Rezultatele cautarii dupa : "data"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Primul advertising contextual
Vineri, 05 Mai 2006
Potrivit oficialilor agentiei, Starcom Media este prima agentie de media care a utilizat advertisingul contextual in Romania  intr-o retea de site-uri, campania BCR Forward avand o rata de click de 31%
RODIPET nu vrea Saptamana Financiara
Marti, 02 Mai 2006
Agentia de Monitorizare a Presei – Academia Catavencu (AMP-AC) condamna actul de cenzura indreptat impotriva publicatiei Saptamana Financiara de catre compania de distributie de presa RODIPET
Finalist roman Clio Young Creatives
Vineri, 28 Aprilie 2006
Mihnea Gheorgiu (foto), Junior Copywriter la Leo Burnett este singurul creativ roman castigator al unui loc in finala Clio Young Creatives, unde a ajuns alaturi de cei mai buni 11 tineri creativi din intreaga lume
Ad’Or 2006: Paste Fericit!
Joi, 20 Aprilie 2006
Dupa o saptamana de pacate si una a patimilor, festivalul de publicitate ne ureaza in felul sau Paste Fericit, facand posibila inregistrarea online a lucrarilor
Fara numar de la Gavrila&Asociatii
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania pentru Olimpiadele Comunicarii este semnata de "Alina "De la Valcea" Gavrila & Octav "Vijelie" Gheorghe – Creative Director, Dan "Pustiu" Popov – Account Planner, Bobby "Okay" Toma – Art Director si Alex "Minune" Strimbeanu – Copywriter" (vezi executiile in subsolul materialului)
Brandstalk castiga Coronita cu lingurita
Marti, 11 Aprilie 2006
Condusa de Roxana Popescu - General Manager, Brandstalk, promotia de primavara Castiga cu lingurita premii de la Coronita!” pentru brandul de la Agrana intra in portofoliul agentiei de publicitate membre The Group, grupul de comunicare independent condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola
Löwenbräu la McCann Erickson
Luni, 10 Aprilie 2006
Liviu Irimia, Marketing Director spera ca prima bere germana, in ambalaj PET sa reprezinte 15% din vanzarile producatorului
Wiesana arata iubirea la Acasa TV
Luni, 10 Aprilie 2006
Media Insight deruleaza pentru Wiesana "Arata-le iubirea ta" - un proiect special de sponzorizare in jurul asocierii marcii cu telenovela "Lacrimi de iubire", difuzata de Acasa TV
Ad’Or 2006 trage cortina EFFIE
Vineri, 07 Aprilie 2006
La doua saptamani de la inchiderea festivalului eficientei in publicitate, agentiile se pregatesc pentru festivalul local al excelentei in creativitatea romaneasca, termenul limita de inscriere fiind 3 mai
Muzica adevarata pentru Magic FM
Joi, 30 Martie 2006
Graffiti BBDO dezvolta o noua campanie de promovare a postului de radio semnand "versurile"executiilor "Cher", "Jackson Five", "Bob Marley" si "Bee Gees" care vor aparea in revistele Sapte Seri si 24FUN
Razvan Matasel: S-au premiat campaniile integrate/ 360 de grade si nu numai campaniile TV
Luni, 27 Martie 2006
Aprecierile lui Razvan Matasel, membru in comitetul de organizare al festivalului si Research & Strategic Planning Director - Leo Burnett & Target privind EFFIE Awards Romania 2006
Graffiti BBDO scrie Lucruri incomode
Joi, 23 Martie 2006
Conceptul noului spot semnat pentru Romania Libera continua Nopti nedormite, campania fiind difuzata incepand din 17 martie pe TVR1, B1TV, Realitatea TV, Antena 3,  Prima TV, National Geographic si AXN la care se adauga radio, print si outdoor
Maraton DHL inca un an cu Prospero
Joi, 23 Martie 2006
DHL International Romania a ales sa continue inca un an parteneriatul cu agentia Prospero in organizarea "Maratonului DHL Stafeta Carpatilor", componenta de relatii publice fiind asigurata de Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucuresti
TV, Auto
Rompetrol Fill&Go de la Odyssey
Miercuri, 22 Martie 2006
Agentia Odyssey Communication a semnat pentru Rompetrol campania primului serviciu de plata la pompa, care se deruleaza in perioada martie-aprilie pe TV, radio, presa, outdoor, internet
Saatchi & Saatchi are un nou Creative Director
Miercuri, 15 Martie 2006
Mihaela Pascu (foto) il inlocuieste pe Razvan Lazar, fostul director de creatie, care lucreaza acum pentru Brightness
RMG Connect a lansat EuroLine Style pentru Euroline Retail Service
Marti, 14 Martie 2006
Divizia de BTL a agentiei Scala JWT a organizat pentru Euroline Retail Service evenimentul de lansare al cardului ce sponsorizeaza exclusiv programul umanitar "Moda tinteste cancerul mamar"
Vinarsul Brancoveanu s-a lansat cu DDB Bucuresti
Luni, 06 Martie 2006
Evenimentul de lansare organizat impreuna cu DDB Bucuresti pentru "cel mai distins membru al Grupului Alexandrion" a avut loc la Opera Romana, contul de media fiind derulat de Media Investment
TV, TVR
Blondele de la Campaign pleaca la Marca Inregistrata
Vineri, 03 Martie 2006
Romanita Oprea si Anca Rancea, doi redactori de marketing si publicitate la revistele Campaign si Biz, au ales sa lucreze pentru emisiunea care va fi difuzata la TVR2, in fiecare sambata seara de la ora 20:30
Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud
Miercuri, 01 Martie 2006
Sub sloganul "nu-i fain de san valantain", campania de la GAV Scholz&Friends Bucuresti are o serie de executii de print "care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch"
Mercedes-Benz Viano la GAV|Scholz&Friends Bucuresti
Marti, 28 Februarie 2006
Sub sloganul "Cauti in van altul mai bun", agentia a implementat in Romania campania internationala creata de DaimlerChrysler si Scholz & Friends Berlin pentru autoturismul multifunctional (MPV)