Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
Vineri, 13 Aprilie 2007
La nici 3 luni de la demararea proiectului, pe 13 aprilie 2007, numarul membrilor din Clubul Dove online depaseste 10 000 de membri, au afirmat pentru AdPlayers, reprezentantii de comunicare ai proiectului dezvoltat digital pe piata româneasca pentru Unilever de OgilvyOne
Marti, 03 Aprilie 2007
Kandia-Excelent lanseaza prima campanie promotionala pentru brand-ul Magura, prezent pe de peste 20 de ani pe piata din Romania, dar si prima campanie pentru aceasta categorie de produse realizata si de agentia McCann Erickson
Luni, 02 Aprilie 2007
"Ma bucur foate mult ca Leo Burnett este cea mai premiata agentie din Romania la Effie, adunand cele mai multe premii in cele patru editii Effie", mai afirma, intr-o informare remisa AdPlayers, Razvan Matasel, Deputy Managing Director & Head Of Planning Leo Burnett
Luni, 02 Aprilie 2007
"Cand ai o abordare diferita si curajoasa, risti sa devii controversat. Noi am facut-o in cunostinta de cauza si am stiut de la inceput ca vom avea succes, a spus Felix Tataru, Director General GMP, referindu-se la premiile agentiei de publicitate la EFFIE Awards Romania 2007
Joi, 29 Martie 2007
Sub titlul "Vreau sa stau si eu aici", agentia Adviser | Chillimedia a realizat campania de promovare a ansamblului rezidential Liziera din Pipera – Tunari, care va avea pana in anul 2008 "langa padure", potrivit agentiei de publicitate, 4 blocuri si un numar total de 176 de apartamente
Miercuri, 28 Martie 2007
Un proiect initiat de Millenium Communications si sprijinit de ApaNova, editia anterioara a Galei Societatii Civile adus in randul participantilor peste 100 de organizatii nonprofit din toate regiunile tarii care au inscris in concurs 127 de proiecte sociale
Joi, 22 Martie 2007
Potrivit unui studiu realizat în luna februarie 2007 de Brand Behavior Research & Data (BBR&D) la comanda Monopoly Media, hypermarketurile Cora (Pantelimon si Lujerului) si Carrefour (Orhideea, Feeria, Colentina si Militari) au un numar mediu zilnic de vizitatori cuprins între 198.173 persoane - în toata reteaua Carrefour Bucuresti si galeriile comerciale respectiv 132.571 persoane - în toata...
Joi, 22 Martie 2007
De luni, 26 martie 2007, ziarul COMPACT Bucuresti va mari tirajul tiparit de la 150.000 de exemplare la 160.000, Marco Stettler, Director Executiv al Diviziei de Publicatii Gratuite Ringier Romania, mai spune ca "O data cu marirea tirajului cu 10,000 de exemplare, creste cu aproape 20 si numarul punctelor de distributie, completand trasee ca linia metroului usor 41 si linii de...
Joi, 22 Martie 2007
Într-o piata apreciata la peste 300 Mil. EUR, la festivalul eficientei în publicitate EFFIE Awards Romania de anul acesta concureaza 71 de campanii înscrise de 26 de companii, cele mai disputate categorii fiind Promotii si Bauturi alcoolice
Miercuri, 21 Martie 2007
Membrii CNA au hotarât ca posturile Antena 1, Pro TV, National TV, B1 TV sa primeasca somatie publica pentru ca, în urma monitorizarii din perioada 10.02 – 03.03.2007 a emisiunilor care au ca tema noutatile în domeniul produselor auto-moto, s-a constatat ca nu a fost vorba de un demers jurnalistic ci de un demers publicitar.
Miercuri, 21 Martie 2007
BMG anunta lansarea înscrierilor la Ad’Or 2007, festivalul de creatie publicitara urmând sa se desfasoare în perioada 16-19 mai 2007, la World Trade Center & Plaza Bucuresti, având ca termen limita de înscriere în concurs - 4 mai , respectiv 10 aprilie - pentru cel de expunere a lucrarilor sau potentialelor fantome
Miercuri, 21 Martie 2007
Promovata in perioada 9 martie - 29 aprilie 2007, oferta speciala este dedicata tinerilor cu varste pana in 26 de ani, obiectivul fiind de a propune acestui segment de clienti o oferta accesibila si adaptata obiceiurilor de comunicare ale tinerilor, a declarat, pentru AdPlayers, Ken Campbell, Chief Marketing Officer, Vodafone Romania
Marti, 20 Martie 2007
Google a ales Synergy Communications pentru contul de relatii publice în România, dupa un concurs în care "au participat 10 agentii care au fost selectionate si invitate", a declarat pentru AdPlayers, Sandra Pralong - Chairwoman / Founder la Synergy - agentie care a depasit în finala companiile DC Communications si MMD
Joi, 15 Martie 2007
Gala Effie Awards Romania 2007 va avea loc în cadrul clubului Bamboo, din Bucuresti, iar costul unui bilet este de 400 RON plus TVA (pentru membrii IAA/RAAA si 600 RON plus TVA pentru non-membri, clubul având o capacitate de 600 de locuri cu posibilitatea de suplimentare
Marti, 06 Martie 2007
"În 2006 cifra de afaceri a companiei a fost de aproximativ 2,4 milioane EUR", a declarat, pentru AdPlayers, Crenguta Rosu (foto), Co-Managing Partner la DC Communication, agentie care a inaugurat, ieri, o pagina cu informatii despre clientii pentru care agentia de relatii publice deruleaza activitati de media relations
Miercuri, 28 Februarie 2007
Noua companie Netbridge Development pe care trec proiectele interne dezvoltate de Netbridge se va înfiinta începând cu data 1 martie 2007 si va fi condusa de Cristian Bonciu, fost Director General Adjunct în cadrul Netbridge Investments, aceasta din urma, condusa de Cristian Petriceanu (foto), concentrându-se pe vânzarea publicitatii online pe Boom.ro
Marti, 27 Februarie 2007
Spotul Fanta Pink Grapefruit a fost conceput de catre echipa Ogilvy & Mather – Belgia, agentia McCann Erickson România fiind cea care a lucrat pentru adaptarea spotului si implementarea campaniei în Romania, contul de media fiind derulat de Universal McCann, iar componenta de PR de agentia Image Promotion
Vineri, 23 Februarie 2007
Val Voicu (foto), General Manager la AdEvolution estimeaza, pentru AdPlayers, ca în 2007 piata de publicitate online va fi de 8 milioane de euro iar compania "îsi mentine obiectivul ambitios propus anul de trecut de a detine 70% market share (cota de piata n.r.)"
Joi, 22 Februarie 2007
La capatul unei licitatii pentru începute în luna iulie, anul trecut, si finalizate la sfârsitul anului, dupa cum au declarat pentru AdPlayers, oficialii de relatii publice de la Tempo, agentia de publicitate gestioneaza, din 2007, strategia de comunicare a companiei Arco Real, integrând toate competentele sale specializate - PR, ATL si BTL
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: