION HOUSE continua impreuna si in 2024
Miercuri, 10 Ianuarie 2024
 „FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care  este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele...
« 1 2 3 4 5 »